Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

03/12/2014 11:32 #1091 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Νασο ματσαρα? :scratch_one μπορει να μας τη κανουνε ομως αυτοι.ποτε δε ξερεις.και δε μιλαω για τους παικτες του παοκ.για τους δικους μας λεω χαχαχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 12:08 #1092 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: Νασο ματσαρα? :scratch_one μπορει να μας τη κανουνε ομως αυτοι.ποτε δε ξερεις.και δε μιλαω για τους παικτες του παοκ.για τους δικους μας λεω χαχαχα

μην γελας καθολου οι δικοι μας ειναι οι επικυνδινοι βλεπε τι γινεται καθε χρονο με τον βαζελο πεθαμενος ειναι και εμεις τους κανουμε ανασταση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 12:09 #1093 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα δεν ειπα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 12:51 #1094 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην παρέα.

Ελλάδα με τις ομορφιές σου...


"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 16:17 #1095 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στους φίλους.
Δυο τρεις μέρες δυνατοί νοτιάδες και το ψάρεμα απαγορευτικό αναμένουμε την αλλαγή....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 17:00 #1096 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα Καλυμνιε! :wav:
Καλησπερα σε ολα τα φιλαρακια! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 20:11 #1097 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα φιλαρακια, :give_rose: κουρασμενος απο ολοημερο ταξιδι, πικραμενος απο τον γαυρο αποψε, σηκωσε αερα, βροχη, με λιγα
λογια, ενα ματσο χαλια. :rofl: :rofl:
Αυριο καιρου επιτρεποντος, μια βολτα για ψαρεμα, και τα ξεχναμε ολα.. :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2014 20:48 - 03/12/2014 20:48 #1098 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,Νασο καλα να περασεις να ξεφυγεις λιγο απο την τρελλα που περναμε ,εγω το βλεπω για φεβρουαριο λογω οτι μας εκατσε λιγη δουλεια τοσο καιρο ξυναμε κοιλιες,ευτυχισμενοι αυτοι που θα την κανουν,αλλα ρε λεβεντες ολοι γαυροι εδω μεσα?Κανενας βαζελος δεν παιζει?Καλα για Νικαρα δεν το βλεπω,αντε καλο βραδυ νάχουμε!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2014 04:49 - 04/12/2014 04:51 #1099 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα φιλοι καφενόβιοι
ένα πικραμένος ολυμπιακος ζητει από τν καφενε ένα πικρο καφε να παε τα φαρμακια κατω κ αφου τον πιω αμεσως μετα ένα κονιακακι αφου θαναι ακομα πρωι να γιορτασω το γεγονος ότι ΕΦΤΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΜΕΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ , αμεσως μετα την δουλεια κατά την 8 - 9 το βραδυ ένα μπανακι στο σπιτι κ αναχωρηση δεν με κρατα ουτε η κουραση ουτε η νυχτα ουτε τα 330 χλμ αποσταση.
Ουτε λογος να σκεφθω να παω για υπνο κ να σηκωθω το πρωι για να φυγω κ να χασω ολο το πρωινο στο ταξιδι ? απαπαπαπαπαπα


ΥΓ : ακουστε κ αυτό , καποια στιγμη χθες κατά την ωρα της δουλειας παω τουαλετα κ αφου πλενω χερια κοιτιέμαι στον καθρεπτη κ τι να δω ?
να πρησμενο τουμπανπ το δεξι μαγουλο προφανως από ένα δοντι !!!!!! την ατυχια μου μεσα λεω , κ παω βουρ στο φαρμακειο περνω παλι
ξανα φαρμακα λεγοντας μεσα μου βρε ουτε το δοντι ουτε το πρηξιμο ουτε τπτ δεν θα μου χαλασει αυτό το 3μερο.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2014 05:09 #1100 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Νασοοοοοοοοοοοοοο................καλο ταξιδιιιιιιιιι...καλα να περασειs....
Καλημεραααααα........... :coffee2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.391 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection