Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

06/11/2008 17:52 #121 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Υ.Γ. Κώστα, να σε μπινελικώσω λίγο, έτσι για να θυμηθούμε τα παλιά?? Ρίχτα μου κι εσύ, να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα. :crazy:

Ανδρέας



Τρελλος εισαι Αντρικο, βαριεμαι φοβερα με κυνηγαει η δουλεια κι εχω σε εκκρεμοτητα μια νεα μελετη μαλαγρας :crazy:

Αμα κατσεις φρονιμα θα σου στειλω ενα κυτιον :rofl:


Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 18:37 #122 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Τωρα που ξεκλειδωσε το topic κατι για το τελος.
Η περι του εναντιου αποψη εκφραζεται με το ((Καραγκιωζακια??)),αν ναι δεν το ηξερα να σε αποκαλεσω και εγω.
Μενω στα Τρικαλα και δεν γνωριζω απολυτως κανεναν απο οποιαδηποτε εταιρεια, ουτε ειχα επαφες με top ατομα του ψαρεματος.Αυτο δεν νομιζω οτι ειναι αρνητικο στη υποθεση ψαρεμα,αλλα ουτε και στην υποθεση γνωση αλλα προπαντως δεν ειναι απαγορευτικο στη ελευθερη εκφραση της προσωπικης μου αποψης.
Ουτε κουμπαρος ειμαι ουτε γλαστρα ουτε παρατρεχαμενος ουτε καραγκιωζης οπως αποκαλεστηκα(οι χαρακτηρισμοι επιστρεφονται)) ουτε καν καποιος που μπορει να σας συναγωνιστει σε  γνωσεις χωραφιων αλλα σε επιπεδο συζητησης κυριοι ειστε ανεπαρκεις.Αλλο τί λεει η γλωσσα αλλο τη γραφει το πληκτρο του Η/Υ.
Ειστε οι αγνωστοι γνωστοι ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικοι τυποι που μονο να βριζετε γνωριζετε και αυτο γιατι δεν εχετε καταφερει τιποτα απο αυτα που θελατε και νομιζετε οτι η δικη σας απαξια θα εμποδισει αλλους να θελουν και να προσπαθουν.
Προθεση σας δεν ηταν να θιξετε τα Χ καλαμια αλλα εμας(εγω 2εχω) που τα χρησιμοποιουμε.
Υ.Γ1. Μπραβω τα καταφερες συνονοματε.
Υ.Γ2. Δεν εχω αναγκη απο δασκαλο αλλα και να ειχα δεν κανεις.
Υ.Γ3. Απο κουμπαρους εχω 4,απο γλαστρες πολλες απο παρατρεχαμενους στη δουλεια 3 και απο μικρος εβλεπα το καραγκιωζη φανατικα.
Υ.Γ4. Παυλο,δεν μπορει να εχουμε ολοι δικαιο.Μην γενικευεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 19:54 #123 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Η κριτική (θετική ή αρνητική) που έγινε στις 10 σελίδες και έγινε με σωστό τρόπο δεν δημιούργησε αντιπαράθεση και έβγαλε συμπεράσματα. Οι κοτσάνες που ακούστηκαν μετά, φέρνουν στείρα αντιπαράθεση. Αν ήμουν ο αντιπρόσωπος δεν θα έλεγα τίποτα, αλλά είμαστε ανεξάρτητοι οι περισσότεροι και όταν μου την πέφτουν (και δεν είπα και κανένα θετικό για τα bad bass) αντιδρώ. Η εποχή του φάε το χαστούκι και γύρνα το άλλο μάγουλο πέρασε. Το psarema.gr δεν έχει παλιούς και νέους όπως θέλουν να το περάσουν μερικοί. Δεν έχει μαγειρεία και αγγαρίες εδώ να μας στείλει ο "παλιός". Μαγκιές και τσαμπουκάδες μέσω γραπτού λόγου είναι για γέλια. Και γω άμα θέλω "δέρνω" (με τα λόγια) όλους τους συμμετέχοντες και τους φίλους τους. Λόγια-προσβολές για όποιαδηποτε αλλη ιδιότητα μου από ανθρώπους άσχετους με το εκάστοτε αντικείμενο, δεν με αγγίζει. Λογαριασμό για τα θετικά ή τα αρνητικά μου δίνω μόνο όπου θέλω. Εδώ είναι το psarema.gr και κρινόμαστε για το ψάρεμα και το τι λέμε το οποίο είναι σχετικό με αυτό. Τα υπόλοιπα είναι ανάξια σχολιασμού. Το ψάρεμα δεν έχει καλύτερο καλάμι, καλύτερο ψαρά κ.ο.κ. Εχει τυχερούς ψαράδες που είναι όλη μέρα στη θάλασσα, έχει άτυχους ψαράδες που μπορούν να πάνε μια φορά το μήνα και έχει και κάτι ξερόλες που ανήκουν και στις δύο περιπτώσεις και βρίζουν και ειρωνεύονται και έχουν να δουν ψαράκι στο αγκίστρι τους από την εποχή που ανακαλύφθηκε το ρύζι. Αν η αρνητική κριτική είναι το bad ass και ότι άλλο εκστόμησε μετά εγώ δεν το δέχομαι. Αν βρώ μια ανάλυση του αδερφού για το συγκεκριμένο θέμα που δεν είναι βρισιές και ειρωνίες, σας στέλνω video με τον εξοπλισμό μου καμμένο. Αν όχι εγώ συγνώμη ζητάω μόνο από αυτούς που υποχρέωσα να διαβάζουν κατινιές.
Το psarema.gr είναι ένας χώρος που αναφέρεται στο ψάρεμα. Ψάρεμα μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους και να ναι επιτυχημένο. Δεν είναι ψάρεμα να κρίνουμε την οικονομική κατάσταση του καθενός. Ο εξοπλισμός σαφώς και κρίνεται αλλά δεν είναι δυνατόν να κρίνουμε το άτομο που τον κατέχει. Ένα καλάμι μπορεί να είναι κορυφαίο ή μάπα αλλά αυτό δεν κάνει τον ιδιοκτήτη κορυφαίο ή μάπα. Δεν γίνεσαι ψαράς ανάλογα το εργαλείο. Φυσικά το εργαλείο παίζει μεγάλο ρόλο στο να γίνεις καλύτερος. Αλλά να ξέρεις και να τα χεις. Αν δεν τα χεις; Που θα φτάσουμε δηλαδή, να μην ψαρεύουν οι "πτωχοί";
Τα χουμε βροντήξει μου φαίνεται και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Ας γίνει κλειστό κύκλωμα μασονίας το psarema.gr και όλοι οι καινούργιοι να περνάνε από δοκιμασίες (εξευτελισμούς, προσωπικές επιθέσεις κτλ) για να γίνουν κανονικά μέλη. Και όρκους αιώνιας σιωπής μετά.
Ε αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Το psarema.gr δεν είναι κλειστό club που θα επικρατήσει η τάδε ή η δείνα μαφιόζικη παρέα-συμμορία (όπου παρέα-συμμορία ο κάθε αντιπρόσωπος με τα παπαγαλάκια του, τα οργανωμένα fishing clubs κτλ). Οι ανεξάρτητοι είναι πάντα οι περισσότεροι και αυτοί κρατούν και στηρίζουν, καταλαβαίνουν και αποβάλλουν.
Μην θεωρήσει κανείς όταν λέω για αντιπρόσωπους και club ότι τους τσουβαλιάζω όλους. Όλοι ξέρουν και καταλαβαίνουν ποιοί κινούνται με σκοπό το κέρδος.
Εδώ τελειώνω γιατί ξεφεύγω πλέον. Δεν επανέρχομαι σε παρόμοιο θέμα γιατί με χαλάει. Σας χαιρετώ όλους και σκατά στα αγκίστρια των καλών. Και καλό ψάρεμα στους "κακούς" αν και δεν πρόκειται να πάνε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 19:58 #124 από Αντωνης Χατζηθεοδωρου
Απαντήθηκε από Αντωνης Χατζηθεοδωρου στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Νίκο... μαζί σου :give_rose:

"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός παρά του ευεργετηθέντος αχαρίστου"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 21:44 #125 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

ουτε καν καποιος που μπορει να σας συναγωνιστει σε  γνωσεις χωραφιων αλλα σε επιπεδο συζητησης κυριοι ειστε ανεπαρκεις.Αλλο τί λεει η γλωσσα αλλο τη γραφει το πληκτρο του Η/Υ.
Ειστε οι αγνωστοι γνωστοι ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικοι τυποι που μονο να βριζετε γνωριζετε και αυτο γιατι δεν εχετε καταφερει τιποτα απο αυτα που θελατε και νομιζετε οτι η δικη σας απαξια θα εμποδισει αλλους να θελουν και να προσπαθουν.
Προθεση σας δεν ηταν να θιξετε τα Χ καλαμια αλλα εμας(εγω 2εχω) που τα χρησιμοποιουμε.

Ανδρεα,
ειμαι και εγω ενας απο τους (ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικους,υβριστες) τυπους του χωραφιου, εχεις ομως βρει καποιο ποστ μου που να χρησιμοποιω εις βαρος σου τους παραπανω χαρακτηρισμους? εσυ γιατι το κανεις ?
 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 22:08 #126 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Υ.Γ4. Παυλο,δεν μπορει να εχουμε ολοι δικαιο.Μην γενικευεις.


Οσοι λοιπον ειχατε δικιο,το χασατε με τις υβρεις.
Σε καλυψα τωρα?
Δεν εχω σκοπο να κανω τον δικαστη!!!

Μην παιζουμε λοιπον με τις λεξεις

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 00:16 #127 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

ουτε καν καποιος που μπορει να σας συναγωνιστει σε  γνωσεις χωραφιων αλλα σε επιπεδο συζητησης κυριοι ειστε ανεπαρκεις.Αλλο τί λεει η γλωσσα αλλο τη γραφει το πληκτρο του Η/Υ.
Ειστε οι αγνωστοι γνωστοι ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικοι τυποι που μονο να βριζετε γνωριζετε και αυτο γιατι δεν εχετε καταφερει τιποτα απο αυτα που θελατε και νομιζετε οτι η δικη σας απαξια θα εμποδισει αλλους να θελουν και να προσπαθουν.
Προθεση σας δεν ηταν να θιξετε τα Χ καλαμια αλλα εμας(εγω 2εχω) που τα χρησιμοποιουμε.

Ανδρεα,
ειμαι και εγω ενας απο τους (ξερολες,μηδενιστες,απαξιωτικους,υβριστες) τυπους του χωραφιου, εχεις ομως βρει καποιο ποστ μου που να χρησιμοποιω εις βαρος σου τους παραπανω χαρακτηρισμους? εσυ γιατι το κανεις ?
 


Μάκη μερικές φορές άνθρωποι που έχουν ανάρμοστη συμπεριφορά και κινούνται σε συγκεκριμένους χώρους, χαρακτηρίζουν τους χώρους αυτούς.
Ιδιαίτερα αν δεν έχει βγει ακόμα κανένας "τύπος του χωραφιού" να επιπλήξει τον κύριο αυτόν που νομίζει ότι μπορεί με τη συμπεριφορά του να τους εκθέτει, όπως εκθέτει  και τους παλιούς χρήστες του psarema.gr.
Και μένα δεν μου ακούστηκε καλά η παρακάτω τοποθέτηση του Νίκου Ψυλλάκη

Τα χουμε βροντήξει μου φαίνεται και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Ας γίνει κλειστό κύκλωμα μασονίας το psarema.gr και όλοι οι καινούργιοι να περνάνε από δοκιμασίες (εξευτελισμούς, προσωπικές επιθέσεις κτλ) για να γίνουν κανονικά μέλη. Και όρκους αιώνιας σιωπής μετά.

Είναι πολύ άδικο να εκφράζεσαι έτσι Νίκο και να παίρνει η μπάλα όλους τους παλιούς, αλλά δεν μπορώ να  πω  τίποτα γιατί έχεις δίκιο σε όσα  λες με βάση την συμπεριφορά κάποιων "παλιών".

Ανάλογες συμπεριφορές και μάλιστα όταν αυτές γίνονται κατ΄επανάληψη, θα πρέπει να επιπλήττονται από όλους διότι πάνω από όλα χαλάει η εικόνα αυτού του εξαιρετικού δικτυακού τόπου.

Και για να μην είμαι αόριστος και κατηγορηθώ για μη αντρίκια τοποθέτηση, αναφέρομε στην (για μια ακόμα φορά) ανάρμοστη συμπεριφορά του Ανδρέα Ζαργάνα.


Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 00:30 #128 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Οταν σου λένε τόσα άτομα ότι ο τρόπος που λες την άποψή σου είναι λάθος... τότε πρέπει να αρχίσεις να αναρωτιέσαι.

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 06:36 #129 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass

Είναι πολύ άδικο να εκφράζεσαι έτσι Νίκο και να παίρνει η μπάλα όλους τους παλιούς, αλλά δεν μπορώ να  πω  τίποτα γιατί έχεις δίκιο σε όσα  λες με βάση την συμπεριφορά κάποιων "παλιών".


OFF TOPIC: Να συμπληρώσω Γιώργο κι εγώ ότι ορισμένα πράγματα κερδίζονται. Οι "νέοι" πάντα χρειάζονται γιατί φέρνουν την ανανέωση αλλά μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Για όλα τα άλλα υπάρχει η mastercard.

Επίσης - για όσους βολεύει το "τσουβάλιασμα" που πάει να γίνει - ας μην προσπαθούμε να μεταφέρουμε ευθύνες στα..."χωράφια". Εάν δηλαδή ένας "Ροδίτης" βγει και μας μπινελικώσει θα πρέπει εσύ ή ο Γιάννης να δικαιολογηθείτε ή να τον επιπλήξετε? Οι απόψεις βαραίνουν το άτομο που τις εκφράζει και όχι κανένα σύνολο. Ειδικά όταν το διευκρινίζει και ο ίδιος...

ON TOPIC: Πολύ αγγελία για Bad Bass βλέπω...Τι έγινε ρε παιδιά?  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 09:45 #130 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Bad Βass
Μια γενική τοποθέτηση ως προς τις κριτικές προϊόντων και εταιριών:

Για να κάνουμε κριτική (θετική ή αρνητική) σε ένα εργαλείο ψαρέματος (π.χ. καλάμι) θα πρέπει αν μη τι άλλο να το έχουμε πιάσει στα χέρια μας και να το έχουμε ψαρέψει.

Για να κάνουμε θετική κριτική, θα πρέπει να το έχουμε ψαρέψει αρκετές φορές και να αναφέρουμε σαφώς τα θετικά σημεία που εντοπίσαμε και μας εντυπωσίασαν.

Για να κάνουμε αρνητική κριτική επίσης θα πρέπει να το έχουμε ψαρέψει αρκετές φορές και να έχουμε βεβαιωθεί πως τα προβλήματα που εντοπίσαμε όντως προέρχονται από κακό σχεδιασμό ή κατασκευή του εν λόγω εργαλείου και όχι από δικές μας λάθος επιλογές συνοδευτικού εξοπλισμού (π.χ. μηχανισμός, πετονιά, βαρίδιο κτλ σε περίπτωση καλαμιού) ή από δικό μας κακό χειρισμό.

Επίσης όταν γενικεύουμε για μια εταιρία (όλα τα προϊόντα της είναι πολύ καλά ή μάπα), θα πρέπει να έχουμε δοκιμάσει πάρα πολλά προϊόντα της και για καιρό για να μπορούμε να καταλήξουμε σε ένα τέτοιο συμπέρασμα.

Μπορούμε βέβαια να κάνουμε κριτική για το service και τα ανταλλακτικά εφόσον έχουμε έστω και μια κακή εμπειρία.

Η τιμή ενός προϊόντος, είναι ένας παράγοντας ο οποίος σταθμίζεται από πάρα πολλές παραμέτρους.
Επίσης είναι ένας παράγοντας υποκειμενικός.

Μπορεί κάποιος να δώσει κάποια παραπάνω € γιατί σε ένα καλάμι βρήκε την Χ λεπτομέρεια, η οποία τον βολεύει πολύ στο ψάρεμα του (ή και στις ρίψεις του) και δεν την έχει βρει σε κανένα καλάμι χαμηλότερης τιμής.
Κάποιος άλλος μπορεί να μην δίνει καμία σημασία στην εν λόγω λεπτομέρεια, να κάνει εξ' ίσου καλά την δουλειά του με κάτι φτηνότερο και συνεπώς να θεωρεί το παραπάνω αναφερόμενο εργαλείο αναίτια ακριβό.

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι αντικειμενικοί παράγοντες όπως η ποιότητα των υλικών κατασκευής ή εγγύηση κτλ.

Από την άλλη όμως, θα μπορούσε κάποιος να είναι ικανοποιημένος μόνο και μόνο επειδή το καλάμι του έχει την καλύτερη ποιότητα carbon, διπλάσια ποσότητα (πάχος τοιχώματος) από κάποιο άλλο, τα ακριβότερα δαχτυλίδια, αλλά ο σχεδιασμός και το δέσιμό του δεν καλύπτει τις ανάγκες του ή έχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα και σπάει συνεχώς σε κάποιο σημείο;  :unknw:

Θα μπορούσε κάποιος να είναι ικανοποιημένος από ένα καλάμι, μόνο και μόνο επειδή κατά την αγορά του, του δώσανε 10ετή εγγύηση, αλλά κάθε δεύτερο ψάρεμα πρέπει να το στέλνει για επισκευή (έστω και καλυπτόμενη από την εγγύηση) γιατί του παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα;

Η κριτική από μόνη της ενέχει την έννοια της υποκειμενικότητας. Αν δώσουμε σε 10 διαφορετικά άτομα δύο καλάμια για να κάνουν συγκριτικό τεστ και να τα βαθμολογήσουν, είναι πιθανόν να λάβουμε 10 διαφορετικές βαθμολογίες.
Ο κάθε ένας από τους αναγνώστες των κριτικών αυτών, θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην κριτική (γνώμη) αυτού από τους 10 στον οποίο έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και καλύτερη τεκμηρίωση της άποψής του.


Όλα τα παραπάνω βέβαια, καλό θα είναι να εκφράζονται σε κόσμιο πλαίσιο και χωρίς φανατισμούς, οι οποίοι τίποτα δεν έχουν να προσφέρουν ούτε στην κουβέντα ούτε στην κριτική.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection