Ερώτηση Καλάμι: Shimano Hyperloop AX TE Surf 4.20m (60-120gr)

20/12/2006 15:08 #11 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120

Φιλοι μου Μπαμπη και Βασιλη, σας ευχαριστω για τις επισημανσεις,θελω
ομως να σας πω οτι ειμαι της "φιλοσοφιας" καλαμι+μηχανισμος=150 ευρω.
Δεν προκειται να δωσω παραπανω,ακομα και αν μου υποσχεθουν οτι το
σετ που που προκειται να αγορασω παει μονο του για ψαρεμα,ριχνει
μονο του βολες 300+μετρα, βγαζει τα ψαρια,τα φερνει στο σπιτι,τα
καθαριζει και τα μαγειρευει! :yahoo: :crazy: :tease:
Εχω 4 πολυ σκληρα και ντουρα αλλων εταιριων,απο τα οποια αντε να
χρειαστω για καποιες εποχες του χρονου μονο τα 2,τα υπολοιπα πανε
σιγουρα για αντικατασταση.
Βρισκω δε, περα απο την χαμηλη τιμη, οτι τα 2 shimano που εχω προς
το παρον, με καλυπτουν απολυτα, εχουν αντοχη,ειναι τελικα μια αρκετα
τιμια προταση απο την συγκεκριμενη εταιρια.
Στο κατω κατω φιλοι μου τα ακριβα συνεργα δεν κανουν (παντα) τον
καλο ψαρα,και οταν πριν καμποσα χρονια ξεκινησα το ψαρεμα,τα φελαρια
και τα καρουλια μου δεν ηταν απο h.m. carbon η απο γραφιτη!:yess:
Ευχαριστω και παλι,να ειστε καλα.

Φιλικα
Γιωργος f030

Αφου το βλεπης ετσι εχεις δικιο φιλε Γιωργο.Απλα ειμαι  εντελως διαφορετικης αποψεως με σενα.Συμφωμω οτι τα εργαλεια δεν κανουν τον ψαρα αλλα μπορουν να κανουν την διαφορα αναμεσα σε δυο ψαραδες, φτανη να υπαρχη η γνωση στην σωστη αξιοποιηση τους (βλεπε τεχνικη) :pleasantry: :good:

φιλικα Βασιλης

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2006 15:21 #12 από Νίκος (no-nick)
Απαντήθηκε από Νίκος (no-nick) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Για φθηνα  αξιοπρεπη καλαμια, αν ο χωρος δεν ειναι προβλημα, κυπρινοκαλαμα  σε ολες τις λιπρες και ξερο ψωμι.
φιλικα Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2006 21:08 #13 από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk)
Απαντήθηκε από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Συμφωνώ και επαυξάνω με την απάντηση του Νικόλα....
Γιώργο να σε ρωτήσω , τι μηχανισμό σκέφτεσαι να φορέσεις στο συγκεκριμένο καλάμι?

A bad day of fishing is much better than a good day of cutting the grass.....
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2006 01:02 #14 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Στεφανε ευχαριστω που απαντησες.
Νικο, προς το παρον εναν OKUMA STING RAY S 350 που ηδη εχω.
Αργοτερα βλεπουμε.

ΥΓ. Ελπιζω την επομενη φορα που θα ερθω  προς τα εκει να
τα πουμε και απο κοντα!

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 18:03 #15 από Καρβουντζής Αργύρης (skiron)
Απαντήθηκε από Καρβουντζής Αργύρης (skiron) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop Ax te surf 4.20-120
Καλησπέρα!
Γνωρίζει κάποιος διαδικασία κ κόστος αντικατάστασης οδηγού κορυφής του Shimano Hyperloop??
Έφαγε γερό χτύπημα κ χρειάζεται άμεση αντικατάσταση :cray:

Φιλικά,Αργύρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 18:24 #16 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Shimano hyperloop Ax te surf 4.20-120

Καλησπέρα!
Γνωρίζει κάποιος διαδικασία κ κόστος αντικατάστασης οδηγού κορυφής του Shimano Hyperloop??
Έφαγε γερό χτύπημα κ χρειάζεται άμεση αντικατάσταση :cray:

Φιλικά,Αργύρης
Εύκολο!!!. Απλά τον ζεσταίνεις με ένα αναπτήρα ενώ  περιστρέφεις το καλάμι και έτσι  ξεκολλάει πας σε ένα μαγαζί ειδών αλιείας και παίρνεις ένα ίδιο και τον κόλλας με μια καλή εποξική κόλλα(όλα τα παραπάνω ισχύουν εάν δεν είναι δετός)


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 19:44 #17 από ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ (SWANTZ)
Απαντήθηκε από ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ (SWANTZ) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop Ax te surf 4.20-120
Γιωργο καλησπερα.
Εχω το συγκεκριμενο καλαμι σε 150 gr.Ειναι απο τα τιμιωτερα καλαμια που ειχα ποτε.
Οτι μουρμουρες εχω πιασει ειναι με το συγκεκριμενο καλαμι.Λες και τις τραβαει σαν μαγνητης.
Χωρις πλακα δουλευει πολυ καλα η μυτη του και τις καρφωνει μονο του(με μια μικρη βοηθεια απο μενα).
Να προσεχεις ομως παρα πολυ γιατι το καλαμι εχει πολυ ευαισθητους οδηγους (το κεραμικο υλικο σπαει
με το παραμικρο- μου εχει συμβει 3 φορες).Καποια στιγμη θα τους αλλαξω με Fuji.
Το 3500 OKUMA φιλε μου ειναι μικρο .Εγω το εχω συνδυασει με το Baitrunner 6000 AERO και παει πολυ καλα.

      Φιλικα
    Βαγγελης

Φιλικα
  Βαγγελης
Παντα με χαμογελο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 22:02 #18 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: Shimano hyperloop Ax te surf 4.20-120
  Για μουρμουρες (στα 30-50μέτρα) μπορειτε να χρησιμοποιησετε και καλαμια σπινινγκ :dance3:.
Για τσιπουρες ομως απο παραλια δεν θα πιασεις τα ιδια μετρα που θα πιανες μ ενα τρισπαστο των
100 ευρω.
Τωρα μερικοι που εχουν τα ψαρια στα ποδια τους (βαθεια νερα) ε φυσικα δεν χρειαζονται τεχνικη.
Εμας όμως που τα νερα ειναι ρηχα αναγκαστηκαμε να προσαρμοστουμε. Aυτη ειναι η διαφορα. Πως να το κανουμε
τα μετρα-τεχνική απαιτουν και αναλογο εξοπλισμό.Για να λεμε τα πραγματα
οπως ειναι..............

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.218 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection