Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

27/01/2011 17:23 #381 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια χαρα τα ειπεs φιλε Γιαννη!
Να εισαι καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 23:32 #382 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη  :rofl: :rofl: :rofl:..... χιχιχιχι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 12:03 #383 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Θα μας τρελάνετε! Παιδιά, η τελευταία μάχη που έδωσα ήταν με έναν ... σπάρο 200 γραμμαρίων! Θα πάθω εγκεφαλικό με αυτά που ποστάρετε! Μην τα ανεβάζετε αυτά τα θηρία, θα με κάνετε να κόψω το ψάρεμα!

Πλάκα κάνω, έτσι; Μπράβο σας! Πάντε τέτοια!

Αγαπημενε μου Μπαμπη, ενταξει ο Γρηγορηs.Ο Δημητρηs(pinco) ομωs δεν θα καταλαβεs οτι πιανει <<δρακουs>>!!!Παραμυθια λεει φιλε μου!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Ψαχνει να τον βρει ο Αισωποs να τον κανει συνεργατη!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Να εισαι παντα καλα Μπαμπη μου και φιλια στην οικογενεια! :give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 13:13 #384 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη  :rofl: :rofl: :rofl:..... χιχιχιχι

Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..

Τα αγαθα κοποις κτωνται....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 13:20 #385 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη  :rofl: :rofl: :rofl:..... χιχιχιχι

Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..

Τα αγαθα κοποις κτωνται....

Φιλε Αρη,ο Γιαννηs εννοει οτι ο Γρηγορηs ειναι τυχεροs που μενει κοντα στη θαλασσα και μπορει να πηγαινει συχνα για ψαρεμα και οχι οτι ειναι τυχεροs στα ψαρεματα του!Βεβαια και η τυχη χρειαζεται!!Αν και απο οτι ξερω δεν ισχυει αυτο μιαs και ο Γρηγορηs ειναι Αργυρουπολη και η βαρκα ειναι στο Ναυπλιο!Γραφει πολλα χιλιομετρα για να παει δηλαδη!!!
Φιλια Αρη μου! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 13:50 #386 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ο Γρηγόρης έχει τύχη φίλε μου και πόλυ μάλιστα αφού είναι κοντά στην θάλασσα και πάει όποτε βρίσκει χρόνο για ψάρεμα!!!!! Αλοίμονο σε μας που την βλέπουμε μερικά ΣΚ που ο καιρός το επιτρέπει.
Κ@λ@φ@ρδε Γρηγόρη  :rofl: :rofl: :rofl:..... χιχιχιχι

Δεν ειναι θεμα τυχης,ουτε ειναι κωλοφαρδος το παιδι...Εβαλε ενα στοχο,δουλεψε και τον πετυχε..

Τα αγαθα κοποις κτωνται....

Φιλε Αρη,ο Γιαννηs εννοει οτι ο Γρηγορηs ειναι τυχεροs που μενει κοντα στη θαλασσα και μπορει να πηγαινει συχνα για ψαρεμα και οχι οτι ειναι τυχεροs στα ψαρεματα του!Βεβαια και η τυχη χρειαζεται!!Αν και απο οτι ξερω δεν ισχυει αυτο μιαs και ο Γρηγορηs ειναι Αργυρουπολη και η βαρκα ειναι στο Ναυπλιο!Γραφει πολλα χιλιομετρα για να παει δηλαδη!!!
Φιλια Αρη μου! :give_rose:

Φίλε Δημήτρη και εγώ μένω Βύρωνα και την βάρκα μου την έχω Επίδαυρο αλλά δυστυχώς πάω για ψάρεμα μόνο ΣΚ και όταν ο καιρός είναι καλός (όλη μέρα στο meteo είμαι)!!!! Γι΄ αυτό σου λέω είναι κ@λ@β@ρδ@ς ο Γρηγόρης μας !!!!!
Την τελευταία φορά που πήγα για ψάρεμα ήταν στην γιορτή μου 7/1 στην Κύθνο για ΣΚ ο καιρός τέλειος αλλά την Κυριακή το πρωί που ετοιμαζόμασταν για ολοήμερο jigging μας χάλασε η μηχανή  :help1:και γυρίσαμε με την βοηθητική (7 ώρες παρακαλώ με 4 κόμβους!!!!!)......Ρε μπας και είμαι γκαντέμης  :sad:……
Υ.Γ. Φίλε Γρηγόρη να είσαι πάντα καλά και να είσαι όσο γίνεται πιο πολύ στην γαλανή που γουστάρεις, πλάκα κάνω αν και το ξέρεις  :good:.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 13:53 #387 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Το ειχα διαβασει το προβλημα με τη μηχανη που αντιμετωπισεs!Δεν πειραζει φιλε Γιαννη,τελοs καλο ολα καλα!
Αληθεια στο Βυρωνα που εισαι?Εγω απο το Βυρωνα ειμαι.Εκει γεννηθηκα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 14:10 #388 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Στην Αγίας Σοφίας κοντά στο Lidl αν γνωρίζεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 14:14 #389 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Στην αγορα του Βυρωνα!Φυσικα και γνωριζω φιλε Γιαννη!4-5 στενα προs το ταπητουργειο μενει ο πατεραs μου!Εκει στη γειτονια σου μεγαλωσα φιλε!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 14:24 #390 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Στην αγορα του Βυρωνα!Φυσικα και γνωριζω φιλε Γιαννη!4-5 στενα προs το ταπητουργειο μενει ο πατεραs μου!Εκει στη γειτονια σου μεγαλωσα φιλε!!! :give_rose:

Μια χαρά άντε να κανονίσουμε και κανα καφεδάκι όταν ανέβεις προς τα πάνω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.283 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection