Κυριάκος απάντησε στο θέμα 'Διάβρωση μύτης σε καλάμι' στο φόρουμ. 10 years ago

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!! Θα το πάω στη Καισαριανή οπότε ευκαιρήσω να δω τι θα μου πουν και στη συνέχεια θα δοκιμάσω αυτά που μου είπατε!

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection