Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/07/2013 08:46 #1351 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κώστας76 έγραψε: Μια συναγριδα 1,5kg

Κωστη σε αυτο το σημειο που επιασεs τη συναγριδα ψαρευει και ο πολυ καλοs φιλοs Ηλιαs Κουπαρουσηs!!!www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...rid=13448&Itemid=147


www.facebook.com/elias.kouparousis?hc_location=stream

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2013 17:06 #1352 από Stratilatis Spinnerman
Απαντήθηκε από Stratilatis Spinnerman στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα συνάδελφε, πες μου φίλε μου σε παρακαλώ πάρα μα πάρα πολύ, αυτούς τους γατζους η πώς αλλιώς λέγοντε που κρατά τους λουτσους, που μπορώ να τους βρω, έχω φαεί το ίντερνετ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2013 11:41 #1353 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν υπάρχει ebay APP ID ορισμένο στις ρυθμίσεις του KunenaΛέγονται lip grip και βάζω μια ενδεικτική σελίδα από ebay:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stratilatis Spinnerman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2013 13:57 #1354 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σταύρο τι ψάρι είναι; Τόνος;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2013 20:28 #1355 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Σταύρο τι ψάρι είναι; Τόνος;

Albacore...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Σταύρος (stavrosxania), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2013 21:45 #1356 από Σταύρος (stavrosxania)
Απαντήθηκε από Σταύρος (stavrosxania) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι φιλε μενιδιατη, τονος ειναι!

ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2013 22:50 #1357 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: 3ωρο ψάρεμα , νυχτερινό με συνθήκες light surf , 6 μουρμούρες κοντα στα 2 κιλά .. Ταλαιπωρηθηκα πολυ μιας και αλλαξα 5 μερη και ηταν ολα γεματα απο φυκια κανοντας τη ζωη μου πολυ μα πολυ δυσκολη ..


Δυστυχώς λογω εργασιας δεν εχω τη πολυτελεια να πηγαινω οσο συχνα θελω αλλα ευτυχως δε μενουμε παραπονεμενοι ποτε .. Ακομα και οταν δεν πιανουμε !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2013 05:16 #1358 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Ευτυχη μου,να εισαι παντα καλα! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/07/2013 19:27 #1359 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Συγχαρητηρια Ευτυχη μου,να εισαι παντα καλα! :bye: :give_rose:

Πάντα ευγενικός Δημήτρη μου , να σαι καλα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2013 22:21 - 02/08/2013 06:17 #1360 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσοοοο... πότε θα δώ εγώ τέτοιον σαργό ; ; ; ; ;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.315 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection