Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

01/12/2014 16:07 #1051 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
νασο καλησπερα.ελπιζω να τα πηγαινεις καλα,μιας και ειναι και περιοδος νηστειας.με πιασανε λιγο τα ψυχοπλακωτικα μου.τη μια με ετοιμαζαν για καστορια,την αλλη τα πουλησαν σε καποιο ομιλο,το μελλον προβλεπεται σκοτεινο κι αβεβαιο.τα χεις περασει κι εσυ πριν απο μενα και τα ξερεις.η κυρα καλα?θα σε παρω ρε αγορινα και θα τα πουμε.φιλια πολλα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 17:00 #1052 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα και καλό μήνα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 17:06 - 01/12/2014 17:09 #1053 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα περα ως περα και σ'ολη την παρεα,αν και χρωσταω πολλες καλησπερες αλλα επεσε δουλεια και τοΣ/Κ ελευθερο επαγγελμα βλεπεις !! :occasion14:
Και καλο μηνα νάχουμε!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 17:12 #1054 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΥΣ ! :icon_santa: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 18:06 #1055 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα παιδια και καλο μηνα να εχετε :hello: :hello:

Να δουμε τη δωρο θα μας φερει ο Αγιος Βασιλης φετος :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 18:06 #1056 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα καλο μηνα και καλο χειμωνα σε ολα τα παιδια του καφενειου! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2014 18:10 #1057 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: νασο καλησπερα.ελπιζω να τα πηγαινεις καλα,μιας και ειναι και περιοδος νηστειας.με πιασανε λιγο τα ψυχοπλακωτικα μου.τη μια με ετοιμαζαν για καστορια,την αλλη τα πουλησαν σε καποιο ομιλο,το μελλον προβλεπεται σκοτεινο κι αβεβαιο.τα χεις περασει κι εσυ πριν απο μενα και τα ξερεις.η κυρα καλα?θα σε παρω ρε αγορινα και θα τα πουμε.φιλια πολλα.


Ναι ρε φιλε σε χω στη καρδια μου κ φυσικα γνωριζω επ ακριβως τι μου λες κουραγιο κ υπομονη δεν εχω κατι άλλο να σου πω.
εγω κ ας το λεω δημοσιως στα απ αυτά μου από τα χρηματα που επερνα κάθε εβδομαδα εφτασα να το περνω τα ιδια χρηματα κάθε μηνα κ να λεω ευχαρηστω αφου πρωτα περασα εναμιση χρονο χωρις ναχω την ικανοτητα σαν αντρας να μπορω να συντηρω την οικογενεια μου τι χειροτερο από αυτό για ένα αντρα στα 50 χρονια του ξαφνικα η εποχη να τον βγαζει αχρηστο κ ανυμπορο να αντιδραση ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2014 05:23 #1058 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε ολους :give_rose:

Συνημμένο αρχείο:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τζαβαρας Δημητρης, Δημητρης Τσιμερης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2014 06:01 #1059 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλα τα παιδια

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Δημητρης Τσιμερης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2014 06:02 #1060 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα σε ολους τους φιλους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Δημητρης Τσιμερης, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.483 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection