Νασο μαλλον διαβαζεις καπως βιαστικα..Δεν εγραψα εγω οτι λυπαμαι που θα τα περιποιειται κτλπ..Εγω εγραψα οτι κατεχω το καλαμι...
Φιλε Χρηστο μην σε ανησυχει η συντηρηση του,ενα απλο ξεπλυμα με απιονισμενο νερο και εισαι κομπλε...Δεν παθαινουν τιποτα τα εχει και φιλος μου και τα ψαρευει παντου,σε rock καταστασεις σε παραλιες,παντου..Δεν παθαινουν τιποτα..Μην ξεχνας 300 τονοι πρεσσαρισμα ειναι πααααραααα πολλαααααααα!!!!