- Δημοσιεύσεις: 258
- Μου αρέσει που έλαβε 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μήπως ξεχάσαμε κάτι ?
Μήπως στα χαρακτηριστικά των καλαμιών να βάλουμε και την υποστήιρξη από την αντιπροσωπεία ?
Σταματη!!!
Δηλαδη ενωεις πως δεν ειπαρχει η αναλογη υποστηριξη απο την γενικη αντιπρωσοπςια στην Ελλαδα;
Γιατί σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον Ελλάδα γιατα Daiwa ΕΚΤΙΜΩ ότι υπάρχει πρόβλημα. (Παθών πολλές φορές και μαθών)...
Εχω την εντυπωση πως απο την στιγμη που ο εισαγωγεας και γενικος αντιπρωσοπος στην Ελλαδα ειναι υποχρεωμενος να παραγει την καθε δυνατη υποστηριξει στους καταναλωτες των πρω'ιντων της λεγαμενης ετερειας και να ειναι κυριος απεναντι στης υποχρεωσεις του προς το καταναλωτικο κοινο.
Αυτο θα ελεγα πως πρεπει να ειναι για ολες τις ετερειες που θελουν να ιδρευουν στην Ελλαδα ωστε να μας εχουν συχνους πελατες.Δεν το λεω με καποια κακια αυτο αλλα το ζω καθημερινα σανκατοικος εξωτερικου και γνωριζω το ποσο αξιοπιστες ειναι εδω πανω οι ετερειες.
Σε περιπτωση μη εξυπερετησεις θα μπωρουσες να στειλεις ενα e-mail στη Μαμα ετερεια ωστε ο κυριος γενικος να φωρεσει τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι.Το ιδιο και ο οποιος αλλος εχει καποιο προβλημα με την ετερεια αυτη η καποια αλλη!
Επιτελους θα πρεπει να σταματησουν να μας βλεπουν ως ασχετους καταναλωτες και σου λεω πριν 2 μερες ανοιξε θεμα ο Γιωργος Μενεγακης περι καταναλωτισμου και βλαβων στα πρωιοντα που αγωραζουμε.
Ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη.
Εχουμε την δυναμη στα χερια μας αλλα παμε με το σταυρο στο χερι
Αλιμονο μας....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ιπποκράτη σ'ευχαριστώ μου έβαλες τα γυαλιά....
![]()
![]()
Επειδή είμαι υποψιασμένος με τα κοψοψόνια και τα ψιψιψίνια
γι' αυτό ρωτάω κάποιους που έχουν εμπειρία στο θέμα..
Τα πενήντα μέτρα τα πιάνω με τα τηλεσκοπικά που έχω σε τέτοιους καιρούς...
Συμφωνώ ότι τα ψάρια τις περισσότερες φορές είναι μέσα σ' αυτά τα μέτρα
αλλά θα ήθελα και ένα καλάμι να μου δώσει κάτι παραπάνω , γιατί βλέπω
ότι πολλοί ισχυρίζονται ότι τα καλά ψάρια είναι πιο μακριά...
Θέλω λοιπόν με ένα οικονομικό σετάκι να έχω αυτή τη δυνατότητα (μέχρι 300 ευρώ).
Είμαι από Ρόδο και τα θέλω μόνο για μία συγκεκριμένη παραλία της , όπου πιθανόν
να έχει καλούς σαργούς, ή φαγκριά ή κάτι άλλο, σ' αυτές τις αποστάσεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φίλε Αλέξη , ευχαριστώ κατ' αρχάς...
Αρχικά είχα ένα καλάμι που ήταν τηλεσκοπικό
μάλλον για σπιν, το οποίο με βία έριχνε 40 μέτρα.
Με το δεύτερο τηλεσκοπικό shimano 4,00 m με action 100 gr
και βλέποντας τις τεχνικές ρίψεις στα βιντεάκια , έπιασα πιο
εύκολα τα 60 μέτρα...
Συνεχίζοντας σε άλλο ένα τηλεσκοπικό τύπου surf ( ο θεός να νατο πει)4,20 m
action 150 gr είδα ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά ( ελαστικότητα κλπ) και
χρησιμοποιώντας (όσο μπορούσα) τις τεχνικές ίσως έπιασα τα 80 μέτρα, με 120 βαρίδια....
Αρχικά φίλε Αντώνη να σου πω ότι : το ότι όσο πιο μεγάλο βαρίδιο βάζεις τόσο πιο πολλά μέτρα θα πιάσεις είναι μύθος. εξού και τα περισσότερα μέτρα σε αγώνες βγαίνουν με μικρότερα βαρίδια παρά με την μεγάλη κατηγορία των 175gr. Το θέμα είναι να βρείς με πια γραμάρια ρείχνει καλύτερα το καλάμι σου.
Το δικό μου ερώτημα είναι απλό, αν βελτιώσω (κάτι που ψάχνω) λίγο την τεχνική μου
αυτά τα καλάμια θα με βοηθήσουν να καλύψω μία μεγαλύτερη κάθετη ψαρευτική περιοχή
ή είναι όλα μα όλα κοψοψόνια και ψιψψίνια.
Ότι θα σε βοηθίσουν θα σε βοηθίσουν. Το θέμα είναι σε τι βαθμό και πόσο θα αντέξουν την καταπόνηση απο τεχνικές ρίψεις.
Για μένα καλύτερα να καλητερέψεις την τεχνική σου και όταν φτάσεις τα όρια του καλαμιού σου να πας σε κάτι καλύτερο.
Αν ξεκηνίσεις τώρα με κάτι καλύτερο υπάρχει η πιθανότητα να πάς πίσω (σε μέτρα) και να απογοητευτείς.
Η μήπως θα έπρεπε και με το τελευταίο καλάμι μου να είχα ήδη τα 100 μέτρα,
έστω σε κάλμα καιρούς , για αυτό άδικα ασχολούμαι....
Αυτό δεν το ξέρω φίλε μου. Δεν ξέρω ούτε το επίπεδο σου ούτε τον εξοπλισμό σου. Το σήγουρο είναι ότι αν θέλεις να μάθεις θα μάθεις. πάντα βέβαια με την βοήθεια κάποιου έμπειρου ο οποίος θα σου δείχνει και θα σε διωρθώνει
Εκτός αυτών το αρχικό μου ερώτημα είναι αν αυτά που δίνει η daiwa στην επίσημη
σελίδα της, έχουν καμία αξία?
Ειδικά εσύ που ασχολείσαι με ρίψεις βλέπεις ότι τα αντίστοιχα ( σε τιμή)
καλάμια τους έχουν τόσο καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με τα shimano, penn???
Δεν θα ήθελα να μπώ σε αυτή την διαδικασία και να σχολιάσω τι γράφει ο κέθε κατασκευαστής στην σελίδα του.
Το σήγουρο για μένα είναι ότι κάποια καλάμια εμπορικά είναι υπερτημημένα για την ποιότητα τους.
Απο τα λίγα που ξέρω το ότι στο παγκόσμιο προτάθλημα τα καλάμια που μονοπολούν της πρωτιές είναι απο 2 κατασκευαστές μη εμπορικούς ..τα λέει όλα νομίζω.
Φιλικά
Αλέξης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD