Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

24/10/2014 11:51 #471 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Ένα πραγματικά πολύ έξυπνο μαθηματικό τεστ που αξίζει να κάνετε!

1) Γράψε το τελευταίο ψηφίο του κινητού τηλεφώνου σου.
2) Πολλαπλασιασέ τον επί 2.
3) Μετά πρόσθεσε το 5.
4) Πολλαπλασίασε το αποτέλεσμα επι 50.
5) Στο γινόμενο πρόσθεσε το 1764.
6) Απο το αποτέλεσμα αφαίρεσαι το έτος της γέννησής σου.
Τώρα έχεις βρεί ένα 3ψήφιο αριθμό.
Το πρώτο ψηφίο είναι το τελεταίο ψηφίο του κινητού σου. Τα άλλα δυο ψηφία δείχνουν την πραγματική ηλικία σου…

Εντυπωσιακό;

Σε εμένα βγήκε το νούμερο 848 !!! 8 το τελευταίο νουμερο και 48 ετών !!!


Κανένα που να βγάζει πόσα ψάρια θα πιάσω την άλλη βδομάδα που θα πάω για ψάρεμα, υπάρχει; Ε; Υπάρχει;
Τι να την κάνω την ηλικία μου ρε Τσεντελιέρο, μήπως δεν την ξέρω;
Το πόσα ψάρια θα πιάσω είναι αυτό που με απασχολεί!!!!
Έχεις τέστ;;;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 12:37 #472 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 12:58 #473 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα Λουκά.

Μιχάλη φυσικά και έχω... Εγώ πως ψαρεύω νομίζεις.

Λοιπόν ...
Πολαπλασίασε το 10Χ10 αφαίρεσε 50 πολλαπλασίασε Χ2 μετά διαίρεσέτο με το 10 και τέλος αφαίρεσε 10. :good: :crazy: :crazy:


Αυτός είναι ο μαγικός τύπος... :yess: :yes:


"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 13:19 #474 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλησπέρα Λουκά.

Μιχάλη φυσικά και έχω... Εγώ πως ψαρεύω νομίζεις.
Λοιπόν ...
Πολαπλασίασε το 10Χ10 αφαίρεσε 50 πολλαπλασίασε Χ2 μετά διαίρεσέτο με το 10 και τέλος αφαίρεσε 10. :good: :crazy: :crazy:
Αυτός είναι ο μαγικός τύπος... :yess: :yes:


Το μυαλό σου και μια λίρα και του αεροπόρου τα βατραχοπέδιλα!!! :violent1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 15:42 #475 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχάλη με προσβάλεις βαναυσα...
Εκανες τις πράξεις?
Τι αποτέλεσμα βρήκες?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 23:23 - 24/10/2014 23:26 #476 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Μιχάλη με προσβάλεις βαναυσα...

Όντως. Ήταν το λιγότερο που μπόρεσα να κάνω!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Εκανες τις πράξεις?

Όχι βέβαια!

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Τι αποτέλεσμα βρήκες?

Είσαι βέβαιος ότι θέλεις να το ακούσεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 05:49 #477 από annita
Απαντήθηκε από annita στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα σε ολους σας....πολυ χαλια ο καιρος σημερα κριμα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 06:28 #478 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 06:36 #479 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα παιδια και καλο σαββατοκυριακο :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2014 06:38 #480 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο! :bye: :give_rose:[/quote


Καλημερα Δημητρη. :give_rose: τι εγινε το τζακι το αναψες η ακομα?
Εγω το μπουμπουισα εχθες το βραδυ,ειχα γινει και παπακι απο το πολλη νερο :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.993 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection