- Δημοσιεύσεις: 60
- Μου αρέσει που έλαβε 1
ηρεμα πανιλΕίναι δυνατών να μην γνωρίζει ο Γιώργος ο Μπόνης από καλάμια .
όταν έχει το ρεκόρ στης βολές στα 240μετρα και είναι ο πρώτος τον πρώτον στον ελλαδικό χώρο. Δεν πάμε καλά.;;;;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε Ανδρεα γιατι εισαι τοσο ειρωνικος και απολυτος!κανεις το ιδιο πραγμα που εκανε και ο kfrank οταν ξαναρχισε η συζητηση αυτη!αυτο και κανενα αλλο στον κοσμο!!!BAD bASS Technology.....
εταιρεία νεόκοπη στον χώρο (συμπεράσματα δικά σας)
ποιότητα υλικών κατασκευής άγνωστη
τεχνογνωσία σχεδιαστών άγνωστη (ακόμα και η Shimano είχε τον Peter Thain, μέχρι που τέλειωσε το συμβόλαιό του και επέστρεψε στα αγαπημένα του Zziplex, κατά δήλωση του στο myfishcast)
Εμπειρία και δοκιμασία σε αγώνες ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, όπως και οι λοιπές Ιταλικές αηδίες, γι' αυτό οι Ιταλοί αθλητές ρίχνουν με Zziplex και Century.
ΤΙΜΗ?? ίση ή και υψηλότερη ακόμα και από τα Βρετανικά διαμάντια (ΗΜΑΡΤΟΝ).
ΨΑΡΕΥΤΙΚΑ καλάμια λένε....η μόνιμη δικαιολογία για τον αποτυχημένο σχεδιασμό....δηλαδή τα Βρετανικά δεν ψαρεύουνκι εμείς τι κάνουμε στην παραλία δλδ....διαγωνισμό μπικίνι??
Όποιος έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοιχτά, καλώς....για τους υπόλοιπους δεν θα μπορέσουμε. Ας δώσει ο καθένας όπου γουστάρει τον μισθό του. Αλλά τουλάχιστον να ξεστραβωθεί πρώτα, και αν ξέρει και λίγα Αγγλικά ας ανοίξει ένα από τα δεκάδες site των απανταχού ριπτών και ψαράδων και να μάθει τι παίζει στον κόσμο.
Η κοροϊδία κάποτε τελειώνει.
Ανδρέας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νίκο, συμφωνώ απόλυτα! (βάζω μόνο τον επίλογο, γιατί είναι μεγάλο το κείμενο)Αρνούνται να αλλάξουν τα μίλια, τις ουγγιές, τις ίντσες, τη λίρα, τον τρόπο οδήγησης και τόσα άλλα. Έχουν ιδιαίτερο τρόπο αντιμετώπισης της ζωής. Μου αρέσει αυτό. Είμαι κάτοχος δύο Triumph, κάποτε οι καλύτερες μοτοσυκλέτες στον κόσμο. Τώρα ωραίες αντίκες. Δεν θέλω το καλύτερο το γκάζι, τα καλύτερα φρένα, τα καλύτερα κρατήματα. Θέλω χαρακτήρα. Και έχουν μπόλικο. To ίδιο και τα αγγλικά καλάμια. Απλά είναι σίγουρο πως θα σταματήσουν να είναι τα καλύτερα κάποια στιγμή.
Συγνώμη αν κούρασα κάποιους. Σας χαιρετώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD