Ερώτηση Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

19/02/2008 16:26 #21 από Νίκος (pezos)
Απαντήθηκε από Νίκος (pezos) στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
Συμφωνώ, αλλά ξέχνα τα 100 γρ. μολύβι, εκτός κιαν κάνεις μαλακές βολές. Το καλάμι είναι ελαφρύ, γιατί δεν του βάζεις μηχανισμό 4000, άντε το πολύ 5000. To Hyperloop, κατά τη γνώμη μου δεν είναι καλό μηχανάκι, προτίμησε το Nexave, ή το Technium FB, ή το Catana FA, Exage FA κτλπ. Τα πολύ φτηνά μηχανάκια γενικά χαλούν γρήγορα, δηλαδή δεν τραβάν καλά μετά από κάποια χρήση κατά τη γνώμη μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 17:49 #22 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
Καλησπέρα!!θα ήθελα την γνώμη σας και την βοήθειά σας!
Έχω στην διαθεσή μου τον μηχανισμό SHIMANO SEDONA 4000 FA με σχέση περιστροφής 5.1 προς 1 και σκέφτομαι ν'αγοράσω το καλάμι της ίδιας εταιρείας Catana Mormora.Με μάνα για μηχανισμό 26άρα και παράμαλο 18-20 αποκλειστηκά για ψάρεμα μουρμούρας.
Θεωρείτε πως θα δέσουν αρμονικά σαν σύνολο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 18:51 #23 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
Δεν ξερω αλλα μου φαινεται πολυ λεπτη η μανα για 100γρ action που σημενει 100αρι μολυβι!Νομιζω με μια δυνατη βολη θα σπασει!Μηπως να ανεβεις λιγο στις διαμετρους της μανας??
Γνωμη μου αν και δεν εχω ψαρεψει ποτε μουρμουρες...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 19:15 #24 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

Δεν ξερω αλλα μου φαινεται πολυ λεπτη η μανα για 100γρ action που σημενει 100αρι μολυβι!Νομιζω με μια δυνατη βολη θα σπασει!Μηπως να ανεβεις λιγο στις διαμετρους της μανας??
Γνωμη μου αν και δεν εχω ψαρεψει ποτε μουρμουρες...


Καλησπέρα Νίκο!!
Δεν σκέφτομαι να χρισιμοποιήσω πάνω από 60άρια βαρίδια.
Άλλωστε για μακρινές βολές στοχεύοντας μουρμούρες και άλλα θηράματα θα έχω μαζί μου σύνολα για light surf.
Έκανα την ερώτηση επειδή έχω παραγκονισμένο τον SEDONA και επειδή οι εποχές είναι περίεργες από οικονομικής πλευράς,μήπως και ταιριάζει στο συγκεκριμένο καλάμι,ώστε ν'αποφύγω και την αγορά μηχανισμού!
Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου,να είσαι καλά!!!

Υ.Γ Μιας και είσαι από Ξυλόκαστρο δεν χάνεις να δοκιμάσεις για μουρμούρες στην κοντινή παραλία της Συκιάς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 19:18 #25 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
Με τα χαρακτηριστικά του Sedona που βρήκα στο internet, πιστεέυω ότι θα σε βολέψει μια χαρά σε έτσι light καταστάσεις! :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 19:30 #26 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

Με τα χαρακτηριστικά του Sedona που βρήκα στο internet, πιστεέυω ότι θα σε βολέψει μια χαρά σε έτσι light καταστάσεις! :bye:


Σ'ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες φίλε Πέτρο,και εγώ από μια περατζάδα που έκανα σε ιστοσελίδα της SHIMANO είμαι της ίδιας άποψης! :good: :good:
Καλό θα ήταν όμως αν κάποιος από το site τον έχει στην κατοχή του να μας πεί τις εντυπώσεις του γιατί εγώ στην πράξη δεν τον έχω δεί καθόλου(μου τον έχει κάνει δώρο ένας κολλητός μου που ζεί μόνιμα πλέον στην Ιταλία)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 23:18 #27 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
φιλε καλησπερα , το μηχανακι τεριαζει μια χαρα με το mormora , η γνωμη μου ειναι να παρεις το 4 μετρα και οχι το 3,60 . με μανα 0,26 η ο,28 και shock leader 0,40 ριχνεις  kai 100 grammaria aneta .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 23:22 #28 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)
Andreas 7 σου στελνω Π.Μ.!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2010 23:40 #29 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)

φιλε καλησπερα , το μηχανακι τεριαζει μια χαρα με το mormora , η γνωμη μου ειναι να παρεις το 4 μετρα και οχι το 3,60 . με μανα 0,26 η ο,28 και shock leader 0,40 ριχνεις  kai 100 grammaria aneta .


Καλησπέρα Ντίνο και σ'ευχαριστώ πολύ :good: :good:
Σίγουρα θα πάρω το 4άμετρο και την Παρασκευή θα το δοκιμάσω να δώ τι συμπεριφορά έχει στα 70 γραμμ. και να το συνηθήσω στη ρίψη και μετά προσαρμόζω και το shock leader.
Να είσαι καλά φίλε!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2010 00:14 #30 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Απ: Καλάμι : Shimano Catana AX Mormora 4m (100gr)


  Φιλε εχω το 4μετρα με 28αρα μανα και 80αρι βαριδιο δεν εχει κανενα προβλημα. Απλα να ξερεις

  ειναι για ψαρεμα σε ηρεμη θαλασα .Μετα τα 2 μποφωρ το καλαμι αρχιζει και χωρευει.

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection