Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

12/01/2016 10:35 #1611 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα στους φίλους του βυθομέτρου ,
Στην τελευταία αναβάθμιση για τα Gen 3 στο δικό μου μηχάνημα (HDS 9) μου άλλαξε την ρύθμιση της θερμοκρασίας νερού και δεν μου έφερνε πληροφορία. Επειδή μου έχει συμβεί και παλιότερα σε άλλης γενιάς αυτό που πρέπει να κάνετε για να το διορθώσετε είναι αυτό που φαίνεται στο video.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, loukas, ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2016 10:41 #1612 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

tlogic έγραψε: Καλημέρα,

Όταν φτιάχνεις ένα χάρτη με το Insight αυτός ο χάρτης μετά περιέχει μόνο τις ισοβαθείς δεν έχει περαιτέρω ναυτικές πληροφορίες όπως δηλαδή φάρους λιμάνια κτλ σωστά;


Ναι είναι μόνο χάρτης με τις ισοβαθείς .
Από όσο θυμάμαι αυτό μπορεί να το κάνει το reefmaster.com.au/ , το οποίο επιπλέον κάνει και 3D χάρτες από τις καταγραφές .
Δεν είμαι όμως και 100% σίγουρος οπότε ψάξτο λίγο
vimeo.com/87447803

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2016 10:44 #1613 από tlogic
Απαντήθηκε από tlogic στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Το έχω ψάξει και το reefmaster.

Ποιο εννοείς ότι κάνει; Να βάζει και φάρους πάνω στο χάρτη κτλ εκτός από τις ισοβαθείς;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2016 10:50 #1614 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

tlogic έγραψε: Το έχω ψάξει και το reefmaster.

Ποιο εννοείς ότι κάνει; Να βάζει και φάρους πάνω στο χάρτη κτλ εκτός από τις ισοβαθείς;


Ναι νομίζω όταν κατεβάζεις τον χάρτη σου δίνει την δυνατότητα να κατεβάσεις μαζί και άλλο χάρτη που έχει πληροφορία πχ από λιμανια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2016 12:33 #1615 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

tlogic έγραψε: Καλησπέρα,

Είμαι καινούριος στο forum και σας χαιρετώ όλους με αυτό το post. Αγόρασα πρόσφατα το Lowrance Elite - 5 HDI κυρίως για αναγνώριση βυθού και ψαροτούφεκο. Το πρόβλημα μου είναι οι χάρτες. Έχει από το εργοστάσιο τον Navico US Background v2.0 (δε γνωρίζω αν όλα έχουν αυτόν) ο οποίος έχει λεπτομέρειες στην Αμερική και επιγραμματικά τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και οι ακτογραμμές στην Ελλάδα δηλαδή είναι επιγραμματικές χωρίς τη παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι εκεί απλά για να καταλαβαίνεις ότι υπάρχει η Ελλάδα.

Ψάχνω να βρω χάρτες λοιπόν. Προσπάθησα να κατεβάσω και να περάσω τον social χάρτη του insigh genesis της περιοχής που με ενδιαφέρει (Κρήτη - Χανιά) αλλά ενώ δημιουργήθηκαν σωστά τα αρχεία και τα πέρασα στην microSD το gps δε τα φορτώνει. Έχω φορτώσει άλλους δοκιμαστικούς χάρτες που έχω φτιάξει οπότε η διαδικασία φορτώματος δουλεύει. (Αντιγράφω τα αρχεία στην microSD την τοποθετώ στο gps και φορτώνονται αυτόματα αντίθετα με τους χάρτες του insight genesis δε φορτώνονται αυτόματα). Όπως έχω διαβάσει oi socal χάρτες του insight gensis είναι δωρεάν και μπορούν να κατέβουν και από έναν απλό χρήστη χωρίς συνδρομή (όπως εγώ).

Έχετε να μου πείτε καμία γνώμη οδηγία; Κάποιος από τη περιοχή Κρήτη - Χανιά που να θέλει και να μπορεί να μοιραστεί χάρτες (προσοχή χάρτες όχι σημάδια κτλ);


Καλημέρα,

Η αναζήτηση βυθομέτρου συνεχίζεται και δυστυχώς δεν έχω καταλήξει κάπου...
Πρόσφατη επικοινωνία με συγγενή μου στην Αμερική μου πρότεινε το Lowrance Elite - 5 HDI ή το Lowrance Elite - 5 CHIRP (νεώτερο και καλύτερο μοντέλο) το οποίο και προσφέρθηκε να το αγοράσει από εκεί σε τιμές 300 και 400 δολάρια αντίστοιχα (280 και 370 ευρώ) και να μου το στείλει, τονίζοντας ότι τα Lowrance έχουν την φήμη του κορυφαίου στο είδος τους. Διαβάζοντας όμως το post του φίλου, προβληματίστηκα καθώς δεν υπάρχει χαρτογράφηση ελληνικών θαλασσών στο gps με ότι αυτό συνεπάγεται. Από την άλλη όμως, σε αυτά τα χρήματα παίρνεις πολύ καλό μηχάνημα σε σχέση με τα μηχανήματα που αγοράζεις στην Ελλάδα.
Θα ήθελα την βοήθεια σας αν το πρόβλημα με τους χάρτες μπορεί να ξεπεραστεί και φυσικά την εμπειρία σας με τα παραπάνω μηχανήματα-αν υπάρχει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2016 12:42 #1616 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Μάνος έγραψε:

tlogic έγραψε: Καλησπέρα,

Είμαι καινούριος στο forum και σας χαιρετώ όλους με αυτό το post. Αγόρασα πρόσφατα το Lowrance Elite - 5 HDI κυρίως για αναγνώριση βυθού και ψαροτούφεκο. Το πρόβλημα μου είναι οι χάρτες. Έχει από το εργοστάσιο τον Navico US Background v2.0 (δε γνωρίζω αν όλα έχουν αυτόν) ο οποίος έχει λεπτομέρειες στην Αμερική και επιγραμματικά τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και οι ακτογραμμές στην Ελλάδα δηλαδή είναι επιγραμματικές χωρίς τη παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι εκεί απλά για να καταλαβαίνεις ότι υπάρχει η Ελλάδα.

Ψάχνω να βρω χάρτες λοιπόν. Προσπάθησα να κατεβάσω και να περάσω τον social χάρτη του insigh genesis της περιοχής που με ενδιαφέρει (Κρήτη - Χανιά) αλλά ενώ δημιουργήθηκαν σωστά τα αρχεία και τα πέρασα στην microSD το gps δε τα φορτώνει. Έχω φορτώσει άλλους δοκιμαστικούς χάρτες που έχω φτιάξει οπότε η διαδικασία φορτώματος δουλεύει. (Αντιγράφω τα αρχεία στην microSD την τοποθετώ στο gps και φορτώνονται αυτόματα αντίθετα με τους χάρτες του insight genesis δε φορτώνονται αυτόματα). Όπως έχω διαβάσει oi socal χάρτες του insight gensis είναι δωρεάν και μπορούν να κατέβουν και από έναν απλό χρήστη χωρίς συνδρομή (όπως εγώ).

Έχετε να μου πείτε καμία γνώμη οδηγία; Κάποιος από τη περιοχή Κρήτη - Χανιά που να θέλει και να μπορεί να μοιραστεί χάρτες (προσοχή χάρτες όχι σημάδια κτλ);


Καλημέρα,

Η αναζήτηση βυθομέτρου συνεχίζεται και δυστυχώς δεν έχω καταλήξει κάπου...
Πρόσφατη επικοινωνία με συγγενή μου στην Αμερική μου πρότεινε το Lowrance Elite - 5 HDI ή το Lowrance Elite - 5 CHIRP (νεώτερο και καλύτερο μοντέλο) το οποίο και προσφέρθηκε να το αγοράσει από εκεί σε τιμές 300 και 400 δολάρια αντίστοιχα (280 και 370 ευρώ) και να μου το στείλει, τονίζοντας ότι τα Lowrance έχουν την φήμη του κορυφαίου στο είδος τους. Διαβάζοντας όμως το post του φίλου, προβληματίστηκα καθώς δεν υπάρχει χαρτογράφηση ελληνικών θαλασσών στο gps με ότι αυτό συνεπάγεται. Από την άλλη όμως, σε αυτά τα χρήματα παίρνεις πολύ καλό μηχάνημα σε σχέση με τα μηχανήματα που αγοράζεις στην Ελλάδα.
Θα ήθελα την βοήθεια σας αν το πρόβλημα με τους χάρτες μπορεί να ξεπεραστεί και φυσικά την εμπειρία σας με τα παραπάνω μηχανήματα-αν υπάρχει.


Και κάτι ακόμα, η συχνότητα του ματιού προτείνετε να είναι 83/200 και 455/800 ή 50/200 και 455/800 ?
Αν και θεωρώ ότι στην περίπτωσή μου δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο!
Να υπενθυμίσω ότι δεν ψαρεύω συχνά πάνω από τα 100 μέτρα βάθος....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2016 17:15 #1617 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα Μάνο , από τα δύο μηχανήματα που αναφέρεις θα σου πρότεινα το Lowrance Elite - 5 CHIRP αν και τις επόμενες μέρες έρχεται το Lowrance HOOK το οποίο ίσως αντικαταστήσει το Elite .
Πριν αγοράσεις κάποιο βυθόμετρο από Αμερική επιβεβαίωσε ότι η τιμή που αναφέρεις είναι με το μάτι (αισθητήρα) και κάνε και ένα τηλέφωνο στην Τεχναβα να ρωτήσεις τιμή για το συγκεκριμένο . Αν η διαφορά είναι μικρή αξίζει να το πάρεις από εδώ για να έχεις την εγγύηση σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Επίσης ρώτησε αν το GPS του βυθομέτρου θα παίζει στην Ελλάδα γιατί κάποια είναι κλειδωμένα στην Αμερική και όταν τα ανοίξεις εδώ δεν βλέπουν δορυφόρους.
Μέχρι στιγμής ότι χάρτες και να έχω δει πχ Garmin , Navionics κανένας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα γι’ αυτό και ποτέ μου δεν είχα πάρει χάρτες. Το ψάξιμο θα πρέπει να το κάνεις μόνο σου με την βάρκα σου για να βρεις τα κατάλληλα μέρη για τις βουτιές σου ή το ψάρεμα. Μέχρι τα 100 μέτρα πιστεύω το Elite θα σε καλύψει …..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, ΓΙΩΡΓΟΣ, Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2016 15:56 #1618 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση σχετικά με την έλευση του νέου μοντέλου.
Θα δω και τα χαρακτηριστικά του HOOK και θα κάνω την σχετική ερώτηση στην ΤΕΧΝΑΒΑ.
Όσον αφορά το GPS, έχω ήδη ρωτήσει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2016 15:58 #1619 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Επίσης, ρώτησα (μέσω συγγενή) αν υπάρχει η δυνατότητα να το πάρω με χάρτες Μεσογείου/Ελλάδας και η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική.
Οπότε μάλλον η λύση ενός απλού χάρτη είναι μονόδρομος...

Μάνος έγραψε: Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση σχετικά με την έλευση του νέου μοντέλου.
Θα δω και τα χαρακτηριστικά του HOOK και θα κάνω την σχετική ερώτηση στην ΤΕΧΝΑΒΑ.
Όσον αφορά το GPS, έχω ήδη ρωτήσει και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2016 11:38 #1620 από ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΛΟΥΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΛΟΥΔΗΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα









ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΘΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ (ΜΕΣΩ PC ΑΚΟΜΑ ΜΑΘΑΙΝΩ)
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΤΩΡΑ.......
ΠΗΓΑ ΧΘΕΣ ΓΙΑ ΣΥΡΤΗ ΚΑΙ JIGGING ...OΟΟΟΛΗ ΜΕΡΑ . ΤΙΠΟΤΑ ... ΕΒΓΑΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟ GPS ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ (ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΣΠΑΣΩ) . ΤΟ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΦΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΖΩ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΟ.
ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΟΛΑ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.347 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection