Καλησπέρα Γιάννη ,
Με το βυθόμετρο που έχεις μπορείς να δεις ψάρια με την 200Hz συχνότητα σίγουρα μέχρι τα 130 μετρά (και παραπάνω υπο συνθήκες), έχω πολλές εικόνες από ψάρια στα βαθιά (υποθέτω βέβαια ότι έχεις πάρει το κλασικό 600W ματι HST-DFSBL 50/200, είναι ουσιαστικά το μάτι που έδινε η αντιπροσωπία (Τεχναβα) με το συγκεκριμένο βυθόμετρο). Το ότι δεν βλέπεις ψάρια στα βαθιά σημαίνει δύο πράγματα : ή κακή τοποθέτηση ματιού ή λάθος ρυθμίσεις, επίσης ότι έχεις αρκετά παράσιτα μπορεί να οφείλεται σε ρεύματα ή να έχει πρόβλημα όπως λες το μάτι.
Ας πάρουμε τα θέματα από την αρχή :
Κακή τοποθέτηση :
Ανέβασε μας φωτογραφίες από το μάτι σου. Θα πρέπει να βρίσκεται όλο κάτω από την γάστρα άρα η βάση να είναι οριακά (πρόσωπο) στον καθρέπτη. Θα πρέπει η κλήση (πάνω – κάτω) που θα δώσεις στο μάτι να είμαι παράλληλη με τον βυθό και ανάλογα με την βάρκα ίσως ένα κλικ πάνω και τέλος να παράλληλο με την ίσαλο γραμμή της βάρκας σου (δεξιά-αριστερά) αυτό μπορείς να το δεις από την γραμμή που αφήνει η στάθμη του νερού στην βάρκα σου. Όσο πιο καλά τοποθετήσεις το μάτι τόσο καλύτερα θα βλέπεις και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα βαθιά αλλά και τα ρηχά.
Ρυθμίσεις , παρακάτω είναι οι πιο σημαντικές :
Ρύθμιση ψαρέματος: Βαθιά νερά
Χρώματα: 76%
Ταχύτητα Κύλισης: Κανονικά
Ταχύτητα Ping: 16
Φίλτρο Επιφανείας: Κλειστά
Φίλτρο Θορύβου: Κλειστά
Ευαισθησία : Αυτόματη
Τώρα για τα παράσιτα , αν τα είχες από την αρχή που πήρες το βυθόμετρο τότε πρέπει να ελέγξεις τα ρεύματα σου (δοκίμασε για αρχή να βάλεις μια εξωτερική μπαταρια για να δεις αν συνεχίζουν τα παράσιτα) αν δημιουργήθηκαν στην πορεία και το μάτι είναι παλιο ή αφήνεις την βάρκα σου για κάποιους μήνες στην θάλασσα πρέπει να ελεγχθεί το μάτι (στείλε φωτογραφίες από το ματι, σε πολύ κοντινή απόσταση για να μπορώ να δω τις ραφές αν έχουν ανοίξει). Ανεβασε και μερικές φωτογραφίες να δούμε για τι παράσιτα μιλάμε .
Τέλος αν θες να αναβαθμίσεις την συσκευή σου, μην πας κατά την άποψη μου πάλι σε Gen 1 αλλά τουλάχιστον Gen 2.
Οι διάφορες είναι οι παρακάτω
Αν πας σε Gen 1 θα κάνεις ότι έκανες με το προηγούμενο σε μεγαλύτερη οθόνη, όμως μιλάμε για παλιό βυθόμετρο (αρα στο μέλλον αν συμβεί κάτι μπορεί να μην βρεις εύκολα ανταλλακτικά) με ένα επεξεργαστή αρα πιο αργό.
Στο Gen 2 έχεις δύο επεξεργαστές πιο γρήγορη συσκευή , μπορείς να φτιάξεις τον δικό σου χάρτη μέσω του insight genesis και αν είναι το touch μπορείς να του βάλεις και structure scan.
Στο Gen 3 πας στο τελευταίο μηχάνημα, οπότε πιθανόν να έχεις εγγύηση (έχει 2 χρόνια εγγύηση αρα θα πρέπει να δεις την απόδειξη αγοράς του πωλητή για να ξέρεις πόσο ακόμα έχεις) σε περίπτωση που συμβεί κάτι, έχει ενσωματωμένο wifi με το οποίο μπορείς να συνδέσεις πάνω του tablet ή κινητό και να βλέπεις την εικόνα του βυθομέτρου στο κινητό σου ή να κάνεις online (στην βάρκα σου ή στο σπίτι) ότι αναβάθμιση βγαίνει. Έχει τεχνολογία chirp που είναι το μέλλον στα μάτια και οι εικόνες μέχρι τώρα με τέτοια μάτια είναι πράγματι πολύ καλές. Εννοείται structure scan και τέλος να φτιάχνεις τον δικό σου χάρτη). Επίσης έχει γίνει αναβάθμιση στην οθόνη (καλύτερο touch).
Τα παραπάνω μπορεί να μην σε ενδιαφέρουν για αυτό το λόγο και στο προηγούμενο post σε ρώτησα με τι ψαρέματα ασχολείσαι.