Παλληκάρια,
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια.
Πάντως, επειδή μ'αρέσει ν'ασχολούμαι, θα δοκιμάσω κάποια πατέντα για αφρώδες πλαστικό στο χερούλι (κάποιος μου είπε για το αφρώδες πλαστικό πού βάζουν στίς σωλήνες καλοριφέρ..) και, θα ρωτήσω σε μαγαζιά (δείχνοντάς τους το στέλεχος) πως μπορώ να προσθέσω ένα οδηγό.
Νάστε Καλά.
Αντώνης Ο Καγιάκμάνιακ