Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

10/11/2014 06:09 #721 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), loukas, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 06:13 #722 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, loukas, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 06:58 #723 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παλικάρια και καλή εβδομάδα σε όλους!!!! :give_rose: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 07:39 #724 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην πρωινη παρεα του καφενειου και καλη εβδομαδα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 08:18 #725 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σας.
Μαζεύω ελιές αυτές τις μέρες εδώ στα Μεσόγεια για να έχω λάδι να ... τηγανίζω τα ψάρια!
Μάλλον αύριο τελειώνω και πάω κατευθείαν Πόρτο Χέλι για ψάρεμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 09:20 #726 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλη την παρέα .....
Μιχάλη και εγώ εχω ελιές αλλά προσπαθώ να το αποφύγω γιατί κάτω από το χωράφι έχω ενα ωραίο κομμάτι με ψάρια που με περιμένει και δεν θέλω να χαλάσω την άδεια μου χωρίς να έχω την δυνατότητα να τα ψαρέψω .........χιχιχιχι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 09:52 - 10/11/2014 09:56 #727 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αρε τι τραβηξα περυσι με τις ελιες με την λαναρα επ ωμου, το κουπεπε, το ντινο για τα κλαδια,
τωρα δεν ξερω αν κ στα μερη σας τα αναλογα εργαλεία τα αποκαλειτε ετσι αλλα εννοω κουπεπε αυτό που γυριζει περιστροφικα τις πλαστικες ακιδες για να πεταει τις ελιες από τα κλαρια, ντινο αποκαλω το εργαλειο που μαζι σας τα κλειδιά ματσα για να βγαινουν οι ελεις από την άλλη μερια στο τσουβαλι.
βεβαια είχαμε κ χειροτερα τις ελιες καλαμων που επρεπε να τις μαζεψεις με το χτενακι εκει σε θελω καβουρα να δω τι μαγκας εισαι κ ποσα απιδια χωραει ο σακος αλλα ειχε καλο μεροκαματο κ για αυτό πηγαινα στις καλαμων αλλα είχαμε κάθε μερα GROUP therapy.
ελπιζω να δοκιμάσουμε το λαδακι σου μιχαλη μετα πληρωμης βεβαίως βεβαίως.

Το κανω τραμπα με γαριδες αν ενδιαφέρεσαι :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Τι να κανουμε το εμπορικο δαιμονιο δυσκολα βγαινει από μεσα μου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 09:56 #728 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα Μιχάλη τι μου θύμησες τώρα με το μάζεμα των ελιών, μια χρονιά που σηκώναμε τα ελαιοδίχτα πρωί –πρωί χτυπάει το κινητό μου, στο τηλέφωνο ένας καλός φίλος από το νησί
- καλημέρα,
- καλημέρα τι έγινε ρε φίλε καλά τα σχετικά ,
- που είσαι μου λέει αυτή την στιγμή σηκώνω τα δίχτυα του λέω,
- ρε ψάρεμα είσαι μου λέει έχουν ψαριά πάνω ,
- έβαλα τα γέλια
-τι γελάς μου λέει
- άλλου είδους δίχτυα σηκώνω του λέω , αυτά έχουν ελιές του λέω
Ρίξαμε πολύ γέλιο
Όταν πεις στο νησί σηκώνω ή λεβάρω ή παίρνω τα δίχτυα σημαίνει αλιευτικά εργαλεία, τίποτα άλλο …..μα τίποτα

άλλο αυτό


και άλλο αυτό

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 09:58 #729 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τιμη εκινησης πωλησης του φετινου λαδιου στο λιοτριβη των Αγιων Αποστολων που εκπροσοπουσε ολη την περιφερια Βατικων 3,60
πολύ καλη τιμη αν σκεφθούμε ότι φετος στα μερη μας τα δενδρα εχουν πολύ καρπο μετα την περσινη τραγωδια

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 10:00 #730 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
εγω Καλυμνιε κάθε πρωι που ηταν να ξεκινησω να παω για δουλεια από την ωρα που σηκωνομουν εως την ωρα που νυχτωνε κ φευγαμε αφου μαζεύαμε καρπους στα τσουβαλια κ στρωναμε τα λιοπανια στα επομενα δενδρα για την άλλη μερα βλαστημαγα μεσσα μου κ ελεγα γιατι θεεε μου μου τοχεις κανει αυτό για μεροκαματο 25 ευρω μιλαμε ετσι για να καταλαβαινομαστε κ να μην κανεις κανεις πορωρες σκεψεις

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.572 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection