Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

24/10/2011 22:32 #851 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Σε ευχαριστώ !
Απλά είδαμε οτι έχει δέρμα σά γυαλόχαρτο και τρομάξαμε λίγο χαχαχχα.. Σε ευχαριστώ ,διάβασα πως είναι και νόστιμο !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2011 22:44 #852 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΚΗΣ έγραψε: Σε ευχαριστώ !
Απλά είδαμε οτι έχει δέρμα σά γυαλόχαρτο και τρομάξαμε λίγο χαχαχχα.. Σε ευχαριστώ ,διάβασα πως είναι και νόστιμο !

Γουρουνοψαρο ειναι οπως λεει και ο Βασιλης Ευτυχη,και να το μαγειρεωεις γιατι ειναι νοστιμο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2011 23:53 #853 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑΚΗΣ έγραψε: Σε ευχαριστώ !
Απλά είδαμε οτι έχει δέρμα σά γυαλόχαρτο και τρομάξαμε λίγο χαχαχχα.. Σε ευχαριστώ ,διάβασα πως είναι και νόστιμο !

Γουρουνοψαρο ειναι οπως λεει και ο Βασιλης Ευτυχη,και να το μαγειρεωεις γιατι ειναι νοστιμο!


Το ανταλάζω με τη κυρία τη πολυπόθητη που κρατάς Θάνο !!!
αχχαχαχα , Νά σαι καλά Θάνο μου θα το δοκιμάσω και θα σας πώ απόψεις ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 00:16 #854 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μπράβο φίλε DORADOMANIA.Συγχώρεσε με για την άγνοια μου,το μακρόστενο ψάρι με την πορτοκαλοκόκκινη ουρα πως λέγεται;Είχα βγάλει πολλά τέτοια πέρισυ το Πάσχα στην Χαλκιδική μάζι με άλλα.Μουσμουλομπάλαδες λέγονται;Αυτο έιναι το συνηθισμένο μέγεθος τους ή μεγαλώνουν κ άρα πρέπει να μην τα κρατάω;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 06:16 #855 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
φιλε γιωργο και εγω ειχα βγαλει πριν κανα 8μηνο 38 τετοια ψαρια στην σκιωνη μπροστα στην μπουκα του λιμανιου ψαχνω για την φωτο αλλα δεν μπορω να την βρω να την ανεβασω και εκεινα ηταν τα διπλασια σε μεγεθος απο αυτο και ειναι φανταστικα στην γευση σαν τα μουσμουλια ειναι παντος .δεν ξερω αν ειναι το ονομα τους αυτο που αναφερες !!!!! θα το ψαξω παντος γιατι ειμαι και εγω περιεργος για την ονομασια τους !!!!!! την καλημερα μου και τα λεμε . :discussion: :discussion: :discussion:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 08:13 #856 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μουσμουλι ειναι και φτανει περιπου τα 20 εκ. :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 08:19 #857 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
ετσι οπως ειπες φιλε δημητρη συνωνοματε πρεπει να ειναι γιατι τα ματια τους ηταν μεγαλα !!!!! θα δω και κατω στα ψαραδικα σημερα για σιγουρια !!!! καλημερα !!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 08:28 - 10/04/2012 08:29 #858 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Εγω το λεω και λυθρινογοπα Δημητρη μου.Να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": a Guest

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2012 09:03 #859 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
οντως αυτο ειναι εχεις δικαιο !!!!!!!! να σε καλα :wav: :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2012 05:41 #860 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά.Πάντως Δημήτρη δεν είμαι τόσο σίγουρος αν είναι μουσμούλι κιαυτο το λέω γιατί δοκίμασα μουσμούλια κ είχαν διαφορετική γεύση,το συγκεκριμένο ψάρι έχει εντονότερη γεύση που φέρνει πιο πολύ στην γόπα (λυθρινογοπα που λες κ συ) ενω το μουσμούλι μου φάνηκε πιο νόστιμο!Επίσης,ενώ στα χρώματα κ στα μάτια μοιάζουν,τα μουσμούλια αποτι θυμάμαι ήταν πιο πλατια.Μπορεί να κάνω κ λάθος.Πάντως ένα είναι σίγουρο,ορμάνε σαν τρελά στον ακροβάτη,τρώνε πριν πέσει το σουρουπο κυρίως κ μετά κ μάλλον είναι η εποχή τους!Αν όντως είναι μουσμούλια κ όχι κανα ξαδελφάκι τους τότε είναι μάλλον μικρά (αυτα που εβγαζα εγω) κ πρέπει να επιστρέφουν μέσα ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": a Guest

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection