Ερώτηση Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

02/01/2013 21:03 #11 από Emil
Απαντήθηκε από Emil στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά . Στρατή θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιο Vengeance εννοείς το τηλεσκοπικό ή το τρισπαστο? Εγώ έχω το τρισπαστο που είναι σκληρό καλάμι και η αλήθεια είναι πως με πήρε πολύ καιρό μέχρι να το συνηθίσω στις βολές.Το καλάμι έχει action 110-150,με βαρίδι 100 γραμμαρίων χωρίς shock leader,με 35αρα μάνα και 25αρι παραμαλο πλέον φορτίζει ικανοποιητικά και χωρίς προβλήματα. Όποτε το έβαλα βαρίδι 110-120 και επειδή δεν χρησιμοποιώ shock leader, είχα αρκετές απώλειες αρματωσιών στις βολές.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 09:24 #12 από Στρατής Θαλασσινός
Απαντήθηκε από Στρατής Θαλασσινός στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Στο τηλεσκοπικό αναφέρομαι Emil...αν επιτρέπεται πόσο το πήρες το τρίσπαστο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 09:33 #13 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Το τηλεσκοπικο το vengeance το εχω δυο χρονια περιπου!Ειναι μια χαρα καλαμι,σε εχεση με τα λεφτα του!Θα ακουσεις απο πολλους να σου λενε για την κακης ποιοτητας οδηγους που εχει!Εγω αυτο που ξερω,ειναι πως δυο χρονια τωρα το εχω ξεσκισει στο ψαρεμα και οι οδηγοι του ειναι σαν καινουργιοι!Εχω βγαλει τσιπουρες ανω των 2 κιλων με αυτο και συμπεριφερθηκε αψογα!Σε σχεση με το μορμορα σου το προτεινω ανεπιφυλακτα!!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 09:43 #14 από Στρατής Θαλασσινός
Απαντήθηκε από Στρατής Θαλασσινός στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Θανοοοοο μίλα μου με αριθμούς!!!! Πόσο το πήρες?To nexave bx το ξερεις?Αν ναι το πλησιάζει στο σκελετό και στην μύτη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 09:55 #15 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
To ειχα παρει τοτε 90 ευρω αν θυμαμαι καλα!Ισως τωρα το βρεις και φθηνοτερα!Το nexave το ξερω,αλλα δεν το εχω ψαρεψει,οποτε δεν μπορω να σε κατατοπισω σχετικα!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 11:33 #16 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Μήν ρωτήσετε τον Γενίκη για το τρίσπαστο ! Θα βγάλει καντήλες !
Γενικά προτιμήστε το τηλεσκοπικό παιδιά vengeance απο το τρίσπαστο
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis, ΘΑΝΟΣ, Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 11:44 #17 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
γενικα τα τρισπαστα στις shimano ειναι σκληρα!! εγω εχω ενα beastmaster και με δυσκολευει πολυ στις βολες πολυ.

εκανα πολυ καιρο να το μαθω. αλλα με καιρο δεν κατεβενει η μητυ με τιποτα. πολυ σταθερο.

σε σχεση με το hyperloop το οποιο και αυτο κατεχω καμια σχεση!! αλλα αλλο τηλεσκοπικο και αλλο τρισπαστο

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 12:30 #18 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Ο φουρναρης θα βγαλει αφρους.!!!!χαχαχαχαχα!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/01/2013 18:51 #19 από Emil
Απαντήθηκε από Emil στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Στρατη 90 ευρω το ειχα παρει το τρισπαστο πριν 2χρονια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 01:31 #20 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: γενικα τα τρισπαστα στις shimano ειναι σκληρα!! εγω εχω ενα beastmaster και με δυσκολευει πολυ στις βολες πολυ.

εκανα πολυ καιρο να το μαθω. αλλα με καιρο δεν κατεβενει η μητυ με τιποτα. πολυ σταθερο.

σε σχεση με το hyperloop το οποιο και αυτο κατεχω καμια σχεση!! αλλα αλλο τηλεσκοπικο και αλλο τρισπαστο


¨Εχω στη κατοχή μου και τα δύο Αλέξανδρε που αναφέρεις , το Ηyperloop το θεωρώ πάρα πολύ καλό καλαμάκι για τα λεφτά του , το beastmaster απο την άλλη είναι ένα αξιοπρεπέστατο τρίσπαστο , λογικό είναι να ναι σκληρό , και μή ξεχνάς ποιά η χρησιμότητα τους , μία απο αυτές είναι και η ιδιότητα που περιγράφεις !
Ελπίζω να σαι καλα φιλαράκι χαθήκαμε !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.226 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection