Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Καλάμι για Bolognese' στο φόρουμ. 10 years ago

Καλησπέρα! Ύστερα από 4 χρόνια απίκο, σκέφτομαι να κάνω τη πρώτη μου αγορά bolognese καλαμιού. Ύστερα από κάμποσο ψάξιμο, έχω καταλήξει ανάμεσα στα εξής 3 καλάμια :

www.silstar.eu/main/wp-content/uploads/2...YNAMIC-BOLOGNESE.pdf
www.psaras-shop.gr/index.php?route=produ...4_150&product_id=797
allegro.pl/vde-robinson-team-bolognese-m...25g-i5676901637.html

Από θέμα τιμής, στο ίδιο επίπεδο κινούνται όλα (γύρω στα 80 ευρώ).
Αν και είχα καταλήξει στο τελευταίο, το Robinson, το οποίο το έχω δει και από κοντά, με προβληματίζει αρκετά το
πολύ χαμηλό του βάρος για 6μετρο (261 gr) σε σχέση με τα περισσότερα καλάμια αυτής της κατηγορίας. Από τη μία είναι μεγάλο πλεονέκτημα για ένα πολύωρο ψάρεμα ή αν έχει αέρα, ωστόσο το φοβάμαι ως προς την αντοχή του. Μη πάει να σηκώσει κανείς κανένα ψάρι 300-400gr χωρίς απόχη και το πάρει στο χέρι. Σίγουρα θα έχει λεπτότερα στελέχη σε σχέση με τα άλλα δύο που είναι γύρω στα 400 gr.

Έχει κανείς καμιά άποψη;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριάκος απάντησε στο θέμα 'Διάβρωση μύτης σε καλάμι' στο φόρουμ. 10 years ago

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!! Θα το πάω στη Καισαριανή οπότε ευκαιρήσω να δω τι θα μου πουν και στη συνέχεια θα δοκιμάσω αυτά που μου είπατε!

Διαβάστε περισσότερα...

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Διάβρωση μύτης σε καλάμι' στο φόρουμ. 10 years ago

Έχω ένα Οceanic Triton και ο οδηγός της κορυφής στην εξωτερική πλευρά του, έχει εμφανίσει ένα πράσινο σημαδάκι (η εσωτερική πλευρά με το κεραμικό που περνά η πετονιά, δεν έχει τίποτα), το οποίο υποθέτω πως είναι διάβρωση. Αξιζει να αντικαταστήσω τον οδηγό, ή να το αφήσω όπως είναι; Αυτό που σκεφτόμουν είναι να τού βάλω λίγο αντισκωριακό αρχικά και μετά να του βάλω λίγο μανό για να μη συνεχίσει. Με τη πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φωτογραφία.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριάκος απάντησε στο θέμα 'Επιλογή καλαμιού Oceanic Team ή Ryobi' στο φόρουμ. 10 years ago

Ευχαριστώ πολύ!!

Διαβάστε περισσότερα...

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Κυριάκος έγραψε:

Καλημέρα! Σκέφτομαι να αγοράσω ένα καλάμι casting για πιο γενική χρήση, δηλαδή να έχει τη δυνατότητα να ψαρεύει και με καιρό και από βράχια, αλλά και σε μια παραλία με ηρεμία με μια πιο ελαφριά αρματωσιά. Έχω καταλήξει ανάμεσα στα Ryobi Yuji Blue 400 και στο Oceanic Nero. Και τα δύο είναι 4 μέτρα με c.w. 80-150 gr. To Oceanic είναι από καθαρό carbon και πολύ ελαφρύ ( το έχω δει σε κατάστημα), ενώ το Ryobi είναι από high modulus carbon. Έχω στη κατοχή μου ένα oceanic triton που δεν με έχει προβληματίσει καθόλου ως τώρα, ωστόσο σαν όνομα θα εμπιστευόμουν περισσότερο τη Ryobi. Έχω δει δυο φθηνά μοντέλα της Oceanic (carmelo και picollo) να τους μένουν οι μύτες στο χέρι, με λίγο άτσαλη βολή βέβαια...
Και τα δύο κινούνται στα 45-50 ευρώ. Σε όποιο και να καταλήξω, λέω να το συνδυάσω με τον Ryobi Proskyer Silver. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Αγορά καλαμιού Ryobi Yuzi Blue ή Oceanic Nero' στο φόρουμ. 10 years ago

Καλημέρα! Σκέφτομαι να αγοράσω ένα καλάμι casting για πιο γενική χρήση, δηλαδή να έχει τη δυνατότητα να ψαρεύει και με καιρό και από βράχια, αλλά και σε μια παραλία με ηρεμία με μια πιο ελαφριά αρματωσιά. Έχω καταλήξει ανάμεσα στα Ryobi Yuji Blue 400 και στο Oceanic Nero. Και τα δύο είναι 4 μέτρα με c.w. 80-150 gr. To Oceanic είναι από καθαρό carbon και πολύ ελαφρύ ( το έχω δει σε κατάστημα), ενώ το Ryobi είναι από high modulus carbon. Έχω στη κατοχή μου ένα oceanic triton που δεν με έχει προβληματίσει καθόλου ως τώρα, ωστόσο σαν όνομα θα εμπιστευόμουν περισσότερο τη Ryobi. Έχω δει δυο φθηνά μοντέλα της Oceanic (carmelo και picollo) να τους μένουν οι μύτες στο χέρι, με λίγο άτσαλη βολή βέβαια...

Διαβάστε περισσότερα...

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Επιλογή καλαμιού Oceanic Team ή Ryobi' στο φόρουμ. 10 years ago

Σκέφτομαι να αγοράσω καλάμι και έχω καταλήξει ανάμεσα στο Oceanic Team Nero 4m που είναι από καθαρό carbon και στο Ryobi Yuzi Blue 4m. Υπάρχει κάποια άποψη ανάμεσα στα δύο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

Ελπίζω με το καιρό να βελτιωθούν κάπως οι βολές μου, οπότε προσωρινά θα αρκεστώ σε πιο μικρά βαρίδια.Δυστυχώς για λόγους υποχρεώσεων, σε κανένα μήνα θα καταφέρω να επισκεφθώ καμιά παραλία, απλά θέλω να αντικαταστήσω τις μάνες στους μηχανισμούς και ίσως αγόραζα και κανένα βαρίδι, αλλά δε θα χρειαστεί γιατί όσα διαθέτω είναι από 60gr ως 100gr. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και τη προθυμία σας!!!

Διαβάστε περισσότερα...

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

Είπε μου αρέσει στις συζητήσεις 10 years ago

No Internet Connection