- Δημοσιεύσεις: 59
- Μου αρέσει που έλαβε 39
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
dimitris georgiou έγραψε: Γιάννη, οτι μαθαινω το μαθαινω εμπειρικα, κατι το οποιο δεν ειναι αποδεκτό. Μου αρεσουν οι κανόνες που πανω τους χτίζεις την εμπειρια. Πως θα βρουμε ενα μπουσουλα , ωστε να μπορουμε να κατανοούμε τα χρωματα στο βυθομετρο. Τι μας δινει δηλαδη το μπλε σε σχεση με το κοκκινο ή το κίτρινο. Πως ξεχωριζει η αμμος απο τον ομαλο πετρωδη βυθό? Το παχος του καφε αν ειναι λεπτο ή παχύ τι διαφορά δινει στην ερμηνεια μας. Δεν θα έπρεπε οι εταιρίες να δινουν καποια παραπανω βοήθεια περα απο τις εικονες που δινουν και λενε καφε με μπιμπικια = λασποτραγανα κλπ.
Θα εκτιμουσα αν εδινες καποιες οδηγίες . Αυτα που ειπες και ανέλυσες προηγούμενα ήταν πραγματι κατατοπιστικά, αν μπορουσες να καλυψεις ολες τις περιπτωσεις με τον ιδιο τροπο, θα μου έλυνες τα χερια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλησπέρα.
Υπάρχει κάποιο λινκ για το προγραμματάκι της loarance? Ευχαριστώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μάνος έγραψε:
Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα,
Για μας που δεν ξέρουμε, μπορείτε να μας πείτε τι κάνει αυτό το πρόγραμμα?
Και φυσικά με ποια μοντέλα είναι συμβατό.
Ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε:
Μάνος έγραψε:
Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα. Ναι αυτό ήθελα. Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα,
Για μας που δεν ξέρουμε, μπορείτε να μας πείτε τι κάνει αυτό το πρόγραμμα?
Και φυσικά με ποια μοντέλα είναι συμβατό.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα Μάνο, το συγκεκριμένο πρόγραμμα καταρχήν είναι για συσκευές Lowrance και για οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρίας που έχει την δυνατότητα να κάνει εγγραφή βυθού.
Τώρα το πως δουλεύει :
Καταρχήν όταν πας για ψάρεμα βάζεις το βυθόμετρο να κάνει εγγραφή ουσιαστικά δλδ αυτό που βλέπεις εσύ στην οθόνη του βυθόμετρου σου καταγράφεται στην κάρτα μνήμης του βυθόμετρου σου, κάτι σαν video φαντάσου.
Στην συνέχεια αποθηκεύεις την εγγραφή στον υπολογιστή του σπιτιού σου και την ανοίγεις με το sonarviewer και ουσιαστικά βλέπεις όλο το ψάρεμα σου σπίτι. Έτσι με την ησυχία σου (γιατί στο ψάρεμα πολλές φορές είναι δύσκολο) μελετάς την εγγραφή δλδ τι βυθούς πέρασες , τι ψάρια είδες και επιπλέον αν δεις κάτι ενδιαφέρον πχ ένα μονόπετρο μπορείς να πάρεις το στίγμα και να το περάσεις στο βυθόμετρο σου.
Δες αν θες και το video που έχω φτιάξει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD