- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλησπερα στα παληκαρια του καφενειου,καλο βραδυ νάχουμε.
Μιχαλη καλο ψαρεμα σου ευχομαι ,ψαρεψε και για μας, εγω για κανα 10ημερο δεν το βλεπω, μας εκατσε δουλεια μια και την κυνηγαμε με το τουφεκι λογω κρισης.Προσεχε τον καιρο δινει εδω σε μας για αλλη εβδομαδα 5-6 και πτωση,καλα η πτωση καλη ειναι γιατι δουλευουν οι παγκοι καλλιτερα.Αυτη την εποχη βγαινει καλη σαρδελα για μετζο μικρη(παπαλινα),επισης εαν μου επιτρεπεις θα σου προτεινα και ενα δολωμα πολυ συνηθισμενο αλλα πρεπει νάναι φρεσκο,αλλωστε ισως τραβηξεις στο παραγαδι και κανα μεγαλο ειναι η εποχη τους γυαλωνουν,θα παρεις ενα γκαζοτενεκε θα βαλεις θαλασσα θα τον βαλεις στην φωτια και μολις αρχισει ο βρασμος θα ριξεις ενα 2,5 -3 κιλα χταποδι θα μετρησεις μεχρι το τριαντα και θα το βγαλεις,θα δεις θα παρει ενα χρωμα κοκκινο ,θα το ξεπετσιασεις και θα το κοψεις λωριδες το πλοκαμι τοσο οσο να γεμιζει το αγκιστρι.Εμεις το δουλευαμε ακτες Πηλιου παλια ειχαμε μεγαλη επιτυχια σε μεγαλα ψαρια και περισσοτερο στα κοκκινα .Τελικα η ουσια ειναι οτι θα βρεθεις στην αρχοντισα και την απεραντοσυνη της αυτο που τελικα μετραει,καλες ψαριες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: Κ επειδή εγινε αναφορα για κρασι εεε εκει πλεον με κερδισες τελειως κ στα σιγουρα θαρθει η στιγμη να τα πουμε από κοντα αντι ηλεκτρονικα
εγω θα βαλω τους θαλασσινους μεζεδες , γαριδες καραβιδα κλπ κ εσυ το καλο όπως φανταζομε κρασι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Την καλησπερα μου σε ολους και μια απορια!Ρε παιδια τη ορεξη θα την βαλει κανεις η να την βαλω εγω?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD