- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά είχαμε ... σιγή ασυρμάτου στην ιστοσελίδα μας σήμερα για 2-3 ώρες οπότε η ... μπάλα χάθηκε για λίγο.Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα σε όλη την παρέα .....
Μιχάλη και εγώ εχω ελιές αλλά προσπαθώ να το αποφύγω γιατί κάτω από το χωράφι έχω ενα ωραίο κομμάτι με ψάρια που με περιμένει και δεν θέλω να χαλάσω την άδεια μου χωρίς να έχω την δυνατότητα να τα ψαρέψω .........χιχιχιχι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Άκου να σου πω Βατικιώτη,ΝΑΣΟΣ έγραψε: Αρε τι τραβηξα περυσι με τις ελιες με την λαναρα επ ωμου, το κουπεπε, το ντινο για τα κλαδια,
τωρα δεν ξερω αν κ στα μερη σας τα αναλογα εργαλεία τα αποκαλειτε ετσι αλλα εννοω κουπεπε αυτό που γυριζει περιστροφικα τις πλαστικες ακιδες για να πεταει τις ελιες από τα κλαρια, ντινο αποκαλω το εργαλειο που μαζι σας τα κλειδιά ματσα για να βγαινουν οι ελεις από την άλλη μερια στο τσουβαλι.
βεβαια είχαμε κ χειροτερα τις ελιες καλαμων που επρεπε να τις μαζεψεις με το χτενακι εκει σε θελω καβουρα να δω τι μαγκας εισαι κ ποσα απιδια χωραει ο σακος αλλα ειχε καλο μεροκαματο κ για αυτό πηγαινα στις καλαμων αλλα είχαμε κάθε μερα GROUP therapy.
ελπιζω να δοκιμάσουμε το λαδακι σου μιχαλη μετα πληρωμης βεβαίως βεβαίως.
Το κανω τραμπα με γαριδες αν ενδιαφέρεσαι![]()
![]()
![]()
![]()
Τι να κανουμε το εμπορικο δαιμονιο δυσκολα βγαινει από μεσα μου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κάλυμνος έγραψε: Καλημέρα Μιχάλη τι μου θύμησες τώρα με το μάζεμα των ελιών, μια χρονιά που σηκώναμε τα ελαιοδίχτα πρωί –πρωί χτυπάει το κινητό μου, στο τηλέφωνο ένας καλός φίλος από το νησί
- καλημέρα,
- καλημέρα τι έγινε ρε φίλε καλά τα σχετικά ,
- που είσαι μου λέει αυτή την στιγμή σηκώνω τα δίχτυα του λέω,
- ρε ψάρεμα είσαι μου λέει έχουν ψαριά πάνω ,
- έβαλα τα γέλια
-τι γελάς μου λέει
- άλλου είδους δίχτυα σηκώνω του λέω , αυτά έχουν ελιές του λέω
Ρίξαμε πολύ γέλιο
Όταν πεις στο νησί σηκώνω ή λεβάρω ή παίρνω τα δίχτυα σημαίνει αλιευτικά εργαλεία, τίποτα άλλο …..μα τίποτα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
vasilis moystakas έγραψε: Παγκρατη το λαδι σου να βγαλης ,τη ποιο ωραιο !!!!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD