Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

20/10/2014 05:38 #391 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Πολλες πολλες καλημερες στα παιδια του καφενειου!! :heart: :hello: :heart: :hello:

Μικρα και μεγαλα! :yahoo:

Καλη εβδομαδα να εχουμε ! :XXsunsmile:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 08:20 #392 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχαλη μου θα σου δωσω κλειδια να ανοιγειs το μαγαζι οποτε θελειs... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Καλημερα........ :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 09:17 #393 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} έγραψε: Μικρα και μεγαλα! :yahoo:


Το πιάσαμε το ... υπονοούμενο αγαπητέ Κώστα! :stinker:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 09:30 #394 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 11:27 #395 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Δε μου λέτε αγαπητοί κ.κ. συντονιστές, διαχειριστές και λοιποί καπεταναίοι του psarema.gr, γιατί εδώ και λίγες ώρες έχω 2 μπλε και 4 γαλάζια μπαλάκια κάτω από τη φωτογραφία μου, ενώ μέχρι τώρα είχα 1 μπλε και 5 γαλάζια;
Μήπως έγινε καμιά τελετή ακούσιας ... παρασημοφόρησής μου και δεν την πήρα χαμπάρι;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 12:05 #396 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αναλογα με την συμμετοχη σου στο site ανεβαινειs κατηγορια φιλε Μιχαλη....Οσο συνεχιζειs να εισαι στην παρεα μαs,τα <<γαλαζια μπαλακια>> θα τερματισουν!χαχαχαχαχααχ

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 13:49 #397 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα και καλη εβδομαδα σε ολα τα φιλαρακια! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 14:00 - 20/10/2014 14:07 #398 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Αναλογα με την συμμετοχη σου στο site ανεβαινειs κατηγορια φιλε Μιχαλη....Οσο συνεχιζειs να εισαι στην παρεα μαs,τα <<γαλαζια μπαλακια>> θα τερματισουν!χαχαχαχαχααχ


Δεν είναι ζωή αυτή ρε παιδιά!
6 χρόνια στο Δημοτικό!
6 χρόνια στο Γυμνάσιο!
6 χρόνια στο Πανεπιστήμιο!
66 χρόνια συνολικά όλο βαθμολογίες!!!
Τα λουκούμια πότε έρχονται ρε σεις;;;;;
Εγώ μεγάλωσα με λουκούμια που κέρδιζε ο πατέρας μου στο τάβλι στο δικό του καφενείο!
Τώρα θα τη βγάζουμε με ... μπαλάκια!!!
Και τα πράσινα μπαλάκια πού είναι παρακαλώ; Εγώ μόνο μπλε, γαλάζια και κόκκινα βλέπω εδώ μέσα!
:suicide2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 16:16 #399 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα κι απο μενα στους καφενοβιους,πολυ μπαλακι επεσε εδω μεσα,κανα ψαρεμα δεν βλεπω! :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2014 17:25 - 20/10/2014 17:26 #400 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα κι απο μενα στους καφενοβιους,πολυ μπαλακι επεσε εδω μεσα,κανα ψαρεμα δεν βλεπω! :hello:


Την άλλη βδομάδα Παγκράτη, αν βοηθήσει ο καιρός θα πάω για 4-5 μέρες!
Κάντε καμιά ... δέηση γιατί ακούω για ισχυρούς νοτιάδες και μελαγχολώ.
Αν όλα πάνε καλά, προγραμματίζω ψιλό με καραβιδάκι κατεψυγμένο (έχω κάπου 1000 από την τελευταία αγορά του καλοκαιριού), λίγο μέτζο (150 αγκίστρια) με σαρδέλα, γιατί την τελευταία φορά που έριξα τέτοιο, πήγε αρκετά καλά και στα μεσοδιαστήματα κολπάδα γιατί πιάνουν αρκετά χταπόδια και παρά το ότι αυτό το ψάρεμα δεν μου αρέσει καθόλου, αρέσει σε όλους στην οικογένεια το χταπόδι.
Όλα αυτά βέβαια για την ώρα είναι στη σφαίρα του ονείρου και της θεωρίας, αλλά άμα δεν ονειρευόμαστε κιόλας ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.543 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection