Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

04/11/2008 07:21 #81 από Κώστας Δρούκας (kostas1)
Απαντήθηκε από Κώστας Δρούκας (kostas1) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Είναι δυνατών να μην γνωρίζει ο Γιώργος ο Μπόνης από καλάμια .
όταν έχει το ρεκόρ στης βολές στα 240μετρα και είναι ο πρώτος τον πρώτον στον ελλαδικό χώρο. Δεν πάμε καλά.;;;;;

ηρεμα πανιλ  :beach: :beach: :beach: :beach: :beach: :beach: :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 09:02 #82 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Paschal_s λαθος καταλαβες,εγω αναφερθηκα στον Oceanosft αλλα οποιος εχει τη μυγα ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 09:24 #83 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Δεκτόν αλλά όχι και μύγα…που την είδες τη μύγα???

Αν και με την κωλοζέστη γέμισε ο τόπος με μύγες κουνούπια και άλλα ζωύφια.

Δεν μου λες…έχουμε ψαρέψει ποτέ μαζί (και με τον Δημήτρη Ρακ.) στο Καστρί?

Από περιέργεια σε ρωτάω γιατί μια μέρα κανονίσαμε με τον Δημήτρη να πάμε 3 άτομα για ψάρεμα και τελικά βρεθήκαμε 7-8.

Σαν έκθεση Bad Bass έμοιαζε η θάλασσα (εκτός από τα δικά μου δλδ και ενός άλλου παιδιού)…

Σόρυ για το off…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 10:58 #84 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
BAD bASS Technology.....

εταιρεία νεόκοπη στον χώρο (συμπεράσματα δικά σας)

ποιότητα υλικών κατασκευής άγνωστη

τεχνογνωσία σχεδιαστών άγνωστη (ακόμα και η Shimano είχε τον Peter Thain, μέχρι που τέλειωσε το συμβόλαιό του και επέστρεψε στα αγαπημένα του Zziplex, κατά δήλωση του στο myfishcast)

Εμπειρία και δοκιμασία σε αγώνες ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, όπως και οι λοιπές Ιταλικές αηδίες, γι' αυτό οι Ιταλοί αθλητές ρίχνουν με Zziplex και Century.

ΤΙΜΗ????? ίση ή και υψηλότερη ακόμα και από τα Βρετανικά διαμάντια (ΗΜΑΡΤΟΝ).

ΨΑΡΕΥΤΙΚΑ καλάμια λένε....η μόνιμη δικαιολογία για τον αποτυχημένο σχεδιασμό....δηλαδή τα Βρετανικά δεν ψαρεύουν??? κι εμείς τι κάνουμε στην παραλία δλδ....διαγωνισμό μπικίνι??

Όποιος έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοιχτά, καλώς....για τους υπόλοιπους δεν θα μπορέσουμε. Ας δώσει ο καθένας όπου γουστάρει τον μισθό του. Αλλά τουλάχιστον να ξεστραβωθεί πρώτα, και αν ξέρει και λίγα Αγγλικά ας ανοίξει ένα από τα δεκάδες site των απανταχού ριπτών και ψαράδων και να μάθει τι παίζει στον κόσμο.

Η κοροϊδία κάποτε τελειώνει.

Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 14:22 #85 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
καλησπέρα σε όλους,
σχετικά με την διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ υποστηρικτών των αγγλικών surfcasting καλαμιών και των υπολοίπων θα ήθελα να γράψω μια ιστορία ελαφρώς άσχετη με τα καλάμια αλλά εντελώς σχετική με την νοοτροπία των εταιριών και των λαών.
Την δεκαετία του 50 στους αγώνες μοτοσυκλέτας επικρατούσαν οι Triumph, Norton, BSA (όλες αγγλικές). Υπήρχαν και άλλες εταιρείες με όχι πρωταγωνιστικό ρόλο, απλά έτρεχαν για να τρέχουν. Ξαφνικά ως σίφουνας εμφανίστηκε η MV Agousta από την Ιταλία και σάρωσε τα πάντα. Οι Άγγλοι που δεν έδωσαν σημασία αρχικά, βρέθηκαν σε ρόλο δεύτερου και ουδέποτε κατάφεραν να ανακάμψουν. Όταν η Honda motors εμφανίστηκε στο παγκόσμιο στερέωμα και προσπάθησε να πάρει μερίδιο της αγοράς εμφανίστηκε ως η εταιρεία με τα φτηνά και αξιόπιστα μοτοποδήλατα, σε μια αγορά που κυριαρχούνταν από ευρωπαικές κατασκευές. Οι ευρωπαίοι αντιπαρέθεσαν πως το φτηνό δεν μπορεί να είναι ποιοτικό και κορόιδεψαν την Ιαπωνική βιομηχανία. Η Honda κατάλαβε πως οι αγώνες μοτοσυκλέτας είναι το μέλλον αν θέλει να κυριαρχήσει και ασχολήθηκε εντατικά με τους αγώνες. Διέλυσε τον ανταγωνισμό στους αγώνες και στην αγορά. Η παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας ανήκει στους Ιάπωνες και τα ψίχουλα στους ευρωπαίους που ανέκαμψαν. (Οι Ιταλοί μόνο). Οξύμωρο, την εποχή που οι πωλήσεις μοτοσυκλέτας εκτοξεύτηκαν στα ύψη όλες οι αγγλικές εταιρείες έκλεισαν και τώρα προσπαθούν να αναβιώσουν.
Μην τρέφετε αυταπάτες, οι αγώνες αν αποφέρουν οικονομικό όφελος στις εταιρείες θα ασχοληθούν εντατικά. Αν οι κολοσσοί πιστέψουν πως οι αγώνες ρίψεων θα αυξήσουν σημαντικά τα οφέλη τους σε πέντε χρόνια δεν θα υπάρχει καλάμι στους αγώνες που να μην προέρχεται από τους γίγαντες. Προς το παρόν αρκούνται στους αγώνες ψαρέματος με χορηγίες που ούτε στα όνειρα τους δεν μπορούν να προσφέρουν οι υπόλοιποι. Όποιος νομίζει ότι δεν θα συμβεί αυταπατάται. Συμβαίνει ήδη. Οι Αγγλοι για άλλη μια φορά πιστεύουν πως θα κρτήσουν αυτό το κομμάτι τουλάχιστον στα χέρια τους. Ο χρόνος θα δείξει. Αρνούνται να ψαρέψουν με τηλεσκοπικό. Αλλά οι υπόλοιποι ψαρέυουν. Αρνούνται να αλλάξουν τα μίλια, τις ουγγιές, τις ίντσες, τη λίρα, τον τρόπο οδήγησης και τόσα άλλα. Έχουν ιδιαίτερο τρόπο αντιμετώπισης της ζωής. Μου αρέσει αυτό. Είμαι κάτοχος δύο Triumph, κάποτε οι καλύτερες μοτοσυκλέτες στον κόσμο. Τώρα ωραίες αντίκες. Δεν θέλω το καλύτερο το γκάζι, τα καλύτερα φρένα, τα καλύτερα κρατήματα. Θέλω χαρακτήρα. Και έχουν μπόλικο. To ίδιο και τα αγγλικά καλάμια. Απλά είναι σίγουρο πως θα σταματήσουν να είναι τα καλύτερα κάποια στιγμή.
Συγνώμη αν κούρασα κάποιους. Σας χαιρετώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 14:51 #86 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

BAD bASS Technology.....

εταιρεία νεόκοπη στον χώρο (συμπεράσματα δικά σας)

ποιότητα υλικών κατασκευής άγνωστη

τεχνογνωσία σχεδιαστών άγνωστη (ακόμα και η Shimano είχε τον Peter Thain, μέχρι που τέλειωσε το συμβόλαιό του και επέστρεψε στα αγαπημένα του Zziplex, κατά δήλωση του στο myfishcast)

Εμπειρία και δοκιμασία σε αγώνες ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, όπως και οι λοιπές Ιταλικές αηδίες, γι' αυτό οι Ιταλοί αθλητές ρίχνουν με Zziplex και Century.

ΤΙΜΗ????? ίση ή και υψηλότερη ακόμα και από τα Βρετανικά διαμάντια (ΗΜΑΡΤΟΝ).

ΨΑΡΕΥΤΙΚΑ καλάμια λένε....η μόνιμη δικαιολογία για τον αποτυχημένο σχεδιασμό....δηλαδή τα Βρετανικά δεν ψαρεύουν??? κι εμείς τι κάνουμε στην παραλία δλδ....διαγωνισμό μπικίνι??

Όποιος έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοιχτά, καλώς....για τους υπόλοιπους δεν θα μπορέσουμε. Ας δώσει ο καθένας όπου γουστάρει τον μισθό του. Αλλά τουλάχιστον να ξεστραβωθεί πρώτα, και αν ξέρει και λίγα Αγγλικά ας ανοίξει ένα από τα δεκάδες site των απανταχού ριπτών και ψαράδων και να μάθει τι παίζει στον κόσμο.

Η κοροϊδία κάποτε τελειώνει.

Ανδρέας

Φιλε Ανδρεα γιατι εισαι τοσο ειρωνικος και απολυτος!κανεις το ιδιο πραγμα που εκανε και ο kfrank οταν ξαναρχισε η συζητηση αυτη!αυτο και κανενα αλλο στον κοσμο!!!
Εσυ Ανδρεα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ο σχεδιασμος των καλαμιων ειναι αποτυχημενος?οτι λογω οτι ειναι νεοκοπη η εταιρια ειναι τα καλαμια μαπα?ειναι λογικη αυτη?
δεν εχω καλαμι BAD BASS και ουτε και με ενδιαφερουν τα συγκεκριμενα καλαμια!ουτε συμφωνω με την αποψη οτι ειναι τα καλυτερα ψαροκαλαμα.

Απλα πιστευω οτι οι χρηστες του φορουμ-ριπτες εχουν κανει ενα ας το πουμε γκετο με το οποιο υπερασπιζονται φανατικα τα αγγλικα καλαμια λες και ειναι δικες τους οι εταιριες!( η  μηπως υπαρχει συμφερον!!!!)(το αντιστοιχο απο την αλλη)
Συγνωμη αλλα αν υπηρχε ενας διαλογος του τυπου "αυτο το καλαμι ειναι καλυτερο γαι αυτο ,γι αυτο  και γι αυτο !και τελος δεν θα ηταν καλυτερο?
τετοια ποστ νομιζω οτι καθε αλλο παρα πειθουν! η  μηπως γινονται για να πειστουν οι ιδιοι οι κατοχοι?


Φιλικα Νικος



Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 17:33 #87 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Φιλε Paschal_s δεν ειχα ερθει γιατι αν ερχομουνα και εγω τοτε δεν θα ξεραμε τινος badbass ειναι το καθενα!!!
Ξερω για εκεινο το ψαρεμα αλλα δεν ηρθα γιατι ηξερα οτι θα ειμαστε καμια 15αρια και πηγα στο Τρικερι για σαργους και εγγλεζικο και πετυχαμε μερα διαμαντι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 17:46 #88 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Αρνούνται να αλλάξουν τα μίλια, τις ουγγιές, τις ίντσες, τη λίρα, τον τρόπο οδήγησης και τόσα άλλα. Έχουν ιδιαίτερο τρόπο αντιμετώπισης της ζωής. Μου αρέσει αυτό. Είμαι κάτοχος δύο Triumph, κάποτε οι καλύτερες μοτοσυκλέτες στον κόσμο. Τώρα ωραίες αντίκες. Δεν θέλω το καλύτερο το γκάζι, τα καλύτερα φρένα, τα καλύτερα κρατήματα. Θέλω χαρακτήρα. Και έχουν μπόλικο. To ίδιο και τα αγγλικά καλάμια. Απλά είναι σίγουρο πως θα σταματήσουν να είναι τα καλύτερα κάποια στιγμή.
Συγνώμη αν κούρασα κάποιους. Σας χαιρετώ.

Νίκο, συμφωνώ απόλυτα! (βάζω μόνο τον επίλογο, γιατί είναι μεγάλο το κείμενο)

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 18:07 #89 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Επειδή οι φίλοι που απάντησαν είναι πολύ καινούριοι στο site, δεν γνωρίζουν ότι η συζήτηση αυτή έχει επαναληφθεί στο παρελθόν άπειρες φορές.

α. Ανοίξτε παλιότερες συζητήσεις για να δείτε την προϊστορία
β. Η Shimano, DAIWA, (οι κολοσσοί που ανέφερες Νϊκο) συμμετέχουν στους αγώνες ανελλειπώς, με αποτυχία.
γ. Φίλτατοι αναρωτηθήκατε ποτέ ποιοί είμαστε εμείς οι υπέρμαχοι των Αγγλικών δίσπαστων??? Επειδή πιθανώς δεν μας γνωρίζετε και επειδή άκουσα κάποια ειρωνία απέναντι σε έναν άριστο αθλητή όπως ο Γ. Μπόνης,  να σας ενημερώσω ότι γνωρίζουμε τουλάχιστον 1.000.000.0000 φορές παραπάνω πράγματα από εσάς σχετικά με τα καλάμια.
ε. Καλύτερο Τεστάρισμα από το γήπεδο δεν υπάρχει. Φέρτε τα παλιοκάλαμά σας να τα τεντώσουμε στο γήπεδο για να δείτε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ προς τα ημιμαθή παιδάκια και τους ώψιμους δασκάλους τους.......με τα ατυχή παραδείγματα περί αυτοκίνησης και μηχανών, να παραθέσω και εγώ τούτο....

Ποιός είσαι ρε @#$%! που θα πείς στον Σουμάχερ ή στον Λεμπ ποιό αυτοκίνητο είναι καλύτερο???
Το ίδιο κάνετε με τα καλάμια, αμφισβητώντας τους αθλητές και τους rod builders, μην γνωρίζοντας ούτε τα στοιχειώδη για τη δομή και το σχεδιασμό ενός καλαμιού.

Ολοι εσείς που γίνατε μάγκες διαβάζοντας τα δικά μας πόστ

ΡΕ ΟΥΣΤ

Καθόλου ΦΙλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 18:09 #90 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
πρωτον. εγω δεν εχω κατηγορησει καμια αλλη μαρκα καλαμιιων. απλα ειπα την γνωμη μου για τα bad bass.
δευτερον. μηπως καποιοι ενοχλουνται που η bad bass σαρωνει σε πωλησεις???
τριτον. Εσυ φιλε που χαρακτηριζεις τα bad bass  και τα υπολοιπα ιταλικα καλαμια "αηδιες", μπορεις να μας εξηγησεις πως εβγαλες αυτο το συμπερασμα?
ξερεις οτι τον πρωτο χρονο που ηρθε η εταιρια στην ελλαδα οτι εχει πουλησει 600 ΕNERGY? και μερικες χιλιαδες απο τα υπολοιπα μοντελα της? ολοι αυτοι που τα αγορασαν ειναι χαζοι? ξερεις οτι στην ελλαδα ενας ψαρας στους εκατο ψαρευει με εγγλεζικο καλαμι και η συντριπτικη πλειοψιφια με ιταλικα? 100% αναθρακας υψηλης πιεσεως, fuji sic δακτυλιδια και fuji βαση μηχανησμου σου ειναι αγνωστα υλικα? λεγωντας αποτυχημενο σχεδιασμο??? τι ακριβως εννοεις??? δεν σου αρεσουν εμφανησιακα η δεν ψαρευουν σωστα?? για εξηγησε μασ. εαν για οποιοδηποτε λογο, θες να θαψεις τα συγκεκριμενα καλαμια, βρες σωστα επιχειρηματα και οχι "αηδιες". αερολογιες δεν πειθουν την σημερον ημερα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection