- Δημοσιεύσεις: 4
- Μου αρέσει που έλαβε 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ έγραψε: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΕΧΩ ΕΝΑ GARMIN GPSMAP 521s. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΥΘΟΜΕΤΡΟΥ. ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
βασιλης έγραψε: καλήμερα , σας παρακολουθώ εδώ και καιρό άλλα είναι η πρώτη φορά που γράφω. Και 8α ήθελα τη βοήθεια σας ψαρεύω με παραγάδια , συρτή με μολύβι φύλακα και tenya , χρησιμοποιώ το lowrance elite 5 toy 2013 έχουν αλαξει πολλά στα πιο καινούρια 8α δω κάποια διάφορα ? ( σε αυτο που εχω με αισθητήρα 83/200) βλέπω τη πετονιά να κατεβενη μέχρι τα 30 μετρά μαχ ακόμα και με 250 αρη βαρίδι ) το ματι ειναι ένταξή τοπο8ετημενω βλέπω κανονικά βυθό και με μεγίστη ταχύτητα 35 κομβουσ βλέπω κανονικά
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
koukouzeli έγραψε:
βασιλης έγραψε: καλήμερα , σας παρακολουθώ εδώ και καιρό άλλα είναι η πρώτη φορά που γράφω. Και 8α ήθελα τη βοήθεια σας ψαρεύω με παραγάδια , συρτή με μολύβι φύλακα και tenya , χρησιμοποιώ το lowrance elite 5 toy 2013 έχουν αλαξει πολλά στα πιο καινούρια 8α δω κάποια διάφορα ? ( σε αυτο που εχω με αισθητήρα 83/200) βλέπω τη πετονιά να κατεβενη μέχρι τα 30 μετρά μαχ ακόμα και με 250 αρη βαρίδι ) το ματι ειναι ένταξή τοπο8ετημενω βλέπω κανονικά βυθό και με μεγίστη ταχύτητα 35 κομβουσ βλέπω κανονικά
Αδερφέ! Τι εννοείς οτι βλέπεις κανονικά το βυθό με 35 κόμβους ταχύτητα;;;![]()
γιατί εγω με το δικό μου (έχω ένα HDS 5 με τον συνηθισμένο αισθητήρα της Lowrance) στους 18 με 20 κόμβους το βυθόμετρο δείχνει μαύρη εικόνα!
Όχι ψάρια και εικόνα βυθού......ούτε τι βάθος έχει δε μου δείχνει με 20 κόμβους....
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;;; ή....
.κάτι δε πάει καλά στην τοποθέτηση του δικού μου....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κώστας (kostasaig) έγραψε: Καλημέρα.
Υπάρχουν άραγε κάπου ελληνικές οδηγίες για το HDS-5? Ευχαριστώ πολύ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD