Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

22/02/2016 23:42 #1651 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Γιάννη, οτι μαθαινω το μαθαινω εμπειρικα, κατι το οποιο δεν ειναι αποδεκτό. Μου αρεσουν οι κανόνες που πανω τους χτίζεις την εμπειρια. Πως θα βρουμε ενα μπουσουλα , ωστε να μπορουμε να κατανοούμε τα χρωματα στο βυθομετρο. Τι μας δινει δηλαδη το μπλε σε σχεση με το κοκκινο ή το κίτρινο. Πως ξεχωριζει η αμμος απο τον ομαλο πετρωδη βυθό? Το παχος του καφε αν ειναι λεπτο ή παχύ τι διαφορά δινει στην ερμηνεια μας. Δεν θα έπρεπε οι εταιρίες να δινουν καποια παραπανω βοήθεια περα απο τις εικονες που δινουν και λενε καφε με μπιμπικια = λασποτραγανα κλπ.???
Θα εκτιμουσα αν εδινες καποιες οδηγίες . Αυτα που ειπες και ανέλυσες προηγούμενα ήταν πραγματι κατατοπιστικά, αν μπορουσες να καλυψεις ολες τις περιπτωσεις με τον ιδιο τροπο, θα μου έλυνες τα χερια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2016 12:30 #1652 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

dimitris georgiou έγραψε: Γιάννη, οτι μαθαινω το μαθαινω εμπειρικα, κατι το οποιο δεν ειναι αποδεκτό. Μου αρεσουν οι κανόνες που πανω τους χτίζεις την εμπειρια. Πως θα βρουμε ενα μπουσουλα , ωστε να μπορουμε να κατανοούμε τα χρωματα στο βυθομετρο. Τι μας δινει δηλαδη το μπλε σε σχεση με το κοκκινο ή το κίτρινο. Πως ξεχωριζει η αμμος απο τον ομαλο πετρωδη βυθό? Το παχος του καφε αν ειναι λεπτο ή παχύ τι διαφορά δινει στην ερμηνεια μας. Δεν θα έπρεπε οι εταιρίες να δινουν καποια παραπανω βοήθεια περα απο τις εικονες που δινουν και λενε καφε με μπιμπικια = λασποτραγανα κλπ.???
Θα εκτιμουσα αν εδινες καποιες οδηγίες . Αυτα που ειπες και ανέλυσες προηγούμενα ήταν πραγματι κατατοπιστικά, αν μπορουσες να καλυψεις ολες τις περιπτωσεις με τον ιδιο τροπο, θα μου έλυνες τα χερια


Καλησπέρα Δημήτρη , αυτό που αναφέρεις (να κατανοήσουμε δλδ το γιατί και το τι σημαίνουν τα χρώματα) είναι το πιο σημαντικό για να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε το βυθόμετρο μας και να εκμεταλλευτούμε στο μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό τις δυνατότητες του.
Είναι βασικό επίσης να μάθεις πως δουλεύει το βυθόμετρο , τις αρχές λειτουργίας του βυθομέτρου δλδ.
Έχω στο μυαλό να φτιάξω τις επόμενες μέρες μια παρουσίαση για το πως δουλεύει , για τα είδη βυθού και πως τα ξεχωρίζουμε μέσα από φωτογραφίες και τέλος τα είδη ψαριών και πως φαίνονται στο βυθόμετρο μας.....
Δεν είναι κάτι εύκολο όπως καταλαβαίνεις γιατί απαιτεί χρόνο αλλά ελπίζω μέχρι την έκθεση να το έχω φτιάξει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης (seaman), loukas, ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2016 08:51 #1653 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
dimitris georgiou αναρωτιέσαι: "Πως ξεχωριζει η αμμος απο τον ομαλο πετρωδη βυθό? Το παχος του καφε αν ειναι λεπτο ή παχύ τι διαφορά δινει στην ερμηνεια μας. Δεν θα έπρεπε οι εταιρίες να δινουν καποια παραπανω βοήθεια περα απο τις εικονες που δινουν και λενε καφε με μπιμπικια = λασποτραγανα κλπ."

μπορείς να επιλέξεις ένα τελευταίο μοντέλο της FURUNO, όπως τα GP-1670F kai GP-1870F, που σου δίνει αυτές της πληροφορίες με εύγλωττο τρόπο, παρουσιάζοντας την σύσταση του βυθού με εικόνες εύκολα αντιληπτές από όλους. Η συγκεκριμένη τεχνολογία λέγεται BDS, bottom discrimination, και είναι μία από τις καινοτομίες του συγκεκριμένου μοντέλου.

δεν θέλω να ανοίξω συζήτηση για το αν τα FURUNO είναι καλύτερα από τα LOWRANCE μιας και κατά την ταπεινή μου άποψη καλύτερο είναι πάντα αυτό που βολεύει περισσότερο έναν χρήστη, που του κάνει την ζωή πιό εύκολη, ιδιαίτερα αν είναι αρχάριος και δεν έχει και πολλές γνώσεις για τα βυθόμετρα και τον τρόπο ρύθμισής τους και κατανόησης των ενδείξεων.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2016 15:44 #1654 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Εχει αλλη αισθηση,η αντιληψη και ερμηνεια της οθονης εχοντας αποκτησει τις απαραιτητες γνωσεις,απο το να εχεις ετοιμη τροφή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2016 13:25 #1655 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα.

Υπάρχει κάποιο λινκ για το προγραμματάκι της loarance? Ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/02/2016 17:56 #1656 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλησπέρα.

Υπάρχει κάποιο λινκ για το προγραμματάκι της loarance? Ευχαριστώ.


Αν εννοείς το Sonar Viewer δοκίμασε να το κατεβάσεις από εδώ

www.sendspace.com/file/pjyd22
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2016 06:53 #1657 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2016 12:33 #1658 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.


Καλημέρα,
Για μας που δεν ξέρουμε, μπορείτε να μας πείτε τι κάνει αυτό το πρόγραμμα?
Και φυσικά με ποια μοντέλα είναι συμβατό.
Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2016 13:03 #1659 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Μάνος έγραψε:

Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.


Καλημέρα,
Για μας που δεν ξέρουμε, μπορείτε να μας πείτε τι κάνει αυτό το πρόγραμμα?
Και φυσικά με ποια μοντέλα είναι συμβατό.
Ευχαριστώ


Καλησπέρα Μάνο, το συγκεκριμένο πρόγραμμα καταρχήν είναι για συσκευές Lowrance και για οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρίας που έχει την δυνατότητα να κάνει εγγραφή βυθού.
Τώρα το πως δουλεύει :
Καταρχήν όταν πας για ψάρεμα βάζεις το βυθόμετρο να κάνει εγγραφή ουσιαστικά δλδ αυτό που βλέπεις εσύ στην οθόνη του βυθόμετρου σου καταγράφεται στην κάρτα μνήμης του βυθόμετρου σου, κάτι σαν video φαντάσου.
Στην συνέχεια αποθηκεύεις την εγγραφή στον υπολογιστή του σπιτιού σου και την ανοίγεις με το sonarviewer και ουσιαστικά βλέπεις όλο το ψάρεμα σου σπίτι. Έτσι με την ησυχία σου (γιατί στο ψάρεμα πολλές φορές είναι δύσκολο) μελετάς την εγγραφή δλδ τι βυθούς πέρασες , τι ψάρια είδες και επιπλέον αν δεις κάτι ενδιαφέρον πχ ένα μονόπετρο μπορείς να πάρεις το στίγμα και να το περάσεις στο βυθόμετρο σου.
Δες αν θες και το video που έχω φτιάξει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, ΣΤΑΥΡΟΣ, Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2016 13:33 #1660 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:

Μάνος έγραψε:

Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.


Καλημέρα,
Για μας που δεν ξέρουμε, μπορείτε να μας πείτε τι κάνει αυτό το πρόγραμμα?
Και φυσικά με ποια μοντέλα είναι συμβατό.
Ευχαριστώ


Καλησπέρα Μάνο, το συγκεκριμένο πρόγραμμα καταρχήν είναι για συσκευές Lowrance και για οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρίας που έχει την δυνατότητα να κάνει εγγραφή βυθού.
Τώρα το πως δουλεύει :
Καταρχήν όταν πας για ψάρεμα βάζεις το βυθόμετρο να κάνει εγγραφή ουσιαστικά δλδ αυτό που βλέπεις εσύ στην οθόνη του βυθόμετρου σου καταγράφεται στην κάρτα μνήμης του βυθόμετρου σου, κάτι σαν video φαντάσου.
Στην συνέχεια αποθηκεύεις την εγγραφή στον υπολογιστή του σπιτιού σου και την ανοίγεις με το sonarviewer και ουσιαστικά βλέπεις όλο το ψάρεμα σου σπίτι. Έτσι με την ησυχία σου (γιατί στο ψάρεμα πολλές φορές είναι δύσκολο) μελετάς την εγγραφή δλδ τι βυθούς πέρασες , τι ψάρια είδες και επιπλέον αν δεις κάτι ενδιαφέρον πχ ένα μονόπετρο μπορείς να πάρεις το στίγμα και να το περάσεις στο βυθόμετρο σου.
Δες αν θες και το video που έχω φτιάξει


Ευχαριστώ πολύ για το διαφωτιστικό βίντεο!
Καλή συνέχεια!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.259 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection