Ερώτηση Shimano AX Mormora ή Vengeance ?

31/12/2012 17:37 #1 από Στρατής Θαλασσινός
Shimano AX Mormora ή Vengeance ? δημιουργήθηκε από Στρατής Θαλασσινός
Καταρχάς ελπίζω να τοποθέτησω το θέμα μου στο κατάλληλο μέρος μιας και είμαι νέος στο psarema.gr. :man_in_love ..Ενδιαφέρομαι για τα δύο παραπάνω καλάμια με την σκέψη να πάρω δύο mormora ή ένα vengeance...πρόσφατα απέκτησα ένα σκληρό καλάμι 4.20 της Linea με ευαίσθητη όμως μύτη...το δίλημμά μου είναι το εξής να πάρω τα δυο μόρμορα ή το ένα vengeance είναι 10 επίπεδα πιο πάνω??...Το μόρμορα απ ότι είδα είναι τελείως παραβολικό μαλακό καλάμι...Το μόρμορα αξίζει τα 50 του ευρώ ? Στην βολή καθώς έχει χαμηλό action τί συμπεριφορά έχει;;;Εχει μεγάλη σημασία για μένα γτ δν ρίχνω μακριά :stinker: :stinker: Θα παρακαλούσα απαντήσεις από άτομα που έχουν τα ψάρεψει τα καλάμια... :discussion:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2012 18:24 #2 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Πρωτα απ ολα για να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα:Τα catana οπως το λεει και πανω τους ειναι μουρμουροκαλαμα.ΕΙναι κατασκευασμενα για αυτην την δουλεια..Οπως πολυ σωστα ειπες ειναι παραβολικα,μπορουν να πεταξουν μικρα μολυβια σε ικανοποιητικες αποστασεις και προτεινονται για ηρεμες θαλασσες(ειναι σαφως ευαισθητα)..Ta vengeance απο την αλλη ειναι πιο σκληρα καλαμια τα οποια και αυτα ψαρευουν μουρμουρες αλλα οχι μονο..Δηλαδη μπορεις να τα δουλεψεις και σε λιγο πιο ταραγμενες θαλασσες..Ειναι πιο σκληρα καλαμια στην δομη τους,και πιο δραση κορυφης..Αλλη κατηγορια το ενα αλλη το αλλο.Δες τι ψαρεματα κανεις κατα κυριο λογο.Εαν πας μονο για μουρμουρια με αυτες τις συνθηκες που σου ειπα τοτε τα κατανα αξιζουν το 50αρικο και με το παραπανω..Εαν αναζητας περισσοτερα απο την γαλανη μας τοτε κινεισου στο vengeance..Υπαρχουν κριτικες και για τα 2 καλαμια αρκετα ικανοποιητικες απο πολλα παιδια εδω μεσα..Το θεμα ειναι εσυ τι σκοπευειες να κανεις με το καλαμι σου...Δες πρωτα τι θελεις και επειτα διαλεξε..Για τα λεφτα τους ειναι αξιοπρεπεστατα καλαμια..



Φιλικα Δημητρης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 06:31 #3 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
καλημερα κ καλη χρονια,
οπως στα ειπε ο δημητρης, το μορμορα ειναι ενα καλαμι που αξιζει τα λεφτα του κ ειναι για χρηση λεπτων - διακριτικων πετονιων με μικρα μολυβια ακριβως γιατι ψαρευεις συνηθως σε ηρεμες θαλασσες , δεν στεκετε στο καιρο γιατι επειδη ειναι αρκετα παραβολικο παιζει ολοκληρο.
Αν θελεις κατι περισσοτερο θα πας στον εκδικητη ασυζητητη.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 08:43 #4 από Στέλιος
Απαντήθηκε από Στέλιος στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Kαλημέρα σας και καλή χρονιά.Στρατή όπως είπαν και οι φίλοι εξαρτάται τι γυρεύεις.Το mormora το έχω, με αυτό ξεκίνησα και το δουλεύω ακόμα.Εμένα μέχρι και 4 μποφώρ μου φαίνεται ότι δουλεύει οριακά ,αλλα από εκεί και πάνω ξέχνα και το προτίμησε το vengeance.το mormora έχει ευαίσθητη μύτη και σαν αρχάριος θα σε βοηθάει να καταλάβεις τα τσιμπήματα.από ρίψεις μέχρι και 90αρι βαρίδι το στέλνει αρκετά ικανοποιητικά,αρκεί να το εφοδιάσεις με ένα αξιοπρεπή μηχανισμό ρίψεων.Ψαρια θα σου βγάλει πάντως!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 16:20 #5 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Καλη χρονια και απο δω..Στελιο μια μικρη παρατηρηση οχι για να σου την πω απλα για να μην δημιουργουνται λαθως εντυπωσεις..4 μποφορια πραγματικα αυτο το καλαμι δεν τα αντεχει..Λεω κατι ομως..4 μποφορια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..Πολλες φορες και γω ο ιδιος νομιζα οτι ειχα 4αρια αλλα ηταν με το ζορι 3 μποφορ..4 μποφορια ειναι αρκετα ωστε να κανουν αυτο το καλαμι να μην μπορει να κανει τιποτα..


Φιλικα παντα Δημητρης.. :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 17:55 #6 από Στέλιος
Απαντήθηκε από Στέλιος στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Προς Θεου Δημητρη δεκτο κάθε σχόλιο,μπορει το 4 να ειναι πολυ αλλα δεδομενου οτι στο κυμα τα ψαρια ερχονται πιο εξω με καταλληλο μολυβι μπορει να ψαρεψει με ενα τριαρι σιγουρα.οτι θα ξεσερνει το μολυβι και θα σου κανει τη ζωη δυσκολη συμφωνω!αλλα ειναι ενα καλο καλαμι για να ξεκινησει,εννοειται το vengeance ειναι καλυτερο!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 18:05 #7 από Στρατής Θαλασσινός
Απαντήθηκε από Στρατής Θαλασσινός στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Καταρχάς σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...στέλιο το 90αρι βαρίδι πως να το βάλω σε αυτό το καλάμι με action 100-50???Εσυ με τι gr to ριχνεις και τι συμπεριφορά έχει στην βολή; έχεις το 4αρι ή το 3.60μ ?







Φιλικά πάντα

Στρατής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2013 18:15 - 01/01/2013 18:17 #8 από Στέλιος
Απαντήθηκε από Στέλιος στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Στρατη εχω το 4.00μ.Το 90 βαριδι το αντεχει μια χαρά,σε συνθηκες ηρεμίας κατεβαίνεις και σε εξηντάρι.Εγώ ρίχνω συνήθως 80αρι και κάνει αρκετά καλή βολή.Αλλωστε τα 90 γραμμαρια είναι εντός του ευρους cw του καλαμιου,γιατι να μην μπορεις να το βαλεις?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2013 01:39 #9 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Καλησπέρα και απο μενα και καλη χρονια , δε τα εχω ψαρεψει τα καλαμια κ δε τα γνωριζω αλλα ας πώ εγώ την αποψή μου και μοναδικός σκοπός μου είναι να βοηθήσω με τα ελάχιστα που ξέρω.. Αν το cw του καλαμιού είναι 50-100 τότε καλύτερα να το φορτίζεις με 70άρια 80άρια μάξιμουμ για να μήν έχεις απρόβλεπετες καταστάσεις .. Σίγουρα μπορεί να πετάξει μεγαλύτερα βαρίδια , αλλά πώς φτάνει το δ'ολωμα και τί αποστάσεις καταφέρνεις να πιάσεις , παράλληλα με τον κίνδυνο κάποιας ζημιάς σε κάποιο μέρος του καλαμιού , είναι κάτι που πρέπει να το υπολογίσεις .. Πάντα αν το cw είναι τύπου 50-100 θα τα προσθέτεις και θα τα διαιρείς με το δύο είναι μια καλή σχέση για να υπολογίσεις σε ποιά γραμμάρια φορτίζει το καλάμι σου καλύτερα , στην προκειμένη περίπτωση είναι τα 75 γρ ..
Επισης τελείως φιλικά και εγώ , θα ήθελα να παρατηρήσω οτι μουρμουροκάλαμα και σε γεμάτα 3άρια την ακούνε , πόσο μάλλον στα 4άρια .. Μήτσεεεεε το καλοκαίρι κατεβαίνεις Κρήτη είπαμε ε? Καμ όν μαι μουρμούρας αρ γουέτινγκκκκκκκκκκκ φορ γιου..¨Οτι και να πάρεις καλοψάρευτο να είναι , σίγουρα μετα απο κάποιο καιρό θα δείς οτι θα χρειαστείς αρκετά διαφορετικά καλάμια μεταξύ τους για διαφορετικές χρήσεις , οπότε για τη περίοδο που διανύουμε καλύτερα να πάρεις ένα καλαμάκι που να μπορεί να σταθέι και σε πιό έντονες θάλασσες και αέρηδες ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D, ANASTASIOS, Στρατής Θαλασσινός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2013 09:42 #10 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Shimano AX Mormora ή Vengeance ?
Ναι φετος δεν θα μου την γλυτωσεις Ευτυχιε....!!!By the way...Σωστα λογια...!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection