Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/01/2011 23:56 #401 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κάτι έχει ακουστεί ότι κοντά στο καλοκαίρι μπορεί να αφαιρεθεί ο επιπλέον φόρος στην βενζίνη κι έτσι να μειωθεί η τιμή της κατά 30 λεπτά μέσο όρο.Δε ξέρω κατά πόσο ισχύουν αυτά βέβαια.Αλλά..μακάρι να' ναι αλήθεια!


ηταν μια φορα ο τοτος......... :rofl: :rofl:
αυτο φυσικα γρηγορη μου δεν ηταν για σενα αλλα γι'αυτο το @@@@@@κρατος που ζουμε(και ευτυχως αναπνεουμε ακομη).η βενζινη θα φτασει τα 2 ευρω(το χω παιξει και στοιχημα).και οταν θα αρχισει ο κοσμος και θα στρεφεται στο υγραεριο,αν δε κανω λαθος η μετατροπη ξεκιναει απο 1000 με 1500,τοτε θα ακριβηνει κι αυτο και παει λεγοντας.βλεπε φυσικο αεριο και πετρελαιο.δυστυχως δεν ισχυει εδω εκεινο το τραγουδι που ελεγε ο μαρινος:'οτι ανεβαινει κατεβαινει κι οτι γυριζει σταματα'.ειμαστε ερμαια των κερδοσκοπων και των εκαστοτε αλητηριων που μας βασανιζουν.
αλλα επειδη ειμαστε κι εκτος τοπικ σταματαω εδω και συνεχιζω το ουισκακι μου.ναστε καλα παιδια και καλο βραδυ. :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2011 10:50 #402 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

η ζαργάνα τηγανίζεται.

Τη δολώνεις ζωντανή, μόλις την πιάσεις, ειδάλλως... στην κοιλιά σου.


οι ζαργανες αμα την γλυτωσουν απο τα καθε λογης κυνηγιαρικα συνεχιζουν την ζωη του κ μεγαλωνουν, μαλιστα φτανουν σε πολυ μεγαλα μεγεθη κ τις ονομαζουμε βασιλικες ζαργανες που το βαρος τους μπορει να ξεπερασει κ τα 2+ κιλα, πιο μεγαλες κ απο μεγαλους λουτσους, μαλιστα σε αυτα τα μεγεθη εχουν κ λιγοτερους θηρευτες κ για αυτο μεγαλωνουν ελευθερα .
Τωρα αν ηταν σε κανονικο μεγεθος θα ειχε αργησει να γενησει η μαμα ζαργανα κ θα ηταν αργοπορημενη κ για αυτο
αυτη την εποχη σε αυτο το μεγεθος.
δεν μπορω να σκεφθω κατι αλλο.
νασος


Νάσο σωστός!

Το παράδοξο είναι ότι στα μέρη μου έχω τόπο,ανοιχτά βέβαια,που μπορώ τέτοια εποχή και όχι μόνο,να πιάσω όσες ζαργάνες θέλω.Τόσα χρόνια που πεδευόμουνα να πιάσω απ' έξω για δόλωμα,τώρα τις έχω μπρος στα πόδια μου.Το γνώριζα αυτό από άλλους ψαράδες αλλά δε μπορώ να ερμηνεύσω το για ποιο λόγο κρατάει όλο το χρόνο ζαργάνες εκεί.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/02/2011 11:50 #403 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θα κραταει ψιλο συνεχεια για υτο γρηγορη

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 15:56 #404 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Περιμενα αρκετο καιρο να ερθει μια καλη ημερα να σπιναρο!
Σημερα ηταν αρκετα ιδανικος καιρος με δυνατη βροχη και 5νταρι φατσα καιρο!
Ετσι το μεσημερι επιστρατευσα 2 σπινοκαλαμα,ενα 10-40 και ενα 6-29.
Το βαρυ το ειχα για μπομπαρδα με σιλικονες,και το dropshot το δουλεψα σε τεχνιτα μεσα στο οριο του.
Ετσι αρχισα με μπομπαρδα και σιλικονες,οπου και βγεικαν αρκετοι σουγιαδες,που επεστρεψαν πισω να φοναχουν τους γονεις τους  :crazy:
Πραγματικα οι γονεις δεν θελανε σιλικονες και επιθυμουσαν τεχνιτα με σαλαγκιες.
Οι οροι αντισταφηκαν και το πρωτο μεγαλουτσικο μελος της Οικογενειας ειρθε με αρκετη αντισταση εξω :yes:
Το μεγαλο μελος της Οικογενειας ειρθε μετα απο 10 λεπτα χωρις παρα πολυ αντισταση!
Δεν καταλαβε απο που του ειρθε μιας και ηταν στους 30 το πολυ ποντους νερο και στην ακρη.
Ετσι ειρθε και αυτο στο ψυγειο μου  :yes:
Μετα απο λιγο μπερδεψε η πετονια στην κορυφη,με αποτελεσμα να χασω το ψαρακι,και να ξεκολλυσω το δαχτυλιδι της κορυφης.Οποτε το ψαρεμα σταματησε εκει.
Το ραντεβου θα ειναι για αυριο ξανα,γιατι τετοιες ημερες ερχωνται αρκετα δυσκολα στα μεροι μου  :spiteful: και τις περιμενω πραγματικα!
Το μικρο 950 γρ.
το μεγαλο 3.040


Μπράβο Ηλία,συγχαρητήρια φίλε!!

Αααχ τι μου θύμισες βλέποντας τη φωτό με το φάρο!!!Έχω πάνω από δύο χρόνια να επισκεφθώ τον τόπο και πραγματικά μου 'χει λείψει.Πωπω...

Πότε αποκολλήθηκε το πάνω μέρος?

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 19:53 #405 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:bye: Γρηγορη!!
Φιλε δεν αποκολληθηκε,αλλα τον κοτσαρανε κατι παλιαντζιδες για παλιοσιδερα  :sad:
Παω καθε μερα φιλε και πινω το καφεδακι μου,ποτε σπιναροντας και αρκετες φορες για καστινκ!!
Οπως παντα το μερος ειναι φουλ,ειδικα τωρα το χειμωνα  :yes
Εχει περισσοτερο κοσμο,ακομη και απο το καλυτερο καφε της περιοχης  :crazy:

Τις Κυριακες,εχει ποιο πολυ και απο την εκλησια  :crazy: Ελα
καμια βολτα ρε συ  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 21:02 #406 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πράγματι,μου 'χουν λείψει τα μέρη αυτά!

Κατάλαβα,ο γνωστός πανικός θα γίνεται! :lol2: :lol2:

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να έρθω για καμιά μονοήμερη.Όταν το κανονήσω θα σε ειδοποιήσω άμα είναι! :give_rose:



Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 21:07 #407 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πράγματι,μου 'χουν λείψει τα μέρη αυτά!

Κατάλαβα,ο γνωστός πανικός θα γίνεται! :lol2: :lol2:

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να έρθω για καμιά μονοήμερη.Όταν το κανονήσω θα σε ειδοποιήσω άμα είναι! :give_rose:

Ωχ Ηλια αν ερθει ο Γρηγορηs ειναι ικανοs να ψαρεψει μεχρι και τον φαρο!Δεν αφηνει τιποτα... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 21:16 #408 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αντε γιατι εδω η παλιοπαρεα εχει βαρεσει σχεδον διαλυση Γρηγορη,αρκετοι γνωστοι βαρεθηκαν την αψαρια,και το ρειξανε στον καφε  :crazy:

Δημητρη,ας ερθει και να βγαλει οτι θελει φιλε,η θαλασσα ειναι για ολους μας,καλη διαθεση και ορεξη να εχουμε και τα παντα γειννωνται φιλε μου!
Τον φαρο τον βγαλανε αλοι με αγγιστρα και κοτσαδουρα  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 14:58 #409 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Στη δεύτερη φωτό των κόκκινων, το ραχιαίο αγκάθι φαίνεται να είναι μεγάλο. Είναι μεγάλο; Αν ναι, τότε (νομίζω) είναι φαγγρόπουλο, που σημαίνει ότι... θέλεις μάλωμα.
Θα μας πούν τα εμπειρότερα μάτια. Εγώ με τα κόκκινα (γενικά) έχω τσακωθεί

Συνεχιστε εδω τιs αποψειs σαs για το τοπικ Καθημερινεs και αποτελεσματα!Ευχαριστω!!!
Λυθρινι ειναι billy boy!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 15:22 #410 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θα ήθελα τώρα να πω μία σκέψη μου:

Μεταφέρουμε εδώ την κουβέντα για να μένει «καθαρό» το άλλο (το κυρίως) τόπικ.
Σεβαστό και πολύ σωστό.
Ωστόσο, αυτό το «σύστημα» έχει μία αδυναμία. Κάπου χάνεται ο ειρμός. Πρέπει να ξαναποσταριστεί η φωτογραφία και ΟΛΗ η κουβέντα κλπ.κλπ. ώστε κάποιος που θα μπει μετά από δύο-τρεις-πέντε ώρες να μην «χαθεί».

Δεν θα μπορούσαμε (κ.κ. συντονιστές) να περιμένουμε 24 ώρες, να κοπάσει η κουβέντα και μετά να κάνουμε τη μεταφορά; Είναι εφικτό αυτό;

Αν είναι μεγάλος μπελάς, τότε πάσο...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.367 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection