Ερώτηση επιλογη τρισπαστου καλαμιου

20/08/2008 11:45 #11 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

για σας φιλι μου θελω την γνωμισας για τα τρισπαστα που αναφερω για να γορασω.flying dragon τησ oceanic ,to grante slam  τησ crever ,,το elite surf τησ maver  ,και super aero technium  και power aero τησ shimano,η ποψην εχω στην κατοχι μου. awa swima το acualis και ψαχνω κατι παρομοιο με c.w 100-250 ,εωσ 300 ευρω.σας ευχαριστο. :give_rose: :give_rose:

Φίλε Μάνο, τα 2 καλάμια της shimano (η γνώμη μου) είναι από τα καλύτερα της αγοράς και με τη σειρά που τα αναφέρεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 12:35 #12 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
καλλημερα φιλε μου σευχαριστο για την συμβουλη σου θελω να μου πεις τα χεις δουλεψη τα σηγκεκρημενα shimano
ειναι παρωμίο με  awa swima το acualis. :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 12:39 #13 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
Το awa swima acualis δεν το έχω δει καθόλου. Το super aero technium το έχει ένας φίλος. Έχω ρίξει μερικές βολές ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ και το έχω δει να βγάζει ψάρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 12:49 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

Το awa swima acualis δεν το έχω δει καθόλου. Το super aero technium το έχει ένας φίλος. Έχω ρίξει μερικές βολές ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ και το έχω δει να βγάζει ψάρια.

σευχαριστω  :thank_you2: :thank_you2: αξειζη να δεις και το awa swima acualis εξερετικο καλλαμι. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 12:57 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
Για κοιτα και το  elite surf maver , αλλη τεχνολογια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 13:12 #16 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
γιαννη για πεσ μασ τη ξερεισ για το elite surf τησ maver , αν ξερεισ τιμη και αν το εχει δουλεψει καποιοσ?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 13:14 #17 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

Το awa swima acualis δεν το έχω δει καθόλου. Το super aero technium το έχει ένας φίλος. Έχω ρίξει μερικές βολές ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ και το έχω δει να βγάζει ψάρια.

σευχαριστω  :thank_you2: :thank_you2: αξειζη να δεις και το awa swima acualis εξερετικο καλλαμι. :give_rose:

οντωs πολυ καλο το acualis ,αλλα απο τιμη λιγο  :9: :9: :9: :9: :9:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 13:21 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
Ελαφρύ - γερό - ευαίσθητο, οδηγιες σε καθε μοντελο για το πιο ειδος βολης δεινει τα μεγιστα σε αποσταση, φιλοι που το εχουν εινα ενθουσιασμενοι. Τιμη δεν ξερω, οπως επισης δεν το εχω το καλαμι γιατι απλα δεν ασχολουμε με το ειδος αυτο, μια πληροφορια εδωσα για να ριξει ο συνψαρας μια ματια.  :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 14:00 #19 από spatharaios(thanasis)
Απαντήθηκε από spatharaios(thanasis) στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου
συμφωνω με τον γιαννη,τα elite της maver ειναι πολυ καλα καλαμια ,και ειναι τα πιο ελαφρυα απο ολα τα αλλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/08/2008 14:04 #20 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: επιλογη τρισπαστου καλαμιου

Φιλε Μανο κοιτα και της tubbertini αντιστοιχα καλαμια :victory:

www.tubertini.it/index2.htm

φιλε βαγγελη ,καλησπερα εχεισ υποψιν σου τιμεσ για τα tubertini ,και αν τα εχει ψαρεψει κανεισ?βλεπω 2 μοντελα se 3σπαστα με low rider . :give_rose:


Εχω ψαρεψει το Eurocasting και μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις :yes:Ειναι το επομενο που θα αγορασω.Απο τιμη δε ξερω αλλα ισως μας βοηθησει καποιος εισαγωγεας...

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.203 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection