Ερώτηση Shimano hyperloop

29/04/2008 17:37 #1 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Shimano hyperloop δημιουργήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά
Σημερα πηγα και πήρα ενα καλαμι το shimano hyperloop ex surf 425cx-g ειναι 3σπαστο το ενα κομμάτι ειναι μαύρο και τα άλλα δυο ειναι μαυρα.Ψαχνοντας περισσότερες πληροφοριες για αυτο και κοιταξα ακομα και στο site της shimano δεν βρηκα απολύτως τιποτα υπαρχει τελικά η ειναι μαιμού τοι πηρα 100 ευρω αλλα αν ειναι μαιμού θα φαει μύνηση ο τυπος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 17:56 #2 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Συγνωμη το ενα στελεχος ειναι μπλε και τα αλλα 2 μαυρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 18:15 #3 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Ξερει κανεις αυτο το καλαμι??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 19:07 #4 από Vis(Βησσάρης)
Απαντήθηκε από Vis(Βησσάρης) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Μαϊμού δεν είναι μην ανησυχείς. Το έχω δει αρκετές φορές σε διάφορα sites. Δεν το έχω δοκιμάσει όμως.
Ίσως κάποιο από τα παιδιά στο forum να ξέρει περισσότερα. Πάντως με λίγο ψάξιμο στο internet πιστεύω θα βρεις περισσότερες πληροφορίες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 19:09 #5 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
το βρηκα σαν ax και oxi ex γι`αυτο ανησυχω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 19:25 #6 από Vis(Βησσάρης)
Απαντήθηκε από Vis(Βησσάρης) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 19:31 #7 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
περιπου αλλα θα ανεβασω φωτο αυριο γιατι η βαση του καλαμιου δεν εχει ραβδωσεις ενω τα αλλα δυο εχουν γι`αυτο και λεω πωσ κατι βρωμαει και απο οτι βλεπω ειναι μοντελο 2002???μαλλον την πατησα μου φαινεται

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 20:51 #8 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Βασικα τα 2 πρωτα κομματια ειναι το ιδιο το τελευταιο που μπαινει το μηχανακι ειναι μπλε γινεται???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 22:02 #9 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Απο εκει που το πηρες, ειδες αν εχει σημα της shimano, (εννοω το καταστημα) και κατι αλλο, σου εδωσε 3ετη εγγυηση ο καταστηματαρχης.
Η επισημοι πωλητες της shimano δινουν για ολα τα προιοντα της εταιρεια 3ετη εγγυηση σε στανταρ φορμες που τους εχει δωσει ο Κασαμπαλης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 22:11 #10 από Θάνος (thanos_uoa)
Απαντήθηκε από Θάνος (thanos_uoa) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop

Η επισημοι πωλητες της shimano δινουν για ολα τα προιοντα της εταιρεια 3ετη εγγυηση σε στανταρ φορμες που τους εχει δωσει ο Κασαμπαλης.


Έχω πάρει 3 καλάμια shimano από το ίδιο κατάστημα που είναι επίσημος αντιπρόσωπος και την εγγύηση αυτή την πήρα μόνο την 3η φορά. Για ένα φθηνό μηχανάκι επίσης δεν πήρα. 
Είναι σίγουρο; Ανεξαρτήτως αξίας;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection