Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

07/11/2014 12:31 #681 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: δεν το φορτωσε το βιντεακι κ τσαμπα η αναφορα μου για να κανω άλλη μια προσπαθεια


Μπα δεν το ανεβαζει μαλλον θα θελει να μην το δεις αλλα να το δεις μονο αν κατεβεις κατω αφου δεχτεις την προσκληση

Νάσο,
Από τότε που ένιωσα τον εαυτό μου ψαρεύω και δεν μου έχει μέχρι σήμερα συμβεί να απορρίψω ... ψαρευτική πρόσκληση.
Όπως θα θυμάσαι από τη συνάντησή μας, ήδη εγώ σου έχω απευθύνει αντίστοιχη ψαρευτική πρόσκληση, της οποίας η αποδοχή ... εκκρεμεί.
Όπως όμως επίσης γνωρίζεις, είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η αποδοχή μιας πρόσκλησης (και μάλιστα ψαρευτικής), από την υλοποίησή της, η οποία στη σημερινή δύσκολη εποχή, υπόκειται σε πολλές προϋποθέσεις, ιδιαίτερα από την πλευρά των νέων ανθρώπων που βρίσκονται ακόμη στο μάτι του εργασιακού κυκλώνα και λιγότερο από τη πλευρά τη δική μου, δηλαδή των συνταξιούχων που στην πραγματικότητα είναι ... ευτυχισμένοι άνθρωποι, αν συμβαίνει ταυτόχρονα να έχουν και καλή υγεία.
Πάντως σε ότι αφορά τη δική σου πρόσκληση θα ήθελα να ξέρεις ότι ο μοναδικός τρόπος υλοποίησής της είναι η διά θαλάσσης έλευσή μου στην περιοχή σου και μάλιστα με ιστιοφορία και όχι με ... μηχανική υποστήριξη.
Όταν θα βρεθούμε από κοντά θα σου εξηγήσω με λεπτομέρειες γιατί αυτό το συγκεκριμένο ταξίδι είναι για μένα συμβολικό, παρά το ότι δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο (υπολογίζω ότι ψαρεύοντας συρτή αφρού θα φτάσω εκεί σε 12-15 ώρες το πολύ).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 14:21 #682 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα στην παρέα.
Κουζουπηηηηη γιατί δεν απαντάς στο τηλέφωνο?

Ημουν στο νοσοκομειο αδελφε.....Αλλα οκ τα ειπαμε...Ευχαριστω πολυ! :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 16:18 #683 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια του καφενειου υγεια σ'ολους και καλο Σ/Κ .!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 16:48 #684 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην παρέα, τα μαζεύει σε λίγο θα ρίξει καρεκλοπόδαρα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 17:38 #685 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 18:20 - 07/11/2014 18:20 #686 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια :hello: :hello:

Σημερα ειναι για τσιπουρακι :drinks: ,Μιχαλη απο δω ειναι η καταγογη μου :buba: :buba:

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 18:57 #687 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Καλησπερα στα παιδια :hello: :hello:

Σημερα ειναι για τσιπουρακι :drinks: ,Μιχαλη απο δω ειναι η καταγογη μου :buba: :buba:

Πολύ όμορφες εικόνες Δημήτρη.
Θα πρέπει να είσαι περήφανος για τον τόπο σου, γιατί είναι από τις ομορφότερες περιοχές της Ελλάδας.
Θα ήθελα να σου γνωρίσω ότι γνωρίζω αρκετά για την «καταγωγή» του πληθυσμού της περιοχής σου γιατί με ενδιαφέρει και μελετώ την ιστορία και τις καταγωγές των ανθρώπων όταν έχει φουρτούνες και δεν πηγαίνω για ... ψάρεμα! (χιχιχιχι).
Μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η εθνότητα των «Βλάχων» που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του εκεί πληθυσμού, για την αγάπη που τρέφουν για τον τόπο τους και την επιμέλεια που επιδεικνύουν για την διατήρηση της πολιτιστικής τους κουλτούρας και των εθίμων τους.
Αν και η θεματολογία του χώρου είναι διαφορετική, δεν νομίζω ότι θα ενοχληθεί κανένας αν επιχειρήσουμε να κάνουμε μια πιο ουσιαστική αναφορά σε αυτούς τους ορεσίβιους Έλληνες, των οποίων η κοιτίδα είναι οι κορυφές της Πίνδου.
Η επικρατέστερη θεωρία σύμφωνα με τους ιστορικούς είναι ότι οι μακρινοί πρόγονοι αυτών των ανθρώπων είναι οι συνοριοφύλακες (δηλαδή οι ακρίτες) της πάλαι ποτέ κραταιάς Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Όταν αυτή κατέπεσε, προφανώς αυτοί χρειάστηκε να προφυλαχτούν από τη μανία των ντόπιων και για το λόγο αυτό ακροβολίστηκαν στις ψηλότερες κορυφές των βουνών με αποτέλεσμα να ζήσουν εκτρέφοντας ζώα. Έγιναν δηλαδή υποχρεωτικά τσομπαναραίοι. Την καταγωγή τους αυτή μαρτυράει και το γεγονός ότι η διάλεκτος την οποία σώζουν ακόμη έχει λατινογενή προέλευση, δηλαδή προέρχεται από την γλώσσα των λατίνων.
Να είσαι καλά Δημήτρη. Σε χαιρετώ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2014 04:50 #688 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα ψαραδες μου,
ένα καινουργιο σαββατο ηρθε κ εγω ετοιμάζομε πουρνο πουρνο για την σαββατιατικη δουλεια στου ρεντη.
Υπαρχεκ κανενας χριστιανος πρωινος στον καφενε να φτιαξει ένα καφεδακι ? μπααααααα
αστε τον φτιαχνω μονος μου να μην εχω κ υποχρεωση σε κανενα.

σιγα τα ωραια, μονο τα τοπια αξιζουν αρε τσελιγκα δεν εχω χρονο γιατι ετοιμάζομε αλλιως θα σε κουρδιζα μια χαρα τωρα στην φυλαω όμως όταν γυρισω το απόγευμα κ μπορεσω να κατσω να δω αυτό το μικρο βιντεακι που εβαλες μιάμισης ωρας να δουμε.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2014 05:22 #689 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους φιλους, και καλο ΣΚ. :wav:
Χρονια Πολλα, και στους εορταζοντες.. :give_heart: :occasion15:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2014 05:53 #690 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα σε ολους τους φιλους μας . :eusa_clap:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.431 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection