Ερώτηση Shimano hyperloop

02/05/2008 21:06 #21 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
καλησπερα δημητρη χωρισ να θελω να το πεξω εξυπνοs απλοσ εχω μπροστα μου το καταλογο τησ shimano 2008 kαι δουλευω και σε ειδη αλειιασ shimano δε λεει πουθενα για fyji σε hyperloop sic ta δαχτυλιδια ειναι ναι alla oxi fyji oπωσ και η βαση και σαν ανθρακασ χτ 30 .τυχαινει να εχω 2 τηλεσκοπικα τωρα αν το ειδεσ σε καποιο site gia ta fyji pes moy na κοιταξω ευχαριστω

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 23:15 #22 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
epeidi thelo na allajo kai to mhxanaki re paidia ti na balo mexri 130-140 eyro?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 23:32 #23 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
καλησπερα κωστα .αν μηλαs για να βαλεισ μηχανακι στο τρισπαστο το shimano εγω θα σου ελεγα να βαλεισ μεχρι τα 150 ευρω το biomaster 8000 ths shimano m
e baitrunner spool τωρα εχει κατεβει στα 150 ευρω απο την εδω αντιπροσωπεια .το navi 8000 paizei γυρω στα 130 an δεν κανω λαθοσ χωρισ baitrunner 
καλυτερη λυσει ειναι το ultegra αλλα παμε ψιλα 190 τωρα αν ψαχτεισ απο εξωτερικο το biomaster to exv brei to xaμηλοτερο σε τιμη 99 απο ιταλια χωριστα τα εξοδα αποστολησ .οι τιμεσ απο τον κασαμπαλη ειναι αλλου το χου με ξαναπει

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 23:43 #24 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Shimano Ultegra XTA ayto se site to ejoterikou 149 +metaforika
Shimano Biomaster XTA apo to idio site 124 +mrtaforika
Shimano - Alivio 10000 XT-A sto idio site pali 87 eyro +metaforika


poio apo ta 3??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2008 00:18 #25 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
an to biomaster to brhkes 124 xwris metaforika den symferei to pairneis apo edo 150 gia to 3spasto 8a elega ultegra alla kai to  biomaster einai koryfh
to alivio kalo alla gnomh moy oxi gia to trispasto pio poly gia legering moy kanei rije mia matia sto ebay sigoyra kati 8a vreis

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2008 00:27 #26 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
oute to ultegra se symferei apo ekei pou to vrhkes times ellada ultegraxsa 10000 190 to perneis me to 10% 170 xta 12000 baitrunner230perneis210



des edo diafora yparxoyn vevea pio xamhla akoma alla ligo


              www.fishingtackle24.de/index.php?languag...&manufacturers_id=21

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2008 00:29 #27 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
sorry tvra eida oto les xta ego nomiza xsa sta 149 einai kala

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2008 01:24 #28 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Θα παρακαλέσω να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες γιατί χρειαζόμαστε οφθαλμίατρο  :tease:

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/05/2008 11:01 #29 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Τελικα θα βαλω μαλλον αυτο Shimano Ultegra XTA που μαζι με τα μεταφορικα βγαινει 165 ευρω που νομιζω ειναι καλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2010 20:56 #30 από Γιώργος(crazy)
Απαντήθηκε από Γιώργος(crazy) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop

SHIMANO – HYPERLOOP 4,20m 150gr - Τηλεσκοπικό καλάμι Surf Casting, με το στέλεχος της κορυφής από συμπαγές carbon και στο σύνολό του έξι στελέχη και πέντε οδηγούς Fuji.Το μήκος μεταφοράς είναι 145cm και η βάση στήριξης του μηχανισμού είναι Fuji.

καλησπερα σε ολους κ απο εμενα.Θα ηθελα την γνωμη σας για το συγκεκριμενο καλαμι που εχει στην φωτο ο δημητρης,ευχαριστω εκ των προτερων για οποιες απαντησεις,

:thank_you2: γιωργος

φιλικά πάντα Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.175 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection