Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

25/04/2007 09:38 #231 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ψαρεμα χτες στη πατρα.ωρες 3.00-8.00 απογευμα.αποτελεσμα μια δρακαινα(ο.κ ψαρι) και ενας αστεριας :crazy:
τεχνικη καστινγκ βολες 40-60 μετρα.παραμαλλο συρομενο μοναγγιστρο με σισσυ 0.25 διαμετρος,αορατη,αγγιστρια νουμερο 4 και 6.δολωματα γαριδα φρεσκια και ακροβατης.η δρακαινα πιαστηκε στη πρωτη βολη σε κοματι γαριδας ενω ο αστεριας εφαγε ολοκληρη γαριδα :tease:
φωτο δεν πηρα για ευνοητους λογους

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2007 11:09 #232 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Φαραώ -ΚυκλικόVMC Sport Circle V7384BN #2 - Temollino 50gr (αφού η περιοχή έχει πέτρες)Shimano Hyperloop 6000-330 3,30m (40-80gr) με Shimano Super Baitrunner 5000 XTE-A Gamakatsu G-Line Topcaster - 0.28 mm και παράμαλλο PLATIL Ghost (Fluοrocarbon) - 0,25mm


Κωστα καλησπερα και.....................καλοφαγωτη
Εκεινα που θελω να σε ρωτησω ειναι συντομα και η απαντηση ισως να διαρκει χρονικα οσο μια ανασα!!
Τα ερωτηματα λοιπον ειναι:
1)ποια απο τις δυο αρματωσιες χρησιμοποιησες (αν υπεθεσα σωστα λογω αγριου βυθου και σκαλωματων)?
2)αν ειναι η πρωτη (δεν βρηκα με temolino και χρησιμοποιησα αυτη με το μολυβι-αγκυρα) η αποσταση του sussy απο το στριφταρι να ειναι οσο το μηκος του temolino προς αποφυγη "κοκορετσίου" με το παραμαλο ή δεν παιζει ρολο?

Σε ευχαριστω εκ των προτερων
Φιλικα Δημητρης


Δημήτρη,

Χρησιμοποίησα την πρώτη αρματωσιά (ως συνήθως) και με παράμαλλο 80-100cm. Το παράμαλλο το περνάω στο στριφτάρι "θηλιά με θηλιά(κρίκο)" και στα πρώτα 8-10cm του παράμαλλου βάζω σωληνάκι σιλικόνης για να καλύψω τον κόμπο της θηλιάς αλλά και για να αποφεύγω το "κοκορέτσι" (το οποίο συμβαίνει αλλά όχι πολύ συχνά).

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2007 23:31 #233 από Νίκος (koukou)
Απαντήθηκε από Νίκος (koukou) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δευτερα απογευμα εχοντας την τριτη αργια ειπαμε να παμε εκδρομη και ψαρεμα φυσικα στο Ναυπλιο.Κανονιζαμε να ψαρεψουμε εγγλεζικο αλη νυχτα και κατα το ξημερωμα να πεταξουμε και 2 καστινγκ με ζωντανο για την εκπληξη.....
Τελικα ανακαλυψαμε μια νεα τεχνικη.......το ταλαιπωρεζικο!!!!!!!!!!Λιγο πριν το Κιατο το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια και μεχρι να το καταλαβουμε εκαψε φλατζα.Πισω λοιπον και καθε 5-10 χλμ σταση για συμπληρωμα με νερο το ψυγειο.Φτανοντας Αιγιο ειπαμε να κανουμε σταση σ ενα γνωστο μας,τοπο,αλλωστε,και το αμαξι θα κρυωνε και θα ψαρευαμε.Ειχε ηδη νυχτωσει και ξεκινησαμε (ο roukou μου ειχε την φαεινη ιδεα να ριξει απο νωρις τα καστινγκ).μεχρι να ετοιμασω την μαλαγρα ειχε ηδη σπασει την μυτη ενος καλαμιου,δεν ξερω κι εγω πως τα καταφερε και συνεχιζε απτοητος τις ετοιμασιες.Εγω ξεκινησα το ψαρεμα με μπερδεμα στην μανα,παλι απ την αρχη λοιπον η αρματωσια αγφου θα μου παιρνε παραπανω να κατσω να λυσω την 16αρα που ειχε μπλεχτει με τα μολυβακια.Ο roukou ετοιμασε το δικο του εγγλεζικο και ριξαμε σχεδον ταυτοχρονα,με την μονη διαφορα οτι στην βολη που εκανε,του κοπηκε η μανα (και ξανα,πως τα καταφερε???????)
εδω επεσαν και κατι καντηλια τα οποια δεν ειναι του παροντος......
μεχρι να φτιαξει την αρματωσια ειχα παρει 2 πολυ μικρους σαργους οι οποιοι επεστρεψαν σωοι κι αβλαβεις στο περιβαλλον τους.Επιστρεφει λοιπον ο roukou,μου λεει παω να κοιταξω τα καστινγκ και ερχομαι να σηκωσω τον κιλισιο.στην επομενη βολη του κλεινει το πικ απ (παλι καντηλια) και του γινεται η μανα κοκορετσι ενω κι εγω φερνω εξω την αρματωσια μπερδεμενη.........
ξανα ετοιμαζομαστε και ξανα μεσα οι αρματωσιες (η δικια μου γιατι του roukou σκαλωσε σε μια βολη πισω στ αμαξι ενω του ειχα πει να τ αφησει λιγο πιο μακρυα και του κοπηκε το παραμαλλο).Να πω παλι για τα καντηλια????παρατησε το εγγλεζικο,μαζεψε τα καστινγκ και αραξε στο αμαξι και τοτε καταλαβα οτι θα ψαρευα μονος μου.Αραξα κι εγω να πιω τον καφε μου,να ηρεμησω λιγακι γιατι ουτε εγω με εβλεπα να ειμαι ηρεμος.τελικα με βρηκε το ξημερωμα να τα μαζευω μονος μου αφου ειχε αρχισει να βρεχει (μην μου πειτε οτι δεν το περιμενατε ε?) και αφου τον ξυπνησα και του πα να οδηγησω εγω αφου αυτος ακομα κοιμοταν,βολευτηκα και........γιατι δεν παιρνει μπροστα?η μιζα ουτε καν ανταποκρινεται!!!!!τελοσπαντων με πολυ σπρωξιμο και μια ακομα σταση για το απαραιτητο νερο φτασαμε κατα τισ 7 στο σπιτι......Οποτε νομιζω αξια αυτο το ψαρεμα δεν ηταν εγγλεζικο αλλα ταλαιπωρεζικο
Α,για την ιστορια,ψαρια ειχε λιγα και ετρωγαν πολυ μιζερα,ολα πιασμενα με καρφωμα πανω στο βουλιαγμα του φελου απ τα χειλη.ενας σαργος λιγο πανω απο μισο κιλο,μια τσιπουρα κι ενας σαργος γυρω στα 400 και κανα 2 αλλοι μικροτεροι και αρκετα μικρα που επεστραφησαν ηταν το αποτελεσμα.α,κι ενα λαυρακι γυρω στα 400 γρ που επειδη βαριομουν να το αποχιασω (επρεπε να ξαπλωνω κατω με το καλαμι ψηλα για να φτανω μονος μου) το σηκωσα στεγνα και επεσε στην θαλασσα (αλλα ετσι κι αλλιως θα επεστρεφε ομως.....)

ΡΕ ΣΕΙΣ.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2007 17:09 #234 από Περικλής Μπαλάσης (periklatoras)
Απαντήθηκε από Περικλής Μπαλάσης (periklatoras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
καλημερα παιδεσ

χθεσ τον μαί τον επιασα μαζι με τα καλαμια μου..κορινθιακο.

biggatini  κα ζιμι δικησ μου κατασκευησ,

δεν ξερω εαν ηταν το ψιλοβροχο αλλα τα τσιμπιματα δεν εκοψαν καθολου απο τισ 8 εωσ τησ 11 που εφειγα

σαλπεσ πολλεσ ιδια κοψια 200γρ..σαν τρελεσ στο biggatini..πρωτη φορα το ειδα αυτο..

3 σαργουσ 300-340-450..ο ενασ στιν ζημη..
και ενα γρουνοψαρο...
εχω και μια απορια για το σιγκεκριμενο ψαρι,,,στην ενοτητα ψαρια τησ θαλασσασ,,,

φωτο θα ανεβασω..

ολα με εγγλεζικο by periklis...


AEKARA TI NA KANW POY XW MPLEKSI ME ENA PROEDRO ROYFIANO

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2007 21:02 #235 από Νικόλαος (astakos)
Απαντήθηκε από Νικόλαος (astakos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα σε ολους.Μετα απο καιρο ευχαριστηθηκα ψαρεμα!Τεταρτη απογευμα και κατα τις 19.30 το απογευμα ριξαμε τα πρωτα καλαμια καπου στην χαλκιδικη.19.35 Η πρωτη μουρμουρα βαρους 450γρ και να μην τα πολυλογω μεχρι τις 1 το βραδι δεν κατσαμε ουτε λεπτο με αποτελεσμα να βγει αλλη μια 550γρ και αλλες 20 μικροτερου μεγεθους και ενα σαργο!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2007 21:21 #236 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τεχνικη δολωματα? :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2007 22:38 #237 από Στέφανος (Turtle)
Απαντήθηκε από Στέφανος (Turtle) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πολύ ωραία ψαριά....αυτή η εξόρμηση θα σας μείνει αξέχαστη.

Όσον αφορά την τοποθεσία...καλύτερη να μην αναφερθεί γιατί θα γίνει πανηγύρι και θα χαθεί το μέτρο.
Δεν υποστηρίζω ότι όλα πρέπει να είναι κρυφά, αλλά σε αυτή την περίπτωση κάτι μου λέει ότι θα πρέπει να μείνει μυστικό.

Τα ψάρια δεν είναι αυτοσκοπός. Ψάρεμα είναι η μαγεία της διαδικασίας και μέσα σε αυτήν και η προσωπική ανακάλυψη ψαρότοπων.

Υ.Γ
Μπορεί όμως άνετα να αναφερθεί:
1. τεχνική; casting;
2. δόλωμα;
3. απόσταση απο την ακτή;

Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά, αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2007 22:44 #238 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
τουλαχιστον ας μας πει αυτα που ζητησα εγω τεχνικη δολωματα αρματωσιες κλπ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2007 13:45 #239 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθεσινό βραδινό...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2007 17:34 #240 από Νικόλαος (astakos)
Απαντήθηκε από Νικόλαος (astakos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπερα σε ολους.Τεταρτη απογευμα χαλκιδικη απο τις 19΄30 εςως της 1΄00.Δολωματα τριχια ακροβατης μανακια.Αποτελεσμα οι μουρμουρες της φωτο εκ των οποιων η μια 450 γρ και η αλλη 550γρ και ενας σαργος μεσαιου μεγεθους.Ολα τα ψαρια τσιμπησαν στην τριχια εκτος της 450 αρας σε ολοκληρο ακροβατη :clapping:Απτην στιγμη που ριξαμε εως την ωρα που φυγαμε ετρωγαν σαν τρελλα!Αρχικα εριξα 2 απ τα 4 καλαμια μου αφου δεν προλαβαινα να δολωνω και να ξεαγγκιστρωνω τα ψαρια  το ιδιο και το φιλαρακι μου ο Ηλιας παραδιπλα :yahoo:Στο τελος μας τα χαλασε ο αερας και η σαβουρα που βγαζαμε απ την θαλασσα(φυκια ξυλλα σακουλες κτλ)Δεν ξερω αν ανεβουν οι φωτο  πρωτη φωρα προσπαθω να ανεβασω
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.693 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection