Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

02/03/2016 16:39 #1661 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Nα προσθεσω κι εγω οτι με το sonar viewer μπορει να βοηθηθει παρα πολυ καποιος αρχαριος,στελνοντας τις εγγραφες σε καποιον φιλο που εχει το ιδιο βυθομετρο και ξερει να το "διαβαζει" καλυτερα η στον κυριο Πασχοπουλο απο την τεχναβα και να του εξηγησει μετρο προς μετρο τι βλεπει στην οθονη.Ειναι κατι που εκανα εγω και με βοηθησε πραγματικα παρα πολυ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ, Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2016 08:43 #1662 από Δημητρης (seaman)
Απαντήθηκε από Δημητρης (seaman) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Εγω περιμενω πως και πως αυτο που εταξε ο φιλος Γιαννης σχετικα με την επεξηγηση των διαφορετικων ειδων βυθου με αρχεια φωτογραφιων που εχει!
Ας ελπισουμε οτι δεν μας ξεχασε γιατι οπως λεει και η παροιμια "παιδιου και Αγιου μην ταξεις". !violinsmile

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2016 13:44 #1663 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Δημητρης (seaman) έγραψε: Εγω περιμενω πως και πως αυτο που εταξε ο φιλος Γιαννης σχετικα με την επεξηγηση των διαφορετικων ειδων βυθου με αρχεια φωτογραφιων που εχει!
Ας ελπισουμε οτι δεν μας ξεχασε γιατι οπως λεει και η παροιμια "παιδιου και Αγιου μην ταξεις". !violinsmile


Δημήτρη καλημέρα , δεν το έχω ξεχάσει φίλε μου αλλά λόγω δουλείας και άλλων πραγμάτων που έχω δεν έχω προλάβει ακόμα να ασχοληθώ..... επίσης δεν θέλω να είναι κάτι πρόχειρο οπότε προσπαθώ να μαζέψω τις κατάλληλες φωτογραφίες.....
Επιπλέον στην έκθεση boat & fishing θα είμαι στην έκθεση (πιθανόν Σάββατο και Κυριακή) όποιος φίλος θέλει να βρεθούμε και να μιλήσουμε για το βυθόμετρο μα πάνω από όλα να γνωριστούμε το τηλέφωνο μου είναι 6974331881 μπορεί να με πάρει και να το συνδυάσουμε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2016 13:51 #1664 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να ενημερώνουμε το βυθόμετρο μας με την τελευταία αναβάθμιση που έχει βγάλει η εταιρία γιατί πολλές φορές περιέχει βελτιώσεις που μπορεί να βελτιώσουν την εμπειρία από την χρήση της. Επειδή όμως πολλούς τους φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί κάτι να κάνουν λάθος και να συμβεί κάτι στο βυθόμετρο κατά την αναβάθμιση, έχω φτιάξει το παρακάτω βιντεο που φαίνεται η διαδικασία βήμα-βήμα πως κάνουμε αναβάθμιση στο βυθόμετρο μας. Το συγκεκριμένο αφορά τα Lowrance και όλα τα μοντέλα Gen 1,2,3.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, miltosz, loukas, ΣΤΑΥΡΟΣ, Νεκταριος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2016 12:34 #1665 από Νεκταριος
Απαντήθηκε από Νεκταριος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλημέρα σε όλους..
Γιάννη πριν την αναβάθμιση στο lowrance πρέπει να κάνουμε κάτι για τα αποθηκευμένα αρχεία που έχουμε μέσα στην συσκευή για να μην τα χάσουμε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2016 15:50 #1666 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Νεκταριος έγραψε: Καλημέρα σε όλους..
Γιάννη πριν την αναβάθμιση στο lowrance πρέπει να κάνουμε κάτι για τα αποθηκευμένα αρχεία που έχουμε μέσα στην συσκευή για να μην τα χάσουμε?


Καλησπέρα Νεκτάριε,
Όταν κάνεις αναβάθμιση δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι γιατί ότι είχες αποθηκεύσει στίγματα, εικόνες κτλ δεν σβήνονται από την αναβάθμιση. Αλλά καλό είναι, γιατί μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, να πάρεις back up τα στίγματα σου για να είσαι σίγουρος. Αν δεν γνωρίζεις πως γίνεται πες μου να σου πω.
Γενικά καλό είναι ανά τακτό χρονικό διάστημα να παίρνουμε backup τα στίγματα μας και να τα αποθηκεύουμε στον υπολογιστή μας γιατί οτιδήποτε και να συμβεί στην συσκευή είναι κρίμα να χαθούν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2016 15:04 #1667 από Κώστας (kostasaig)
Απαντήθηκε από Κώστας (kostasaig) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να ενημερώνουμε το βυθόμετρο μας με την τελευταία αναβάθμιση που έχει βγάλει η εταιρία γιατί πολλές φορές περιέχει βελτιώσεις που μπορεί να βελτιώσουν την εμπειρία από την χρήση της. Επειδή όμως πολλούς τους φοβίζει το γεγονός ότι μπορεί κάτι να κάνουν λάθος και να συμβεί κάτι στο βυθόμετρο κατά την αναβάθμιση, έχω φτιάξει το παρακάτω βιντεο που φαίνεται η διαδικασία βήμα-βήμα πως κάνουμε αναβάθμιση στο βυθόμετρο μας. Το συγκεκριμένο αφορά τα Lowrance και όλα τα μοντέλα Gen 1,2,3.


Πάρα πολύ χρήσιμο...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2016 22:47 #1668 από Πάνος
Απαντήθηκε από Πάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα στην παρεα.
Ειμαι κατοχος ενος lowrance elite 4 chirp.
Θα παρακαλουσα οποιος γνωριζει να μου πει ποιες ειναι οι σωστες ρυθμισεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 14:39 #1669 από Μάνος
Απαντήθηκε από Μάνος στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα σε όλους!
Θα ήθελα να ρωτήσω τι κίνδυνοι υπάρχουν για το βυθόμετρο σε περίπτωση διακοπής της τροφοδοσίας του είτε λόγω χαμηλής τάσης (χαμηλή μπαταρία) είτε λόγω αποσύνδεσης από την πηγή κλπ.
Είμαι κάτοχος ενός Lowrance elite-5HDI και για λόγους φορητότητας χρησιμοποιώ μια μπαταρία από μηχανάκι η οποία σίγουρα φτάνει για 5-6 ώρες. Για την ώρα δεν με έχει απασχολήσει η διάρκεια αλλά σε περίπτωση όμως που δεν το απενεργοποιήσω εγκαίρως θα ήθελα να ξέρω τι μπορεί να συμβεί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2016 15:44 #1670 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Μανο καλησπερα.
Υπαρχει κινδυνος να καει το μηχανημα.
Εαν δεν το εχεις κανει ηδη,βαλε να χτυπαει αλαρμ οταν η ταση πεσει στα 11 volt κι ετσι να προλαβεις να το κλεισεις εσυ πριν παθει ζημια.
Επισης να ξερεις οτι εαν εχει χαμηλη ταση δεν αποδιδει ετσι οπως πρεπει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.264 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection