Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

23/10/2014 06:09 #441 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα απο τον βροχερο Ωρωπο! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 06:49 - 23/10/2014 06:49 #442 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Κατσε για να μην παραξηγηθουμε γιατι ο ηλεκτρονικος λογος επειδή δεν βλέπεις τον άλλο προσφερετε για παρεξηγήσεις
σου εκανα τις αναφορες περι του πως θα δολωσεις όχι γιατι μπορει να υποτιμω τις ψαρευτικες γνωσεις αλλα με αφορμή την αναφορα σου ότι δεν εχεις δουλεψει τα μαλακια στα παραγάδια ενταξη Μιχαλη ?


Καλημέρα κατ' αρχήν σε όλους!

Νάσο μου γιατί κάθεσαι και βασανίζεσαι να γράφεις όλα αυτά τα κατεβατά αφού είσαι στην Αθήνα. Εγώ έκανα αυτά που έκανα γιατί νόμιζα ότι είσαι μόνιμα στη Μάνη (τάχει αυτά το διαδίκτυο).
Εν πάση περιπτώσει νομίζω ότι το θέμα λήγει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Και βέβαια θα έρθω να σε βρω!
Πρωί πρωί το Σάββατο που μας έρχεται θα είμαι εκεί που μου υπέδειξες.
Χάνονται τέτοιες ευκαιρίες Νάσο μου.
Να προσφέρεται κάποιος να μου μάθει κάτι για το ψάρεμα και να μην φροντίσω να το εκμεταλλευτώ δεόντως.
Και κατάκοιτος να ήμουνα θα έβρισκα τρόπο να σηκωθώ και να έρθω.
Θα τα πούμε το Σαββάτο από κοντά, να γνωριστούμε κιόλας.
Υ.Γ.: Είδα στο προφίλ σου ότι έχεις καταχωρημένο το κινητό σου, όπως και εγώ στο δικό μου. Το σημειώνω στην ατζέντα μου ώστε αν δεν μπορέσω να σε βρω να συνεννοηθούμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 07:43 #443 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε:

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Καλησπερα στα παιδια :hello: :hello: :hello:

Μου φαινετε θα κανονισουμε καμια συναντηση σε κανενα τσιπουραδικο :drinks: :drinks:


Πού;
Στην Παλλήνη, στη Μάνη, στον Ωρωπό, στο Βόλο ή στην Αλεξανδρούπολη;
Ε, Πού;


Καλημέρα στην όμορφη ψαροπαρέα.
Τσίπουρο? Κρασί? Μπίρα? :drinks:
Που, πως, πότε??? :good:

Και εγώ και η Γεωργία είμαστε μέσα ( εκτός απροόπτου ) :wav:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 12:24 #444 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην ωραια παρεα του καφενειου!!!! :whistle3: :whistle3: :whistle3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 12:39 #445 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Θελω να κανω την εξης επισημανση

" Μου αρεσει παρα πολύ που μετα από καποιο διαστημα που χε κανει κοιλια ο καφενες ξαναζωντανεψε κ γεμισε σπο κοσμο που συμμετεχει ενεργα κ αυτό από μονο του είναι υπεροχο "

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 13:04 - 23/10/2014 13:05 #446 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Θελω να κανω την εξης επισημανση

" Μου αρεσει παρα πολύ που μετα από καποιο διαστημα που χε κανει κοιλια ο καφενες ξαναζωντανεψε κ γεμισε σπο κοσμο που συμμετεχει ενεργα κ αυτό από μονο του είναι υπεροχο "


Αυτά παθαίνεις άμα πίνεις πολλά τσίπουρα.
Στην αρχή κάνεις κοιλιά και μετά ... εξαφανίζεσαι! (Χαχαχαχαχαχαχαχα!)

Γεια σου Νάσο. Εμείς θα τα πούμε το Σάββατο έτσι; Τάπαμε και τα συμφωνήσαμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 16:09 #447 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπέρα μιχαλη κ αγαπητοι φιλοι
ναι από τις 8.30 θαμαι στο Εν Αλιον όπως σου ειπα ρωτα για τον Νασο καποιον αν δεν σε δω πρωτος κ αθ με φωναξουν.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 17:55 #448 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στη παρέα.
Ετσι για να ζηλέψουν μερικοί πίνω τσιπουράκι με τη γυναίκα μου με εξτρα σπέσιαλ μεζέ... :drinks:
Στην υγεία σας φίλοι μου. :drinks:
Αντε να κανονίζουμε να βρεθούμεεεεε... :dance2:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 18:05 #449 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
once upon a time , my dear, there was a beautiful lady a blonde girl married too Young,
that waited for her housband day and night ,
and one saturday night or it was a sunday ,
she begged from the sun and from the moon sun,
light his way , moon go and talk to him for me.
He sails around on the seas he fights the pirates and beats them under the sun,
under the moon the rain and he leaves me all alone and lonely,
galley bore to windward despite the strong wind it started a bloody fight.

Το πιο αγαπημενο μου ελληνικο τραγουδι απ όταν ημουν σε μια ηλικια κ πια μπορουσα να διακρινω
το ωραιαο από το ασχημο,
όταν αρχισα να καταλαβαινω καποια πραγματα
κ όταν αρχισε η τηλεοραση να μπαινει στα ελληνικα σπιτια δειλα δειλα κ φυσικα
οποιος ειχε τηλεοραση σημαινε ότι κάθε σαββατο οι αγαπητοι γειτονες μαζευονταν σε αυτό το σπιτι
σαν να πηγαιναν στο θεατρο η στο σινεμαμε μια τετοια διαθεση , με μια τετοια φιλικη γιτνιαση κ αλληλεγγυη
πραγματα που αρδην αλλαξαν προς το χειροτερο κ επεφραν αυτό που καποιοι ηθελαν την σταδιακη απομονοση
κ το σπασιμο του ιερου ελληνικου δεσμου της οικογενειας κατά πρωτης κ κατά δευτερο κατά του διπλανου, του φιλου, του γειτονα,
του ανρθωπου που σου χτυπαγε η του χτύπαγες την πορτα όταν κατι ασχημο η κ καλο συνεβαινε σε σενα η τουμπαλιν για να το ΑΛΛΗΛΟΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ κ δυστηχως καταφεραν να χαθει αυτή η μαγικη ελληνικη, όπως αλλωστε οι περισσοτερες λεξεις
ΑΛΛΗΛο................
αυτό ηταν το πρόβλημα που ειχαν με τους ελληνες το δεσιμο που χαν η που καταφερναν στις δυσκολες τους ωρες
καταφεραν κ μας ΑΛΛΗΛΟΑΠΟΞΕΝΩΣΑΝ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 18:06 - 23/10/2014 18:11 #450 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Να δω ποιος πρωτος θα μου βρει το τραγουδι πιο είναι χαχαχαχαχ.

Μιχαλη το τραγουδι είναι ειδικα αφιερωμενο σε σενα κ σε κανα δυο αλλους αγαπητους φιλου του καφενε.
Η αποδοση στα αγγλικα σορρυ είναι στα μετρα του εφιχτου εννοειτε

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.576 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection