Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

02/07/2014 17:52 #1511 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Όλο το βράδυ spinning εχτές , από κάτω μας κυκλοφορούσαν λούτσοι 3+ κιλά αλλά περιμέναμε και περιμέναμε να κυνηγήσουν και τίποτα είχαν συγκεντρώσει όλα τα μικρόψαρα σε ένα σημείο και που και που έκοβαν βόλτες και έπαιρναν από πίσω τα τεχνητά μέχρι να φτάσουν στα πόδια μας . Και αυτοί έμειναν νηστικοί μέχρι το πρωί που κάτσαμε δεν έφαγαν τίποτα και μας έσπασαν τα νεύρα . :new_snipers :new_2gunsfi
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2014 01:46 #1512 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Προχτές πρώτη φορά εγγλέζικο και έβγαλα ένα σαργουδάκι, ένα μελανούρι και 3-4 σάλπες!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2014 16:12 #1513 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με αφορμή ένα φιλο που επιασε γερμανοπουλα θελω να σας ρωτησω τους τρωτε τους γερμανους ?
ξερετε ότι είναι πολύ νοστιμο φιλετο τηγανιτο ?
είναι όμως πολύ δυσκολο στο να τον γδαρεις διοτι γλυστραει πολύ αφενως κ αφετέρου θελουν πολύ προσοχη τα αγκαθια του ειδικα το μπροστινο που εχει αναποδη φορα προς τα εμπρος κ είναι η καταρα τωμ διχτυρηδων.
Θελει να τους αφησεις στον ηλιο για να φυγει η γλιτσα τους κ μετα ειτε με ένα ψαλιδι κουζινας για πιο ευκολα ειτε με ένα μαχαιρι για τους ειδικους κόβουμε τα αγκαθια περιμετρικα του ψαριου κ το κεφαλι.
Ξεκοιλιάζουμε κ πεταμε τα εντόσθια που βρωμάνε παναγια μου χειροτερα από την σαλπα, να μου πεις αγριοσαλπα είναι κ αυτος κ μετα γδερνουμε.
Παιδια είναι πολύ νόστιμος οποιος εχει φαει γνωριζει τηγανιτος ζεστος είναι σουπερ.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jiannis, βαγγελης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2014 19:40 #1514 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Στην περιοχή μου τους θεωρούν βρώμικα ψάρια και έχει πάρα πολλούς κάτω από 20 δεν βγάζω την ημέρα και επειδή δεν τους τρώω τους κάνω δόλωμα για σμέρνες , βέβαια κάνουν και ζημιά γιατί έχω παρατηρήσει ότι από την στιγμή που θα πιάσω γερμανό σταματάνε αμέσως οι γόπες .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2014 18:14 #1515 από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΠΑΜΙΕΣ ΜΑΝΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

nikos1999 έγραψε: Μια ωραια σαλπα με ψωμι και πολυαγκιστρο πιαστηκαν και μικροτερες που απελευθερωθηκαν καθως και μια πολυ μεγαλυτερη που τα εκοψε και εφυγε :yahoo:

μπραβο ρε νικολακι . και σε ανωτερα!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikos1999

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2014 19:35 #1516 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ :) Η περιοχή που είμαι βγάζει τεράστιες σάλπες η μεγαλύτερη που έχω καταφέρει να βγάλω είναι 1.200 :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2014 19:41 #1517 από jiannis
Απαντήθηκε από jiannis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:yes: Μπράβο Νικόλα και σε μεγαλύτερα με το καλό!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/07/2014 02:08 #1518 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jiannis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2014 07:24 #1519 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο ρε νικολη
καλα που πιανεις κ εσυ κανενα ψαρακι κ βλέπουμε γιατι μεχρι να παμε εμεις για ψαρεμα
θα ξεχασουμε πως είναι κ τα ψαρια
κ παλι μπραβο.
αφου πιανειις εκει που ψαρεύεις τετοια στειρακι αν ψαρεψεις λιγο πιο βαθεια στο επομενο σκαλοπατι του τοπου ολο κ κατι μεγαλυτερο θα πιασεις γιατι φαινετε ότι το μερος κραταει τετοια ψαρια

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2014 14:32 #1520 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ πολύ Νάσο :)
Το μέρος που το έπιασα είναι μόνο ένα βάθος δηλαδή όσο βαθιά είναι κάτω από τα πόδια μου είναι και μέσα , λες να έχει κάτι μεγαλύτερο να ρίξω ζωντανή σουπιά ? :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.338 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection