Κυριάκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Διάβρωση μύτης σε καλάμι' στο φόρουμ. 10 years ago

Έχω ένα Οceanic Triton και ο οδηγός της κορυφής στην εξωτερική πλευρά του, έχει εμφανίσει ένα πράσινο σημαδάκι (η εσωτερική πλευρά με το κεραμικό που περνά η πετονιά, δεν έχει τίποτα), το οποίο υποθέτω πως είναι διάβρωση. Αξιζει να αντικαταστήσω τον οδηγό, ή να το αφήσω όπως είναι; Αυτό που σκεφτόμουν είναι να τού βάλω λίγο αντισκωριακό αρχικά και μετά να του βάλω λίγο μανό για να μη συνεχίσει. Με τη πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φωτογραφία.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection