Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

24/10/2014 03:55 #461 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Το χαμε κανει την καθαροδευτερα αυτό δημητρη μολις δεν είμαι τπτ πια για να πουλήσουμε ειχαν παρει κ τους παγκους ,
ευτηχως είχαμε κανε κουμαντο κ είχαμε κρατησει μερικους καλους μεζεδες βαλαμε την φοφου στην πισω μερια του μαγαζιου
κ πηγε η τσικνα συννεφο, τι χταπόδια ,καλαμαρια, σουπιες, τι γαριδες κ οστρακοειδή δεν σου λεω τπτ
παντως παιδια εκεινο το διημερο ηταν απιστευτο από θεμα δουλειας το μαγαζι παρεμεινε ανοιχτο ολο το διημερο , ολο το 24ωρο,
μεχρι κ την νυχτα στις 2, 3 ωρα ερχονταν κ ψωνιζαν αν είναι δυαντον κατά την διαρκεια της μερα δε ηταν απιστευτο από την προελευση του κοσμου να μην μπορεις να εξυπηρετήσεις από τον κοσμο που χε γεμισει το μαγαζαι.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 04:38 #462 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα καφετζη, και κερνα τα παιδια οτι θελουν. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 05:00 #463 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα και απο εμενα σε ολους (καφετζηδες και πελατες)! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 05:07 #464 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα ένα σκέτο ελληνικό.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Τζαβαρας Δημητρης, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 06:05 #465 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλα τα παλικάρια του καφενειου!! :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 06:59 #466 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Κουμπαρούλη ξέρεις οτι αυτά γίνοντε στα ξαφνικά και εσύ ως συνήθως θα ήσουν κομμάτια. :give_heart:
Μιχάλη έχεις δίκιο άπονος και σαδιστής... :diablo: :girl_devil:
Την άλλη φορά ελπίζω να είμαστε όλοι μαζί. :give_heart:

Καφετζήηηηηη.....

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 07:30 #467 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
εεεεπ τι κανουν τα καλα παιδια?καλη σας μερα.Γιωργο ξεχασες οτι ειναι κι αεκτζης χαχαχαχα ειναι ενα μειον κι αυτο.γραψτε τωρα που λειπει γιατι ετσι και μπει μεσα μετα,ποιος ειδε το θεο και δεν το φοβηθηκε χαχαχα
και τωρα που ειπα θεο,κουζουπηηηηηηηη ποσα θελουν να μας τρελλανουν αδερφεεεεε :yahoo:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 07:53 #468 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
κερδισε η ομαδα κ εχουμε χαρούλες μπαμπινο μου
καλημέρα φιλε μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 07:57 #469 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
χαρουλες μεχρι την επομενη στεναχωρια Νασο.καλη σου μερα φιλε.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2014 11:45 #470 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ένα πραγματικά πολύ έξυπνο μαθηματικό τεστ που αξίζει να κάνετε!

1) Γράψε το τελευταίο ψηφίο του κινητού τηλεφώνου σου.
2) Πολλαπλασιασέ τον επί 2.
3) Μετά πρόσθεσε το 5.
4) Πολλαπλασίασε το αποτέλεσμα επι 50.
5) Στο γινόμενο πρόσθεσε το 1764.
6) Απο το αποτέλεσμα αφαίρεσαι το έτος της γέννησής σου.
Τώρα έχεις βρεί ένα 3ψήφιο αριθμό.
Το πρώτο ψηφίο είναι το τελεταίο ψηφίο του κινητού σου. Τα άλλα δυο ψηφία δείχνουν την πραγματική ηλικία σου…

Εντυπωσιακό;

Σε εμένα βγήκε το νούμερο 848 !!! 8 το τελευταίο νουμερο και 48 ετών !!!

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.433 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection