Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

14/05/2012 19:09 #881 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Ευθύμιος έγραψε:

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

Ευθύμιος έγραψε:

Ευθύμιος έγραψε: Μπαλάδες, λιθρινάκια, γοπάκια και μια μόνο ομορφούλα!!


Ξέρει κανείς πως λέγεται το παρακάτω ψάρι που ξέβρασε η θάλασσα και έγινε γεύμα για τις γάτες;


εμενα για λαγοκεφαλος μου φαινετε


Είναι λύχνος Δες το στον παρακάτω σύνδεσμο:
www.flickr.com/photos/archipelago-flickr/6795180442/


Μπορει φιλε μου να ειναι και ετσι :yes3: :yes3: :yes3:
μου εχουν πει οτι αυτα τα ψαρια καπνιζουν κιολας
αν τους βαλεις ενα τσιγαρο στο στομα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2012 21:37 #882 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Γιαυτο λεγετε και τσιγαρας!!! :yes3: Κανει πολυ νοστιμη σουπα εαν ειναι μεγαλος!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2012 08:28 #883 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
λυχνος ο καπνιστης
ενα απο τα ψαρια που πιανοντε στα δυχτια μιας κ κολυμπουν στο βυθο
κ με τα οποια πεζαμε τροπο τινα οταν ειμασταν πιτσιρικια κ παρακαλουσαμε τους παπουδες να τους βαλουν ενα τσιγαρο στο στομα για να γελασουμε βλεποντας το να καπνιζει

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2012 10:45 #884 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Αυτό δεν είναι που, όταν κινδυνεύει, ρουφάει νερό και φουσκώνει σαν μπάλα?

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 20:16 #885 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Παντωs ετσι οπωs το βλεπω και απο τη φωτογραφια δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι...www.zougla.gr/perivallon/article/nafplio...is-iordanis-damianos

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 11:07 #886 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
βρίσκεται και σε κατάσταση σήψης. Εχουν αλλοιωθεί τα χρώματα και τα χαρακτηριστικά του...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 13:07 #887 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Kι εγώ όπως λέει ο Βασίλης νομίζω ότι είναι σε κατάσταση σήψης το ψάρι και γι αυτό έχει κι αυτό το χρώμα κι αυτή την μορφή το κεφάλι του!
Αν ρίσκαρα κάτι ίσως και να έλεγα ότι κάποτε ήταν ένα ψάρι από την οικογένεια των σερανιδών...

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 13:17 #888 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Συμφωνω και εγω με οτι λετε, αν και παλι εχω την απορια,αν ισχυει αυτο,πωs και δεν φαγωθηκε?Ειτε απο άλλα ψαρια,ειτε απο καβουρια,ειτε απο οτιδηποτε...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 13:24 #889 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μπορεί και να είναι τσιμπημένο...
Δεν βοηθάει και η φωτό,...Αν βλέπω καλά η κοιλιά του είναι ανοιχτή...οπότε εκ των έσω μπορεί να ήταν άλλη η εικόνα...

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2012 13:29 #890 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Εχειs δικιο Πετρη μου,δεν βοηθαει η φωτογραφια καθολου!!! :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.362 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection