Ερώτηση Καλάμι: Shimano Hyperloop AX TE Surf 4.20m (60-120gr)

17/12/2006 01:18 #1 από Γιωργος f030
Καλάμι: Shimano Hyperloop AX TE Surf 4.20m (60-120gr) δημιουργήθηκε από Γιωργος f030
Θελω να αγορασω το συγκεκριμενο καλαμι, το θελω ως "μουρμουροκαλαμο" και
θα ηθελα τη γνωμη και τα φωτα σας. Επισης ποσο περιπου κοστιζει σε Αθηνα,για
να δω αν το παρω απο εδω η απο το γνωστο Γερμανικο site.
Λεπτομερειες οπως παραβολικοτητα (κορυφης,μεσαια), μυτη ευαισθητη η σκληρη
με ενδιαφερουν.
Σας ευχαριστω.

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/12/2006 10:01 #2 από Στέφανος (Turtle)
Απαντήθηκε από Στέφανος (Turtle) στο θέμα Re: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Εχω το Shimano Hyperloop AX TE SURF 4.20 με action 150...το οποίο το χρησιμοποιώ και για μουρμούρες.

Το συγκεκριμένο καλάμι θα έλεγα ότι είναι αρκετά μαλακό κατά τη ρίψη (λυγίζει αρκετά εύκολα) και σίγουρα έχει ευαίσθητη μύτη.
Σε σχέση με άλλα καλάμια που έχω θα έλεγα ότι διαθέτει την πιο ευαίσθητη μύτη. Καταφέρνει να είναι ντούρο στον κυματισμό της θάλασσας (χώρις να πηγαινοέρχεται) και παράλληλα να είναι ευαίσθητο στα τσιμπήματα.

Όσο για την τιμή εάν θυμάμαι καλά έκανε γύρω στα 70euro (στην Ελλάδα).
Βέβαια απο ότι νομίζω η Shimano θα βγάλει απο το νέο έτος καινούργιο κατάλογο όποτε εάν περιμένεις λίγο πιθανότατα να βρείς και νέα καλάμια.

Στέφανος

Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά, αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2006 01:17 #3 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Στεφανε σε ευχαριστω για την απαντηση.Επελεξα το 120 αφ'ενος γιατι εχω
καλαμια 150-180 action, και κατα δευτερο λογο απο οτι ειδα το συγκεκριμενο
ειναι αρκετα ελαφρυτερο απο το 150. Ποιο το μικροτερο βαρος που μπορει
να φορτισει το 150αρι σου και ποιο το μεγιστο;

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2006 14:53 #4 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Γιώργο,

Το καλάμι που αναφέρεις είναι ένα εξαιρετικά.... τίμιο καλάμι! Πολύ καλή συμπεριφορά (ευαισθησία και αντοχή), εξαιρετική σχέση τιμής-ποιότητας και τέλος πού σωστή επιλογή τα 120gr για την χρήση που σκοπεύεις.

Δεν θα σε απογοητεύσει και πιστεύω ότι μάλλον θα σε κερδίσει  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2006 03:49 #5 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Κωστα, ευχαριστω για την βοηθεια.
Τελικα, τα δυο μαγαζια που επισκεφτηκα χθες δεν ειχαν το 120αρι,
και αφου ειδα το 150αρι, την ευαισθητη μυτη που διαθετει, και την
βεβαιωση του καταστηματαρχη "παρτο, και αν δεν μεινεις ευχαριστημενος φερτο να σου δωσω αλλο" το αγορασα.
Μου φαινεται αρκετα καλο, παβοληκοτητα οπως την ηθελα, ευαισθησια
κορυφης, και τιμη (72 ευρω).
Αυριο φερνει ενα νεο μοντελο, 4.20-100 γρ.,εξαιρετικα ελαφρυ, τιμη
60 ευρω(!), και θα παω να το δω.
Μετα απο την προτροπη σου να παρω το Hyperloop AX TELESCOPIC 3.60,
30-60, με το οποιο ψαρεψα απο spining με buldo για ζαργανες μεχρι
ελαφρυ casting μενοντας κατευχαριστημενος, μου φαινεται πως
θα αρχισω να αντικαθιστω ολα τα καλαμια μου...με SHIMANO! :yahoo:

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2006 12:45 #6 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
:yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2006 16:21 #7 από Μπάμπης Χατζόπουλος
Απαντήθηκε από Μπάμπης Χατζόπουλος στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120


θα αρχισω να αντικαθιστω ολα τα καλαμια μου...με SHIMANO! :yahoo:


Γιωργο προσεχε μη βιαζεσαι και μην ενθουσιαζεσαι γιατι μπορει αργοτερα να θες να αλλαξεις  ολα τα shimano σου με αλλα καλαμια.... :yes: :yes: :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2006 01:38 #8 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120


θα αρχισω να αντικαθιστω ολα τα καλαμια μου...με SHIMANO! :yahoo:


Γιωργο προσεχε μη βιαζεσαι και μην ενθουσιαζεσαι γιατι μπορει αργοτερα να θες να αλλαξεις  ολα τα shimano σου με αλλα καλαμια.... :yes: :yes: :yes:


Γιωργο για αρχη καλα ειναι τα shimano αλλα μετα απο καιρο (αν ψαχνεσαι φυσικα) μαλλον σε βλεπω να τα πουλας και να παιρνης αλλα καλυτερα!!!!
και ο νοων νοητο

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2006 02:24 #9 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Φιλοι μου Μπαμπη και Βασιλη, σας ευχαριστω για τις επισημανσεις,θελω
ομως να σας πω οτι ειμαι της "φιλοσοφιας" καλαμι+μηχανισμος=150 ευρω.
Δεν προκειται να δωσω παραπανω,ακομα και αν μου υποσχεθουν οτι το
σετ που που προκειται να αγορασω παει μονο του για ψαρεμα,ριχνει
μονο του βολες 300+μετρα, βγαζει τα ψαρια,τα φερνει στο σπιτι,τα
καθαριζει και τα μαγειρευει! :yahoo: :crazy: :tease:
Εχω 4 πολυ σκληρα και ντουρα αλλων εταιριων,απο τα οποια αντε να
χρειαστω για καποιες εποχες του χρονου μονο τα 2,τα υπολοιπα πανε
σιγουρα για αντικατασταση.
Βρισκω δε, περα απο την χαμηλη τιμη, οτι τα 2 shimano που εχω προς
το παρον, με καλυπτουν απολυτα, εχουν αντοχη,ειναι τελικα μια αρκετα
τιμια προταση απο την συγκεκριμενη εταιρια.
Στο κατω κατω φιλοι μου τα ακριβα συνεργα δεν κανουν (παντα) τον
καλο ψαρα,και οταν πριν καμποσα χρονια ξεκινησα το ψαρεμα,τα φελαρια
και τα καρουλια μου δεν ηταν απο h.m. carbon η απο γραφιτη!:yess:
Ευχαριστω και παλι,να ειστε καλα.

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2006 12:39 #10 από Στέφανος (Turtle)
Απαντήθηκε από Στέφανος (Turtle) στο θέμα Απ: SHIMANO HYPERLOOP AX TE SURF 4.20-120
Γιώργο, αργησα λίγο να σου απαντήσω....
...το συγκεκριμένο καλάμι το χρησιμοποιώ καλύτερα με βαρύδιο 120γρ. (άλλωστε όπως θα είδες αναγράφει και επάνω στο καλάμι ότι η καλύτερη επίδοση του είναι στα 120 γρ.)
Το ελάχιστο που έχω βάλει είναι 100γρ και το μέγιστο 130....με απλά ικανοποιηικά αποτελέσματα.....
Τα 120 είναι ότι πρέπει....

Με το συγκεκριμένο καλάμι έχω βγάλει την μεγαλύτερη μου μουρμούρα... :yahoo:............................................................αλλά ένας φίλος μου δίπλα έβγαλε ακόμα μεγαλύτερη με απλά ένα πεταχτάρι..... :mega_shok:

Έτσι είναι το ψάρεμα...υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές που ισχύουν... αλλά απο εκεί και πέρα έαν θέλει να τσιμπήσει θα τσιμπήσει....

Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά, αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.188 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection