Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

22/06/2013 15:13 - 22/06/2013 15:17 #1341 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο τσελ το παντα τετοια . :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

τελικα η γαριδα κανει καλη δουλεια και απο το σκαφος στην καθετη . :eusa_clap: :eusa_clap:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/06/2013 16:49 #1342 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εκανα την βολτα μου και σημερα το πρωι και ο μεζες βγηκε σχετικα ευκολα σε σχεση με την κυριακη.Στοχος τα αφροψαρα.Τεχνικη:συρτη-τσαπαρι.Με ελαφρυ ανατολικο ανεμο στο ξημερωμα πηρα 38 ψαρια(σκουμπρια,σαφριδια) σε μια ωριτσα περιπου στο τσαπαρι τα περισσοτερα.Μετα εκοψαν και ηθελαν ψαξιμο αλλα εμενα μου εφταναν, οποτε επιστροφη νωρις νωρις στο σπιτι πριν βαρεσει η ζεστη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/06/2013 09:11 #1343 από Mixalis
Απαντήθηκε από Mixalis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πηγα και εγω για ψαρεμα εχτες το βραδυ!!!! Και εβγαλα μια συναγριδα 3 κιλα. Τι να σας πω!!!! Παλεψε το θηριο πολυ γενναια αλλα και εγω δεν το εβαλα κατω ευκολα..... Δυστυχως δεν εχω φωτο να σας δειξω!!!

Το ψαρεψα χτες στον υπνο μου......αχχ οταν ειναι να ερθω στην πατριδα βγαζω τα καλυτερα ψαρια στα ονειρα μου!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αλέξανδρος Κλώνος, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Αρης ( ARKAlOS ), παντελης κλωναρης και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 13:09 #1344 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα σε ολους.Μια ωραια βολτουλα εκανα το πρωι για κανενα αφροψαρο.Ψαρεψα με τσαπαρι απο το ξημερωμα και για κανα δυο ωρες.Αποτελεσμα,39 ψαρια,κυριως σκουμπρια με αρκετο ψαξιμο. Μετα εβγαλε βορια, αλλα εγω ειχα ηδη βγαλει τα ψαρακια που ηθελα κι ετσι επεστρεψα πισω. :victory: :victory: :victory:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 15:39 #1345 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τα 30 Λουκα να στειλεις στην Αθηνα να μοιραστω εγω μαζι με των Κουζουπη ΟΚ :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 16:50 #1346 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και τα 39 θα σας στειλω Δημητρη,να ευχαριστηθειτε,να κερασετε και κανεναν αλλον φιλο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 18:07 #1347 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε: Και τα 39 θα σας στειλω Δημητρη,να ευχαριστηθειτε,να κερασετε και κανεναν αλλον φιλο.



Φτανει η καλη κουβεντα που ειπες Λουκα μου :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:
Πιες ενα ποτηρακι στην υγεια μας απο ολους :drinks: :drinks:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 20:39 #1348 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
οταν ερχετε η στηγμη να αποφασισω που να παω για συρτη,παντα τα χανω .να παω Καστελοριζο,η Σαμοθρακη.

γιωργος ο κουλουργιωτης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αλέξανδρος Κλώνος, Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2013 20:42 #1349 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κατσε στη Σαλαμινα για να λαβειs μεροs στη ναυμαχια με το πολεμικο που εχειs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2013 08:01 #1350 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πικρες. :crybaby2:
Ακινητα ολα. Ουτε σπαρος δεν κυκλοφορει.
Μας πηρε ο υπνος, στην αναμονη. :new_sleepin
Και το βοριαδακι, καλα κραττει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.391 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection