- Δημοσιεύσεις: 1578
- Μου αρέσει που έλαβε 1542
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
tlogic έγραψε: Καλημέρα,
Όταν φτιάχνεις ένα χάρτη με το Insight αυτός ο χάρτης μετά περιέχει μόνο τις ισοβαθείς δεν έχει περαιτέρω ναυτικές πληροφορίες όπως δηλαδή φάρους λιμάνια κτλ σωστά;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
tlogic έγραψε: Το έχω ψάξει και το reefmaster.
Ποιο εννοείς ότι κάνει; Να βάζει και φάρους πάνω στο χάρτη κτλ εκτός από τις ισοβαθείς;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
tlogic έγραψε: Καλησπέρα,
Είμαι καινούριος στο forum και σας χαιρετώ όλους με αυτό το post. Αγόρασα πρόσφατα το Lowrance Elite - 5 HDI κυρίως για αναγνώριση βυθού και ψαροτούφεκο. Το πρόβλημα μου είναι οι χάρτες. Έχει από το εργοστάσιο τον Navico US Background v2.0 (δε γνωρίζω αν όλα έχουν αυτόν) ο οποίος έχει λεπτομέρειες στην Αμερική και επιγραμματικά τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και οι ακτογραμμές στην Ελλάδα δηλαδή είναι επιγραμματικές χωρίς τη παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι εκεί απλά για να καταλαβαίνεις ότι υπάρχει η Ελλάδα.
Ψάχνω να βρω χάρτες λοιπόν. Προσπάθησα να κατεβάσω και να περάσω τον social χάρτη του insigh genesis της περιοχής που με ενδιαφέρει (Κρήτη - Χανιά) αλλά ενώ δημιουργήθηκαν σωστά τα αρχεία και τα πέρασα στην microSD το gps δε τα φορτώνει. Έχω φορτώσει άλλους δοκιμαστικούς χάρτες που έχω φτιάξει οπότε η διαδικασία φορτώματος δουλεύει. (Αντιγράφω τα αρχεία στην microSD την τοποθετώ στο gps και φορτώνονται αυτόματα αντίθετα με τους χάρτες του insight genesis δε φορτώνονται αυτόματα). Όπως έχω διαβάσει oi socal χάρτες του insight gensis είναι δωρεάν και μπορούν να κατέβουν και από έναν απλό χρήστη χωρίς συνδρομή (όπως εγώ).
Έχετε να μου πείτε καμία γνώμη οδηγία; Κάποιος από τη περιοχή Κρήτη - Χανιά που να θέλει και να μπορεί να μοιραστεί χάρτες (προσοχή χάρτες όχι σημάδια κτλ);
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μάνος έγραψε:
tlogic έγραψε: Καλησπέρα,
Είμαι καινούριος στο forum και σας χαιρετώ όλους με αυτό το post. Αγόρασα πρόσφατα το Lowrance Elite - 5 HDI κυρίως για αναγνώριση βυθού και ψαροτούφεκο. Το πρόβλημα μου είναι οι χάρτες. Έχει από το εργοστάσιο τον Navico US Background v2.0 (δε γνωρίζω αν όλα έχουν αυτόν) ο οποίος έχει λεπτομέρειες στην Αμερική και επιγραμματικά τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και οι ακτογραμμές στην Ελλάδα δηλαδή είναι επιγραμματικές χωρίς τη παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι εκεί απλά για να καταλαβαίνεις ότι υπάρχει η Ελλάδα.
Ψάχνω να βρω χάρτες λοιπόν. Προσπάθησα να κατεβάσω και να περάσω τον social χάρτη του insigh genesis της περιοχής που με ενδιαφέρει (Κρήτη - Χανιά) αλλά ενώ δημιουργήθηκαν σωστά τα αρχεία και τα πέρασα στην microSD το gps δε τα φορτώνει. Έχω φορτώσει άλλους δοκιμαστικούς χάρτες που έχω φτιάξει οπότε η διαδικασία φορτώματος δουλεύει. (Αντιγράφω τα αρχεία στην microSD την τοποθετώ στο gps και φορτώνονται αυτόματα αντίθετα με τους χάρτες του insight genesis δε φορτώνονται αυτόματα). Όπως έχω διαβάσει oi socal χάρτες του insight gensis είναι δωρεάν και μπορούν να κατέβουν και από έναν απλό χρήστη χωρίς συνδρομή (όπως εγώ).
Έχετε να μου πείτε καμία γνώμη οδηγία; Κάποιος από τη περιοχή Κρήτη - Χανιά που να θέλει και να μπορεί να μοιραστεί χάρτες (προσοχή χάρτες όχι σημάδια κτλ);
Καλημέρα,
Η αναζήτηση βυθομέτρου συνεχίζεται και δυστυχώς δεν έχω καταλήξει κάπου...
Πρόσφατη επικοινωνία με συγγενή μου στην Αμερική μου πρότεινε το Lowrance Elite - 5 HDI ή το Lowrance Elite - 5 CHIRP (νεώτερο και καλύτερο μοντέλο) το οποίο και προσφέρθηκε να το αγοράσει από εκεί σε τιμές 300 και 400 δολάρια αντίστοιχα (280 και 370 ευρώ) και να μου το στείλει, τονίζοντας ότι τα Lowrance έχουν την φήμη του κορυφαίου στο είδος τους. Διαβάζοντας όμως το post του φίλου, προβληματίστηκα καθώς δεν υπάρχει χαρτογράφηση ελληνικών θαλασσών στο gps με ότι αυτό συνεπάγεται. Από την άλλη όμως, σε αυτά τα χρήματα παίρνεις πολύ καλό μηχάνημα σε σχέση με τα μηχανήματα που αγοράζεις στην Ελλάδα.
Θα ήθελα την βοήθεια σας αν το πρόβλημα με τους χάρτες μπορεί να ξεπεραστεί και φυσικά την εμπειρία σας με τα παραπάνω μηχανήματα-αν υπάρχει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μάνος έγραψε: Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση σχετικά με την έλευση του νέου μοντέλου.
Θα δω και τα χαρακτηριστικά του HOOK και θα κάνω την σχετική ερώτηση στην ΤΕΧΝΑΒΑ.
Όσον αφορά το GPS, έχω ήδη ρωτήσει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD