Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

25/07/2007 12:01 #331 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Αυτό που διαπίστωσα στην Κάλυμνο είναι ότι γύρω-γύρω είναι καμμένη γη από τους δυναμιτιστές και τους υπεράριθμους ψαράδες, αλλά τα λιμανάκια και οι τουριστικές περιοχές είναι καταφύγια για τα ψάρια και αλιευτικοί παράδεισοι για μας τους ερασιτέχνες ψαράδες.

Θοδωρή δυστυχώς δεν κατάφερα να ξεκλέψω κανά δυο μέρες για Αστυπάλαια, αλλά θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία.

Νάστε καλά παιδιά....άντε και του χρόνου το καλοκαίρι να βρεθούμε στην Κάλυμνο....ή τον Νοέμβρη που μπαίνουν στο λιμάνι  οι άνω των 2κιλών τσιπούρες.


Όπως τα λές Γιώργο. Βρεθηκα για δύο μέρες Κάλυμνο να αφήσω τον πιτσιρικά μου στους παπούδες (ο πατέρας μου είναι με απόσπαση στο αεροδρόμιο) και οι πληροφορίες που πήρα ήταν οι ίδιες. Δύο ψαρέματα έκανα το ένα μέσα στο λιμάνι (δίπλα στο καρνάγιο στην αμουδίτσα απέναντι από το φάρο) και ένα στα Θερμά. Το πρώτο σημείο έδωσε 2-3 τσιπούρες 300-400άρες και μία κιλίσια.
Στα Θερμά δεν πήρα τίποτα αλλά οτόπος είναι σαφώς καλύτερος απο άποψη βυθού και μορφολογίας.

Δεν είχα χρόνο να ψαρέψω άλλο μέρος (Βλιχάδια), αλλά πιστεύω να πάω για ένα διήμερο ακόμα αν είναι ακόμα εκεί ο πατέρας μου, οπότε δεν θα το αφήσω.


Υ.Γ. Πέρασα από Ρόδο πρίν και σε πήρα τηλ. αλλά μάλλον ψάρευες Κάλυμνο και δεν απάντησες  :dance3:

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2007 12:29 #332 από Τόλης (xasapakis)
Απαντήθηκε από Τόλης (xasapakis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα παιδια! σας δειχνω και εγω 2 φωτο απο την προχθεσινη μου εξορμηση! εναι μια μουρμουρα 530 γραμμαριων και μια τσιπουρα 460 γραμμαριων! πιαστικαν κατα τις 2 το βραδυ στον αγιοκαμπο νομο λαρισσης με μονοδολι και αμερικανο αντιστοιχα! μετα τις 2 πολλα και μεγαλα μουγκρια τα οποια επειδη τα απεχθανομαι τα πηρε πισω η θαλασσα! #sick0021# #sick0021#

ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ...!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2007 12:52 #333 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Όπως τα λές Γιώργο. Βρεθηκα για δύο μέρες Κάλυμνο να αφήσω τον πιτσιρικά μου στους παπούδες (ο πατέρας μου είναι με απόσπαση στο αεροδρόμιο) και οι πληροφορίες που πήρα ήταν οι ίδιες. Δύο ψαρέματα έκανα το ένα μέσα στο λιμάνι (δίπλα στο καρνάγιο στην αμουδίτσα απέναντι από το φάρο) και ένα στα Θερμά. Το πρώτο σημείο έδωσε 2-3 τσιπούρες 300-400άρες και μία κιλίσια.
Στα Θερμά δεν πήρα τίποτα αλλά οτόπος είναι σαφώς καλύτερος απο άποψη βυθού και μορφολογίας.

Δεν είχα χρόνο να ψαρέψω άλλο μέρος (Βλιχάδια), αλλά πιστεύω να πάω για ένα διήμερο ακόμα αν είναι ακόμα εκεί ο πατέρας μου, οπότε δεν θα το αφήσω.


Υ.Γ. Πέρασα από Ρόδο πρίν και σε πήρα τηλ. αλλά μάλλον ψάρευες Κάλυμνο και δεν απάντησες  :dance3:


Σταμάτη στα Θερμα δεν υπάρχει λέπι, όπως δεν υπάρχει λέπι ούτε στα Βλυχάδια.
Οταν θα ξαναπάς, δοκίμασε στις Μυρτιές και στου Μελιτσάχα, όπως επίσης στο λιμάνι στην ιχθυόσκαλα.

Πολύ με στεναχωρεί που πήρες τηλ και δεν το σήκωνα.
Μάλλον θα ήταν παρατημένο κάτω από καμμιά ομπρέλα  :beach:....ή καβάτζωνα ύπνο για το βραδυνό ψάρεμα :lazy:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2007 13:29 #334 από Μιχάλης (xyta)
Απαντήθηκε από Μιχάλης (xyta) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
se ligo 8a vgazete mono petalides !!!!!! MIXALIS  TILOS !!!! :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2007 16:23 #335 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

se ligo 8a vgazete mono petalides !!!!!! MIXALIS  TILOS !!!! :tease:


Βρε ψαροφονιά που έχεις εξαφανισθεί εσύ??
Αφησες κανα ψάρι στην Τήλο να πιάσουμε και μεις??
Θα σε πάρω τηλ να τα πούμε!! :give_heart:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2007 12:09 #336 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον και ο μοναδικος σαργος της βραδιας,τσημπισε σε αμερικανο.δολα που ψαρεψαν μανα,μονοδολι και αμερικανος.ωρα που χτηπισε 9.20 μμ.γιατι δεν τσημπισε αλλος δε ξερω.πηρα και μια τσημπια ακομα σε ολοκλιρη μανα "κολιμενη"με ελαστικο νημα και ελειπε η μιση.Ο Θεός ξερει τι ηταν.βαρος ψαριου 378 γρ.

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2007 10:18 #337 από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ)
Απαντήθηκε από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Eπιτελους μετα απο πολλες ακαρπες προσπαθειες,καταφερα να βγαλω ενα 1.5 λαβρακι με το spinning μου στα πολιτικα..... :pleasantry: :pleasantry:

Τρελά Νερά!Τρελά Ψαρέματα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2007 18:56 #338 από Παντελης Δημητριου
Απαντήθηκε από Παντελης Δημητριου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σιφνος
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2007 18:58 #339 από Παντελης Δημητριου
Απαντήθηκε από Παντελης Δημητριου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σιφνος
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2007 19:02 #340 από Παντελης Δημητριου
Απαντήθηκε από Παντελης Δημητριου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
επιτελους βρηκα τον τροπο :ok:
Τα ψαρια και στις τρεις φωτο βγηκαν το Πασχα,στο εκκλησακι της Χρυσοπηγης με εγγλεζικο
0,16 μανα και 13,6 παραμμαλο αγγιστρι 14αρι και πικαντινο.
Το μελανουρι ειταν πολυ δυνατο ημουν μονος σε ολα τα αποχιασματα,αλλα αυτο με
εκανε να αλλαξω πολλα χρωματα μεχρι να το καταφερω :victory:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.549 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection