Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

17/08/2007 17:37 #351 από Νίκος (koukou)
Απαντήθηκε από Νίκος (koukou) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινοβραδυνο ψαρεμα μετα απο 2μιση περιπου μηνες με τον roukou αφου ειχα να παω απο αρχες Ιουνιου.Μπικατιννι ως συνηθως τον αυγουστο δεν υπηρχε πουθενα κι ετσι αποφασισαμε να κανουμε εγγλεζικο με καραβιδακι και αμερικανο και μαλαγρα ενα κιλο αλευρα που ειχαμε.το μαμουνι μας δικαιωσε σε γνωστο μας μερος αφου βγηκαν 3 καλοι σαργοι απο 400-650γρ και πολλα μικρα (σαφριδια-γοπακια,σαργουδακια).οσα μπορουσαμε γυρισαν πισω μερικα ομως αναγκαστικα τα κρατησαμε.Με μπικατιννι και καλο μαλαγρωμα σιγουρα θα ειχαμε καλυτερα αποτελεσματα πιστευω,αλλα εστω κι ετσι δεν εχω παραπονο.
ψαρεμα στις 9 οργιες βαθος περιπου και αποσταση απ την ακτη καμια 15 μετρα,λιγο μετα την ριβα.εγγλεζικο φυσικα με φελο 6+2 η μια αρματωσια και συρομενο μπολονεζ 8γρ η αλλη.
Ταλαιπωρια μεγαλη η πετονια στον  μηχανισμο που 2μιση μηνες στ αμαξι χαλασε και κατσαρωνε με το παραμικρο παρα πολυ,τοσο που μπερδευοταν με το παραμικρο η δεν κυλουσε ακομα και η χαντρα και δεν πατωνε η αρματωσια.
οπως βλεπετε και στις φωτο,το σουρωτηρι γεμισε  :good:

ΡΕ ΣΕΙΣ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/08/2007 13:19 #352 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ε τότε............ Μπράβο στον Αλέξανδρο.


Βέβαια! Αλλά το καλύτερο είναι ότι ήδη με έχει "φάει" για το πότε θα ξαναπάμε για ψάρεμα.

Το "μυστικό" για να αγαπήσουν τα παιδιά μας το ψάρεμα είναι να το διασκεδάζουν! :yes3:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/08/2007 12:25 #353 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο μια ευχη του fisherman για καλες ψαριες.....
Μανα 0,15 παραμαλο 0,12,δολωμα bigattini,καπου στην Αττικη.
Η τσιπουρα ειναι 1100γρ.... :dance3: :dance3: :dance3:
Γιωργοοοοοο θελω και αλλες ευχες.... :crazy: :crazy: :crazy:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/08/2007 12:28 #354 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Και μια πιο καθαρη....(αναγκαζομαι να μικρυνω πολυ τις φωτο και μετα δεν φαινονται καλα)

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/08/2007 16:38 #355 από John Vassilopoulos
Απαντήθηκε από John Vassilopoulos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παιδια ειστε ολοι διακοπες ακομα??

Λοιπον... Αφου γλυκαθηκα με τα ωραια τσιμπηματα στην Σαμο και στο Γυθειο, που δεν βαριοσουν με τιποτα, εφαγα την απολυτη ξενερα εχθες στην Γλυφαδα.

Μου ειχε μεινει λιγο μπικατινι , και ειπα να παω.
Το απολυτο 0.
Το ωραιο της υποθεσης ηταν οτι ηταν εκει στημμενος και ενας αλλος τυπος, ο οποιος δεν επερνε και αυτος την παραμικρη τσιμπια, αλλα με ξορκιζε οτι το μερος κανει λαυρακια, τσιπουρες, σαργους κτλ, και οτι ηταν ενα πολυ κακο βραδυ για ψαρεμα εχθες.. Ο καιρος ηταν νοτιας, και ειχε βουβο κυμα χωρις αερα πιο αργα, οποτε μπορουσα να πεταω μαλαγρα...
Μηπως τα ψαρια που μου ελεγε οτι κραταει, ειναι και αυτα ακομα σε κανα νησι διακοπουλες???Παντως καποτε ειχε ψαρια εκει...



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2007 15:42 #356 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον να μαι και γω.......ολιγωορο πρωινο ψαρεματακι 04.30-06.30 στα Ματαλα Ηρακλειου.δολωματα μανα,μονοδολι,αμερικανος,κορδελα,αποτελεσματα 2 σαργοι 19-27 cm.εδω ειμαι με τον 27αρη.δυστηχως ειχε τοση πολυ ηρεμια η Γαλαζια που ουτε ledgering δεν μπορουσες να κανεις.επρεπε να ειχα παει για εγγλεζικο απ τη παραλια........

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2007 15:59 #357 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλά είσαι Χρήστο.... Εγώ πήγα για casting χθες βράδυ και το μόνο που τσίμπαγε ήταν.... τα μαμημένα τα κουνούπια. Μέχρι να προλάβω να βάλω Autan με είχαν κάνει χάλια τα καταραμένα :new_2gunsfiring_v1:

Πήρα μόνο ένα σαργό και ένα καλό σπάρο αλλά με παρέα τον ξάδερφό μου περάσαμε πολύ καλά λέγοντας τις γνωστές σαχλαμάρες, ανέκδοτα κτλ  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2007 16:11 #358 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ειπαμε φιλε και αγαπητε  γιατρε πως το ψαρεμα δεν ειναι μονο ψαρεμα αλλα και να περνας καλα την ωρα σου.για παραδειγμα εχθες ψαρευε μαζι μου ο καλυτερος DJ της Κρητης,ανεβαζω και μια φωτο του με τα ακουστικα Μαραβελακης Γιωργος και ο ιδιοκτητης του μαγαζιου Τρυπακης Γιαννης(στη μεση),ηρθε μετα τη δουλεια....τον εχωσα βεβαια για να παω νωριτερα στη θαλασσα..... :spiteful: :spiteful: :spiteful: :dance3: :dance3: :dance3:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2007 16:28 #359 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χρηστάρα είσαι σε.... καλό δρόμο  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2007 17:34 #360 από Γιώργος (mastercast)
Απαντήθηκε από Γιώργος (mastercast) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:thank_you2:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.453 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection