αγαπητοί φίλοι ,εδώ και μερικά χρόνια έχω το super aero technium 425 cx . c.w.max200g.δεν θα αναφερθώ,στα θετικά ,του ,αλλά στα αρνητικά του .Το χρησιμοποιώ,περισσότερο για προπόνηση,μέχρι 125 γραμ. Πριν ενάμιση χρόνο του έβαλα, 150 γραμ,ΑΝ, και ήμουν ,σχεδόν σίγουρος,ότι δεν θα τα αντέξει.και έσπασε 5 πόντους,μετά την βάση,στο τρίτο στέλεχος.οι βολές ήταν,από εδάφους, και σε γκαζόν.