Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

12/12/2016 10:33 #1691 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα φίλε μου, το βασικό στην επιλογή του βυθομέτρου είναι τι ψαρέματα θες να κάνεις και τι απαιτήσεις έχεις από την συσκευή. Κάθε καινούργιο βυθόμετρο έχει κάποια "καλούδια" παραπάνω τα οποία όμως δεν είναι απαραίτητο να τα χρειάζεσαι.
Επειδή από ότι κατάλαβα ψάχνεσαι για κάποιο Lowrance , πες μου ανάμεσα σε ποια μοντέλα είσαι για να σου πω τις διαφορές και αποφασίζεις (έχω ψαρέψει με όλες τις γενεές της Lowrance).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2016 22:40 - 12/12/2016 22:40 #1692 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα και πάλι. Βασικά έχω το HDS 5 gen1 με το απλό μάτι. Σκέφτομαι να πάω σε κάτι καλύτερο μιας και με αυτό δε μπορώ να δω ψάρια στα βαθιά. Ιδιαίτερα μετά τα 70 μέτρα. Βέβαια δε ξέρω αν για αυτό οφείλεται το μάτι, το οποίο σίγουρα δεν είναι σωστά τοποθετημένο. Αλλά θεωρώ και σωστά να τοποθετηθεί δε θα έχει τρομερή διαφορά τουλάχιστον εν στάση. Εν κινήσει σίγουρα θα έχει διαφορά. Καθώς μερικές φορές και με 10 κομβους δεν έχω ουτε καν ένδειξη βάθους στο GPS. Σταματημένος ή με 1-2 κόμβους είναι καλύτερα. Παράσιτα έχω μπόλικα. Δε ξέρω αν αλλάξω εντελώς τον αισθητήρα αν θα έχω διαφορά. Γιατί μου είπαν οτι μπορεί να έχει πάρει υγρασία μέσα... (Δε ξέρω...Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;;; )Θα ανεβάσω φωτογραφίες να σχολιαστούν με την πρώτη ευκαιρία.
Έτσι βρήκα το ΗDS 10 1ης γενιας με 1200 € και το HDS 7 3ης γενιάς με τα ίδια χρήματα και είμαι υπο σκέψη....
Ευχαριστώ
Γιάννης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2016 16:06 #1693 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα Γιάννη ,

Με το βυθόμετρο που έχεις μπορείς να δεις ψάρια με την 200Hz συχνότητα σίγουρα μέχρι τα 130 μετρά (και παραπάνω υπο συνθήκες), έχω πολλές εικόνες από ψάρια στα βαθιά (υποθέτω βέβαια ότι έχεις πάρει το κλασικό 600W ματι HST-DFSBL 50/200, είναι ουσιαστικά το μάτι που έδινε η αντιπροσωπία (Τεχναβα) με το συγκεκριμένο βυθόμετρο). Το ότι δεν βλέπεις ψάρια στα βαθιά σημαίνει δύο πράγματα : ή κακή τοποθέτηση ματιού ή λάθος ρυθμίσεις, επίσης ότι έχεις αρκετά παράσιτα μπορεί να οφείλεται σε ρεύματα ή να έχει πρόβλημα όπως λες το μάτι.
Ας πάρουμε τα θέματα από την αρχή :
Κακή τοποθέτηση :
Ανέβασε μας φωτογραφίες από το μάτι σου. Θα πρέπει να βρίσκεται όλο κάτω από την γάστρα άρα η βάση να είναι οριακά (πρόσωπο) στον καθρέπτη. Θα πρέπει η κλήση (πάνω – κάτω) που θα δώσεις στο μάτι να είμαι παράλληλη με τον βυθό και ανάλογα με την βάρκα ίσως ένα κλικ πάνω και τέλος να παράλληλο με την ίσαλο γραμμή της βάρκας σου (δεξιά-αριστερά) αυτό μπορείς να το δεις από την γραμμή που αφήνει η στάθμη του νερού στην βάρκα σου. Όσο πιο καλά τοποθετήσεις το μάτι τόσο καλύτερα θα βλέπεις και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα βαθιά αλλά και τα ρηχά.
Ρυθμίσεις , παρακάτω είναι οι πιο σημαντικές :
Ρύθμιση ψαρέματος: Βαθιά νερά
Χρώματα: 76%
Ταχύτητα Κύλισης: Κανονικά
Ταχύτητα Ping: 16
Φίλτρο Επιφανείας: Κλειστά
Φίλτρο Θορύβου: Κλειστά
Ευαισθησία : Αυτόματη

Τώρα για τα παράσιτα , αν τα είχες από την αρχή που πήρες το βυθόμετρο τότε πρέπει να ελέγξεις τα ρεύματα σου (δοκίμασε για αρχή να βάλεις μια εξωτερική μπαταρια για να δεις αν συνεχίζουν τα παράσιτα) αν δημιουργήθηκαν στην πορεία και το μάτι είναι παλιο ή αφήνεις την βάρκα σου για κάποιους μήνες στην θάλασσα πρέπει να ελεγχθεί το μάτι (στείλε φωτογραφίες από το ματι, σε πολύ κοντινή απόσταση για να μπορώ να δω τις ραφές αν έχουν ανοίξει). Ανεβασε και μερικές φωτογραφίες να δούμε για τι παράσιτα μιλάμε .

Τέλος αν θες να αναβαθμίσεις την συσκευή σου, μην πας κατά την άποψη μου πάλι σε Gen 1 αλλά τουλάχιστον Gen 2.
Οι διάφορες είναι οι παρακάτω
Αν πας σε Gen 1 θα κάνεις ότι έκανες με το προηγούμενο σε μεγαλύτερη οθόνη, όμως μιλάμε για παλιό βυθόμετρο (αρα στο μέλλον αν συμβεί κάτι μπορεί να μην βρεις εύκολα ανταλλακτικά) με ένα επεξεργαστή αρα πιο αργό.
Στο Gen 2 έχεις δύο επεξεργαστές πιο γρήγορη συσκευή , μπορείς να φτιάξεις τον δικό σου χάρτη μέσω του insight genesis και αν είναι το touch μπορείς να του βάλεις και structure scan.
Στο Gen 3 πας στο τελευταίο μηχάνημα, οπότε πιθανόν να έχεις εγγύηση (έχει 2 χρόνια εγγύηση αρα θα πρέπει να δεις την απόδειξη αγοράς του πωλητή για να ξέρεις πόσο ακόμα έχεις) σε περίπτωση που συμβεί κάτι, έχει ενσωματωμένο wifi με το οποίο μπορείς να συνδέσεις πάνω του tablet ή κινητό και να βλέπεις την εικόνα του βυθομέτρου στο κινητό σου ή να κάνεις online (στην βάρκα σου ή στο σπίτι) ότι αναβάθμιση βγαίνει. Έχει τεχνολογία chirp που είναι το μέλλον στα μάτια και οι εικόνες μέχρι τώρα με τέτοια μάτια είναι πράγματι πολύ καλές. Εννοείται structure scan και τέλος να φτιάχνεις τον δικό σου χάρτη). Επίσης έχει γίνει αναβάθμιση στην οθόνη (καλύτερο touch).
Τα παραπάνω μπορεί να μην σε ενδιαφέρουν για αυτό το λόγο και στο προηγούμενο post σε ρώτησα με τι ψαρέματα ασχολείσαι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2016 18:54 #1694 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Τα ψαρέματα που κάνω είναι απ' όλα: Καθετή, Καλαμάρια, συρτή με ζωντανό, slow, inchiku και αραιά κανένα παραγάδι.

Μόλις μπορέσω θα σηκώσω φωτογραφίες!

Ξέρεις αν μπορώ να αντιγράψω το χάρτη που έχω της Novionics και να τον δώσω σε άλλον;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2016 18:41 - 14/12/2016 18:42 #1695 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Θα ήθελα να παραθέσω άλλη μια ερώτηση :
Airmar P66T/M DST Vs HST-DFSBL Vs Airmar P-79
Ποιο θα ψηφίζατε;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2016 20:00 - 14/12/2016 20:00 #1696 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα Γιάννη,

Δυστυχώς ο χάρτης της Navionics δεν αντιγράφεται.
Τα ίδια ψαρέματα κάνω και εγώ , γνώμη μου είναι ότι μερικά από τα καλούδια που έχουν τα νεώτερης γενιάς βυθόμετρα θα σου είναι χρήσιμα στα ψαρεματα που κάνεις(στο λεω από προσωπική εμπειρία).
Αν θες το συζητάμε και τηλεφωνικά (τις επόμενες 2 μέρες θα είμαι εξωτερικό) οπότε από Παρασκευή όποτε θες πάρε με τηλέφωνο 6974331881.
Σχετικά με τα μάτια που ανέφερες, για τα βυθόμετρα της Lowrance το καλύτερο μάτι είναι το HST-DFSBL

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2016 20:10 - 14/12/2016 20:10 #1697 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Είναι καλύτερος και εν στάση και σε πορεία;;; Γιατί ο P79 είναι εσωτερικός...
Βασικά έχω τον HST και έχω τα προβλήματα που προανέφερα. Σε λίγο θα σηκώσω τις φωτογραφίες απο τον αισθητήρα και εικόνες βυθού... Γιατί πήρα και ένα p-79 που βρήκα σε καλή τιμή και σκέφτομαι πιο να κρατήσω τελικά...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2016 20:46 #1698 από koukouzeli
Απαντήθηκε από koukouzeli στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Εικόνες απο την τοποθέτηση του βυθομέτρου και το μάτι
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2016 19:07 #1699 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα Γιάννη,

Το μάτι σου δεν είναι σωστά τοποθετημένο , θα πρέπει να πάει πιο κοντά στην μηχανή και από οσο μπορώ να καταλάβω στις φωτογραφίες κοιτάζει λίγο αριστερά.
Στο σημείο που το έχεις από πίσω έχει ένα παρατροπύδιο το οποίο δημιουργει φυσαλίδες και λογικά παράσιτα αλλα και με ταχύτητα μπορεί να χάνεις και τον βυθό. Επίσης είναι πολύ ψηλά, πρέπει να κατέβει και να πάει η βάση πρόσωπο στον καθρέπτη.
Δες στην φωτογραφία που πιστεύω ότι πρέπει να το τοποθετήσεις.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2016 18:13 #1700 από Deadpool
Απαντήθηκε από Deadpool στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα σε ολη την παρέα!!!.Θα ήθελα να μάθω λίγες λεπτομέρειες για το βυθόμετρο Simrad GO 7 XSE,ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.246 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection