Ερώτηση shimano aspire tele 150gr

05/04/2012 11:09 #1 από touak1982
shimano aspire tele 150gr δημιουργήθηκε από touak1982
πριν απο λιγες μερες εκανα μια αγορα 2 shimano aspire tele 150gr- 2 shimano ultegra 10000 και 1 shimano ultegra 5500.Μετα απο παροτρυνση φιλων πιστικα οτι προκειται για κορυφαια καλαμια και μηχανισμους..... ακομη δεν τα εχω δοκιμασει για να σας πω εντυπωσεις..... υπαρχει καποιος φιλος που τα εχει δοκιμασε να μας πει τη γνωμη του?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2012 11:16 #2 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
φιλε Τουακ γεια σου κ καλως ηρθες στην παρειτσα μας, δεν μας λες κ ενα ονομα να ξερουμε πως να σε αποκαλουμε ?
Τωρα για τα μηχανακια ενα εχω να σου πω ειδικα ο 10000 που τον εχω εις τριπλουν ειναι μηχανισμος ΜΟΥΛΑΡΙ οπως συνηθιζουμε να τον αποκαλουμε λογω των επιδοσεων του, τον μικρο δεν τον εχω αλλα φανταζομε οτι το ιδιο θαναι κ ο μικροτερος, κ δεν τους αλλαζω τους ultegra με τπτ.
Για τα καλαμια δεν εχω ιδια γνωμη να σου πω , πιστευω ομως , χωρις να θελω να χαλασω τον ενθουσιασμο που προφανως θαχεις για τις αγορες σου, οτι στα χρηματα τους υπαρχουν σπουδαιοτερα καλαμια χωρις αυτο να μειωνει καθολου το aspire , για να ξερουεμ τι λεμε.
καλωριζικα λοιπον κ καλα ψαρεματα , δεν ξερω ποιες ειναι οι ψαρογνωσεις σου αλλα να ξερεις οτι οσο θα τα φροντιζεις τοσο αυτα θα παραμενουν σπουδαια.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2012 13:07 #3 από touak1982
Απαντήθηκε από touak1982 στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
Νασο καλημερα,ειμαι ο Χρηστος και ασχολουμε πολλα χρονια με την τεχνικη του casting.για τους ultegra εχω ακουσει κι εγω τα καλυτερα το ιδιο και για τα aspire.....δεν ξερω αν στα χρηματα αυτα θα επερνα κατι καλυτερο γιατι πολυ απλα δεν τα εχω δοκιμασει...εχεις δοκιμασει καποιου φιλου σου το καλαμι (aspire) και λες πως θα μπορουσα να παρω κατι καλυτερο?

οπως και να εχει σ'ευχαριστω για την αποψη σου....
Υ.Γ θα μπορουσες αν θελεις να μου αναφερεις καποιο αλλο καλαμι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2012 14:09 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
γεια σου λοιπον χρηστο,
καταλαβαινω απολυτα την ερωτηση που μου κανεις κ γιατι προφανως την κανεις μιας κ η σιμανο εχει το ασπαιρ ως κορυφαιο στα τηλεσκοπικα της.
Πρωτου σου πω λοιπον θα ηθελα να ξερω αν θελεις μονο τηλεσκοπικο καλαμι η καποιο δισπαστο η τρισπαστο.
Περα λοιπον απ οτιδηποτε , επειδη μπαινει περα απο το αντικειμενικο κ το υποκειμενικο, εγω στα χρηματα αυτα του ασπαιρ, ποσο εχει κανα 350αρι ? , θα επερνα ας πουμε ενα century ultra light ,μην σε ξεγελαει το ουλτρα ανετα πεταει 150αρι μολυβι, ισως ναναι κ πιο φθηνο, η ενα ιταλικο, η ακομα θα επερνα το zziplex που πωλειτε στις αγγελιες του σαιτ στην αρχικη σελιδα στα δεξια του σαιτ .
Η επιλογη ειναι του καθενος οπως κ τα χρηματα που διαχειριζετε.
Μακαρι να βοηθησα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2012 17:29 #5 από touak1982
Απαντήθηκε από touak1982 στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
οντως για τα καλαμια που αναφερεις εχεις δικαιο κι εγω τα θεωρω κορυφαια!!!!!!!!!!!!!απλα ηθελα τηλεσκοπικο και θεωρω πως σ'αυτο το τμημα ειναι ενα απο τα κορυφαια,και λεω θεωρω γιατι δεν τα εχω δοκιμασει ακομη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2012 22:18 #6 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
Χρηστο ειναι παρα πολυ καλα καλαμια..Εχω ενα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Καλυτερο βαρος τα 125-130..Για τηλεσκοπικο ειναι σιγουρα κορυφαιο..Ειναι βασικα μια κατηγορια μονο του..Τωρα αν με αυτα τα λεφτα επερνα κατι αλλο σαφεστατα και επερνα,αλλα δεν το μετανιωσα καθολου.. :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 00:25 #7 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
Φιλε Χρηστο καλοψαρευτα να ειναι ,αν και δεν εχω ,πιστευω οτι ειναι πολυ καλα ,το ποσο καλη ώμος ειναι η σχέση τιμης απόδοσης ,δεν το ξερω,αυτο που πιστεύω ειναι πως ειναι <πολα τα λεφτα Αρη>(φραση παρμενει απο παλια ελληνικη ταινηα)με 220ευρα πειρα σετ, τρισπαστο lider taurus 4,5m και μηχανάκι 80αρι(μπορη να μην ειναι μουλαρι,αλα γιατη να ειναι αφου δεν βγαζω το ψάρι με αυτο έξω)το δε καλαμι ειναι μπιμπελο,παναλαφρο,και αξιζει τα 170 ευρο του.Τελος παντον σε ζηλευω για το πρεστιζ που θα νιώθεις δουλευοντας τα και σε λυπαμε για το χρόνω που θα πρέπει να τους αφιερώνεις για να τα συντηρήσεις καινούρια
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 07:47 #8 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
φιλε Touak θα συμφωνησω με τους πιο πανω. με τα ιδια λεφτα περνεις καλυτερο καλαμι. οχι πως το aspire δεν ειναι. πολυ καλο καλαμι αλλα υπαρχουν και καλυτερα.
τα μηχανακια ειναι κορυφη

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 08:05 #9 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
Καλημερα ψαραδες μου,
οπως ανεφερα κ στο τελευταιο μου ποστ χρησιμοποιησα την φραση " οτι περα απο το αντικειμενικο υπαρχει παντα κ το υποκειμενικο " κ αυτο εχει να κανει στο πως βλεπει κ ερμηνευει ο καθενας μας τα πραγματα.
Ας βαλουμε ομως μια σειρα στα πραγματα.
Το aspire oπως ανεφερε ενας φιλος, δεν θυμαμε ποιος, ειναι μια κατηγορια μονο του κ κανενας δεν αμφισβητει οτι ειναι πολυ καλο καλαμι αυτο ειναι γεγονος κ δεν αλλαζει κ ουτε μπαινει η υποκειμενικοτητα σε αυτο, ΤΕΛΟΣ.
Τωρα σιγουρα υπαρχουν στα χρηματα του καλυτερα καλαμια κ αυτο ειναι γεγονος ΤΕΛΟΣ.
Πολλες φορες ομως στην ζωη μας αγοαρζουμε κατι γιατι ισως τρωμε κολημα με αυτο κ ας γνωριζουμε οτι ισως να υπαρχει κ κατι καλυτερο κ αυτο ειναι γεγονος ΤΕΛΟΣ.
Σε απαντηση του μητσου σχετικα οτι σε λυπατε γιατι θα πρεπει να τα φροντιζεις για να τα κρατας σε αριστη κατασταση εχω να πω οτι αυτο συμβαινει , για οποιον σεβετε τα χρηματα του κ τον κοπο του για να τα βγαλει οφειλει να φροντιζει κ να περιποιειτε τα πραγματα του οπως πχ το αυτοκιντητο του η το μηχανακι του.
Οποτε ειναι μαστ μετα απο καθε ψαρεμα να φροντιζουμε τα εργαλεια μας ετσι ωστε κ αυτα να αποδιδουν συνεχεια τα μεγιστα που μπορουν.
Οταν παραταμε κατι μας παραταει κ αυτο κ αυτο ειναι γεγονος ΤΕΛΟΣ.
Κ για να επανελθω στο συγκεκρημενο καλαμι κ να κλεισω με αυτο εχω να πω χρηστο οτι δεν υπαρχει κατι κατ εμε στην συγκεκρημενη αγορα, οτι κ να ακουσω απ αλλους με θα με εκανε να μετανοιωσω γιατι δεν ειναι λαθος αγορα.
Η πραξη βεβαια κ τοπαντρεμα του καλαμιου στα χερια σου ειναι αυτο που θα αποδωσει την τελικη ετυμηγορια.
Παντα υπαρχουν καλυτερα πραγματα απο αυτα που τυχον αγοραζουμε αλλα υπαρχιε παντα κ ο παραγοντας χρημα που ειναι συνηφασμενος με την τσεπη μας.
Απολαυσε λοιπον τις αγορες σου κ ας ειναι αυτες ενας παραπανω παραγοντας για να σε κανει να περασεις περισσοτερες ωρες κοντα στην θαλασσα κ σε οσα αυτη μπορει να σου προσφερει.
Τα υπολοιπα τα ειπαμε ολα κ δεν υπαρχιε κατι αλλο κατ εμε παντα.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 11:33 - 06/04/2012 11:34 #10 από touak1982
Απαντήθηκε από touak1982 στο θέμα Απ: shimano aspire tele 150gr
θα συμφωνησω μαζι σας οτι πολλες φορες αυτο που πληρωνεις ειναι η φιρμα αλλα οταν πας σε ακριβα μοντελα σιγουρα υπαρχει και ο παραγοντας ποιοτητα.περα ολων των αλλων το aspire με καλυψε απολυτα ως προς τις προδιαγραφες του στα ψαρεματα που θελω να κανω και συν της αλλης μου αρεσε και το φινηρισμα του.η συντηρηση του ειναι ενα αλλο κομματι καθως ολα τα τηλεσκοπικα εχουν την αμμο τον χειροτερο εχθρο τους.πιστευω πως και η συντηρηση ενος καλου καλαμιου-μηχανισμου ειναι μερος του παιχνιδιου στο χομπυ μας,αρκει να σας πως ενα τρισπαστο colmic advanced αγορασμενο πριν καποια χρονια το διατηρω σαν καινουριο!!!!!!!!! :moil: :moil:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.208 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection