Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/07/2011 13:46 - 04/07/2011 13:46 #521 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ετσι ειναι Γιαννη,σε αυτο πιστευω ή θελω να πιστευω, συμφωνουμε ολοι!Τα ορια πρεπει και μπορουμε να τα βαζουμε μονοι μαs.Στη χειροτερη περιπτωση να ακολουθουμε τα ορια του νομου!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:05 #522 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νάσο καλως ήρθες και σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση.
Εγώ όμως σήμερα θα σταθώ σε ένα σημείο:

ΝΑΣΟΣ έγραψε: χωρις φωτα εκανα μαυρη την καρδια μου κ απο τον φοβο, θαλασσα πορνη ειναι πηρα την αποφαση προκειμενου να με βρει κανενα κακο να γυρισω στο χωριο κ να παω να τα σηκωσω το πρωι με το πρωτο φως κ με ασφαλεια.


Αργησες για να το πάρεις χαμπάρι. Επρεπε να μη βγεις καθόλου, νομίζω, έτσι όπως μας περιέγραψες τον καιρό. Μπροστά στην «κάψα» σου να βγεις, παραμέλησες βασικούς κανόνες ασφάλειας. Κι αν σου συνέβαινε κάτι, μπορείς να μου πεις αυτός ο βολιώτης πόσο βάρος θα είχε στη συνείδησή του, που σου έδωσε λάθος καιρό;
Τέλος πάντων, όλα καλά.
Μην έχεις το meteo για «ευαγγέλιο».
Σε φιλώ!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:33 #523 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια διευκρινηση Βασιλη,στη βαρκα φωτα ειχε,φακο για να ψαξει να φωτισει τιs σημαδουρεs και να βρει το παραγαδι δεν ειχε!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:35 #524 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
''μια αλλη παρατηρηση που εχω να κανω απο την προχθεσινη βραδυα ηταν οτι ενω μου εδωσε τον καιρο ο μπαμπης η θαλασσα ητνα τουλαχιστον ενα μποφωρ παραπανω το κυμα απο αυτο που εδινε το μετεο κ αυτο γιατι το ρεμα το οποιο ετρεχε φωτια προς το γυθειο ερχοταν σε κοντρα με την πορεια τνω κυματων κ αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να θαλασσωνει περισοτερο τα νερα.''
1.δεν ειμαι βολιωτης
2.εγω του το ειπα βασιλη να τα παρατησει οπως ειναι και οτι εχει παλιοκαιρο γιατι κοιταξαμε για δυο μερη και ηταν τα ιδια χαλια.
3.εγω αν ημουν μαζι του οσο καψα και να ειχα δε θα εμπαινα
4.φιλακια πολλα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:37 #525 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φέξε μου και γλύστρισα.
είπα εγώ για κανά φακό;
Για τον καιρό του λέω...

Εσείς οι γαύροι... αμάν!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:39 - 04/07/2011 15:40 #526 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: 1.δεν ειμαι βολιωτης
2.εγω του το ειπα βασιλη να τα παρατησει οπως ειναι και οτι εχει παλιοκαιρο γιατι κοιταξαμε για δυο μερη και ηταν τα ιδια χαλια.
3.εγω αν ημουν μαζι του οσο καψα και να ειχα δε θα εμπαινα
4.φιλακια πολλα :give_rose:


Αν και Πειραιώτης, μιλάς σωστά. Ετσι έπρεπε να γίνει

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:42 #527 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
χαχαχαχαχα,αναφερεs και τα φωτα βρε ΑΕΚοπουλε στη παραθεση σου και οπωs το ειπεs αν το διαβαζε καποιοs θα ελεγε οτι μπηκε βραδυ σκοτεινοs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 15:50 #528 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε:

Μπάμπης (chief7) έγραψε: 1.δεν ειμαι βολιωτης
2.εγω του το ειπα βασιλη να τα παρατησει οπως ειναι και οτι εχει παλιοκαιρο γιατι κοιταξαμε για δυο μερη και ηταν τα ιδια χαλια.
3.εγω αν ημουν μαζι του οσο καψα και να ειχα δε θα εμπαινα
4.φιλακια πολλα :give_rose:


Αν και Πειραιώτης, μιλάς σωστά. Ετσι έπρεπε να γίνει

αν τον ακουγες στο τηλεφωνο θα καταλαβαινες το ποσο φτιαγμενος ηταν για ψαρεμα βασιλη.ουφ,οχι ρε γ@@@@@@ο,κ@@@@καιρος.........

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 16:13 #529 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Το φαντάζομαι. Είναι πολύ επικίνδυνο να έχεις πλώρα τον ενθουσιασμό. Ευτυχώς, δεν κινδύνεψε το φιλαράκι μας.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 20:19 #530 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τελικά είχε δίκιο ο Άρης υπάρχουν ροφοί αλλά δεν ξέρουμε που είναι .....χαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.282 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection