Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

02/09/2013 07:31 #1371 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητήρια Θάνο για τον κυνηγό, ωραίο ψάρι!!! :clapping:


Ευτυχώς που δεν ζω στην Αττική γιατί δεν έχετε αφήσει ψάρι για ψάρι εσύ και ο Γιώργος!!! :rofl: :rofl: :rofl:


Δυστυχώς λόγω των φραγών που έχει το δίκτυο του υπολογιστή μου μπορώ μόνο να λαμβάνω αλλά όχι και να στείλω PM, :sorry:


Στείλε μου με μήνυμα το e-mail σου, αν έχεις, για να μιλάμε από εκεί! :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/09/2013 10:32 - 02/09/2013 10:33 #1372 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευχαριστω Δημητρη για τα καλα σου λογια!Σου εσω στειλει πμ με το mail μου!Να εισαι καλα φιλε ! :friends:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2013 23:23 #1373 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Λουκα. :eusa_clap:
Εγω αποψε, πηγα για λουτσους. Νεκροταφειο ομως. Στον ιδιο τοπο χθες, φιλος, τους τσακισε.
Αποψε, κυκλοφορουσε μια φωκια μεγαλη. Με τα λυπης μου, τα μαζωξα, και επιστροφη στην φυση. :(
Καλοφαγωτα φιλε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2013 19:27 #1374 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Συγχαρητηρια Ευτυχη μου,να εισαι παντα καλα! :bye: :give_rose:

Πάντα ευγενικός Δημήτρη μου , να σαι καλα !


Καλε μου φιλε μολις σημερα ειδα το ποστ σου κ γελασα ,
λοιπον θα δουλεψουμε σκληρα ολο το χειμωνα κ του χρονου το καλοκαιρι δεν μου ξεγλιστρας θα παμε παρεα στο χωριο για φουλ ταιμ ψαρεματα στον Αρχάγγελο ειτε οι δυο μας ειτε κ με το Μαριω οπως θασαι εσυ πιο κουλ, αυτο ειναι στανταρακι, δες κ στον καφενε τι σου γραψω για να μπεις στο πνευμα σ αγαπω πολυ κ το λεω δημοσιως.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2013 19:30 #1375 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα θανο φετος το χειμωνα θα με χετε ανταγωνιστη με τον γιωργο χαχαχα καλως σας βρηκα στα πατρια εδαφη

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2013 23:18 #1376 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλησπερα θανο φετος το χειμωνα θα με χετε ανταγωνιστη με τον γιωργο χαχαχα καλως σας βρηκα στα πατρια εδαφη

Δεν υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ φιλων Νασο!Ελα να ψαρεψουμεεεεε...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2013 08:16 #1377 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Μπραβο Λουκα. :eusa_clap:
Εγω αποψε, πηγα για λουτσους. Νεκροταφειο ομως. Στον ιδιο τοπο χθες, φιλος, τους τσακισε.
Αποψε, κυκλοφορουσε μια φωκια μεγαλη. Με τα λυπης μου, τα μαζωξα, και επιστροφη στην φυση. :(
Καλοφαγωτα φιλε.

Δημητρη σ ευχαριστω να σαι καλα.
Φωκιες εμεις εδω δεν εχουμε,αλλα εχουμε πολλα δελφινια.Μεχρι και μεσα στο λιμανι τα εχω δει να μπαινουν.Με το που εμφανιζονται τα δελφινια εξαφανιζονται ολα τα αλλα ψαρια.Εκει φευγεις και ψαχνεις ξανα τα κοπαδια με τα αφροψαρα.Εαν εισαι τυχερος και εχεις και τους γλαρους συμμαχους θα τα ξαναβρεις συντομα,ειδαλως ισως χρειαστει να ψαξεις αρκετα.
Μηπως με τις φωκιες εαν κανεις το ιδιο να βρεις τα ψαρια;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2013 11:34 #1378 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σήμερα μία βόλτα πρωινή στην Κερατέα με 2 φίλους ψαροτουφεκάδες, κακή μέρα δυστυχώς, αν και το καλεντάρι λέει ότι σήμερα είναι καλή..

Ώρες 7:00 - 11:00. Light casting η τεχνική, δόλωμα ακροβάτης και μάνα σε λωρίδες. Με το καλημέρα ένας μικρός γύλος έφυγε πάλι μέσα όπως ήταν, τσίμπησε στον ακροβάτη.

Μετά μία μικρή πέρκα, τσίμπησε στην μάνα, έφυγε πάλι μέσα όπως ήταν. Από κει και πέρα ΤΙΠΟΤΑ. 3-4 τσιμπιές, μία ήταν καλή μόνο αλλά δεν βγάλαμε και τίποτα. Έφυγε μία μάνα σε λωρίδες και 7-8 ακροβάτες από 2 δολωσιές ο κάθε ένας.

Γενικά πολύ σκάλωμα, πολύ φύκι, λίγο τσίμπημα ή τουλάχιστον λόγω σκαλωμάτων-φυκιών δεν καταλάβαινα τίποτα.. Είχε και αρκετό αέρα, μου τράβαγε την πετονιά και εμπόδιζε και τις ρίψεις μου. Οι ρίψεις μου ήταν περίπου στα 30-40 μέτρα με τον αέρα κόντρα.

Με μονάγκιστρο πήγα, βαριδάκι 40gr ελιά πριν το στριφτάρι και μετά παραμάνα με παράμαλο περίπου 30 εκ. και ένα 6άρι αγκίστρι. Οι ακροβάτες είχαν μπει με βελόνα, ενώ η μάνα κομμένη σε λωρίδες την έβαζα πλεκτή.

Δεν είχα χρησιμοποιήσει μάνα ξανά και να πω την αλήθεια περίμενα μεγαλύτερη "αντοχή", εκτός αν δόλωνα λάθος τις λωρίδες. Άλλαξα και 6 αγκίστρια από τα σκαλώματα, είχε ταλαιπωρία γενικότερα.

Όποια συμβουλή προς βελτίωση ευπρόσδεκτη!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2013 14:09 #1379 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σου Γιάννη, Ανέβα λιγο σε βαρύδια(αν το καλάμι σου εχει μεγαλυτερο cw) 40γρ ειναι πολυ μικρά, ειδικα αν εχει και αέρα. και σε παράμαλο λιγο μεγαλυτερο, :hello:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/09/2013 14:49 #1380 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μακάρι να ήξερα τι "σηκώνει" το καλάμι μου, δεν γράφει επάνω Casting Weight και είναι πολύ παλιό, ίσως και 15 ετών, κληρονομημένο από τον πατέρα μου και δεν θέλω να πάρω άλλο ακόμα.. Υπάρχει άραγε κάποιος τρόπος να τεστάρουμε τις αντοχές του;

Το μόνο που γράφει είναι το action B20-40, έχω στείλει mail στην Shakespeare μπας και γνωρίζουν να μου πουν. Σκέφτηκα να του βάλω ένα από τα περαστά 60άρια-80άρια με τα φτερά ή τα Δέλτα.

Επίσης, η παραμάνα μου είναι ίσως μεγάλη και προκαλεί πρόβλημα, σκέφτομαι να την καταργήσω, κι αν μου κόβεται το παράμαλο είναι εύκολος ο κόμπος στο στριφτάρι..

Παράμαλο πόσο θα έλεγες; 50-60 πόντους ή να πάω και στο μέτρο; Στα σκαλώματα θα με ωφελήσει το μεγαλύτερο παράμαλο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.319 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection