Ερώτηση Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

20/05/2010 00:55 #31 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)



  Φιλε εχω το 4μετρα με 28αρα μανα και 80αρι βαριδιο δεν εχει κανενα προβλημα. Απλα να ξερεις

  ειναι για ψαρεμα σε ηρεμη θαλασα .Μετα τα 2 μποφωρ το καλαμι αρχιζει και χωρευει.


Ευχαριστώ για την βοήθεια Χάρη,να είσαι καλά φίλε!!! :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2010 00:59 #32 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

Andreas 7 σου στελνω Π.Μ.!


Νίκο σου έστειλα και εγώ αλλά δεν είμαι σίγουρος αν στο έστειλα σωστά,αν δεν το πήρες πές μου να σου ξαναστείλω!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.142 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection