Ερώτηση ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?

14/12/2008 23:54 #1 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam? δημιουργήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Συνψαράδες τα φώτα σας παρακαλώ.

Τι θεωρείτε καλύτερο στο κράτημα του καλαμιού να έχει;

ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?

Επισης, εχω 2 καλάμια που είναι γυμνά και θάθελα να βάλω για λογους προστασίας αλλά και αίσθησης στο κράτημα-πιάσιμο.
Εχει κανείς ιδέα που θα βρώ και πως θα το περάσω;

Ευχαριστώ,

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 10:39 #2 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Θερμοσυστελόμενα σε διάφορα πάχη.
Το έκανα σε 2 καλάμια.
Τα βρίσκεις σε Ηλεκτρολογία και ανάλογα με το πάχος,  τα θερμαίνεις είτε
με το πιστολάκι των μαλλιών, είτε με καμινέτο.  :bye:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 10:43 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Δημήτρη προφανώς ο Αντώνης αναφέρεται σε πολύ λεπτά καλάμια όπως spinning, εγγλέζικου κ.λ.π. Εκεί δηλαδή που χρησιμοποιούνται τα παραπάνω υλικά.

Το να βάλεις θερμοσυστελόμενο σε βάση (butt) σπινοκάλαμου διαμέτρου 1 εκατοστού τι κερδίζεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 10:58 #4 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Φίλτατοι και αγαπητοί συνψαράδες.

Ευχαριστώ θερμά για τις απαντήσεις σας.  :thank_you2: Θα συμφωνήσω με την απορία του Πασχάλη..

Βέβαια καλή η ιδέα σου αγαπητέ Διαπλανητικέ Μαρκόνι συντοπήτη μου αλλά, είναι αρκετά λεπτα τα θερμοσυστελλόμενα..Ναχαν λίγο πάχος..

Πάντως Πασχάλη, είναι βαρκας καλάμι, και όντως είναι λεπτό με Φ< 1,5 εκ.

Αναμένω κιάλλες ιδέες με χαρά.. :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 11:33 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Αντώνη για τι ψάρεμα είναι?

Πάντως απ' όσο ξέρω ο φελλός είναι για πιο light καλάμια, λερώνει, τρίβεται κλπ και έχει και αρκετά πιο δύσκολη εφαρμογή (τοποθέτηση).

Για eva grips αλλά και για φελλούς δες εδώ:

www.mudhole.com/Shop-Our-Catalog?search=eva

Πληρέστατο site και ίσως ένα από τα καλύτερα για το rod building

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 11:52 #6 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Γιούπι !! :shout: :dance3: :clapping:

Πολύ καλός Τόπος.  :thank_you2: :thank_you2:

Μήπως ξέρεις πουθενα Αθηνα-Πειραια να μπορω να βρω όμως για να δοκίμαζα κιόλας;;

Τωρα, για το είδος ψαρέματος που ρωτάς,  :rofl: :rofl: μου μοιάζει γιάυτό με τον Τοτό.. Αρκεί να σου πώ οτι είχα εκφρασει την ιδέα του κλαμπ των Αψαρων (πριν γίνει) απο την πραγματική κατασταση που αντιμετωπίζω..

Πάντως, άσχετα με τις αψαρίες,  τον εξοπλισμό τον φροντίζω... :tease: :this: :rofl: Τωρα για νάμαι και ακριβής (καθότι και επιστήμων ψαράς..) μεχρι στιγμης με το καλάμι αυτό απο καγιάκ, πετροψαρα (περκες, σπαρους κλπ), λουτσους, γόπες, τσέρουλες.

Αντωνης  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 11:56 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Μιλάμε για καθετή δηλαδή?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 12:10 #8 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Καθετή και Συρτή, 35 - 65

Αλήθεια, μήπως παίζει κανένα ρόλο το καλάμι για συρτή η για καθετή;

Αντώνης :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 12:57 #9 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
1-1 στα βγάζω...

Το καλάμι είναι τελείως blank?

Το 35-65 τι είναι?

Δώσε κανένα άλλο χαρακτηριστικό (μήκος, μονοκόμματο-2σπαστο, κ.λ.π)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 13:47 #10 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: ΦΕΛΟΣ στο κράτημα η Eva Foam?
Καλέ μου Πασχάλη, :bye:

Συγχώρα με που σε ταλαιπωρώ, είναι λόγω αγνοιας..Δεν φανταζόμουνα οτι παίζουν ρόλο τόσα στοιχεία.!

Λοιπόν, πρόκειται για ενα φθηνό (20Ε;) της Carson (Ιταλικό)  που πηρα απο το Praktiker. Είναι 2,1μ. ανεπτυγμένο. Δεν θυμάμαι την "ενέργειά του" νομίζω οτι είναι 60 -120γρ.

Το "blank" που αναφέρεις δεν καταλαβαίνω τι εννοεί.

Το 35-65 εννοω (συγνώμη για την παραλειψη) οτι συνήθως το χρησιμοποιώ 35% του χρονου ψαρέματος για καθετή και 65% για συρτή.

Αποτελείται απο 4 στελέχη συνολικά και έχει μονον 3 οδηγούς, στις ακρες των 3 τελευταιων κομματιων. Επειδή μάλιστα η απόσταση απο το μηχανακι εωσ τον 1ο οδηγό μου φαίνεται μεγάλη, θα ήθελα να προσθέσω ένα οδηγό στο πρώτο στέλεχος, αν ξέρει κάποιος να μου πεί πως..

Ευχαριστώ,

Αντώνης  :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.175 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection