Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

12/04/2007 13:45 #211 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δευτέρα μετά το Πάσχα και η καθιερωμένη οικογενειακή εκδρομή στον Μύτικα Αιτολακαρνανίας μαζί με την οικογένεια του φίλου Γιώργου Περδικούλη.

Όλα καλά και όλα ωραία αλλά δεν περνούσε η ώρα για μένα και τον Γιώργο που περιμέναμε να νυχτώσει για να πάμε για spinning. Τελικά μετά από τον απαραίτητο οικογενειακό δείπνο και έχοντας βάλει τα παιδιά για ύπνο... η στιγμή έφτασε! Αφήνουμε τις συζύγους να "τα πούνε" και τραβάμε για την μεριά που στην περσινή εκδρομή μας είχε δώσει πολλά λαβράκια. Φτάνουμε, ετοιμαζόμαστε να ρίξουμε και φρικάρουμε με το δίχτυ σε απόσταση 5-10 μέτρα από την ακτή  :treaten: Ρίχνουμε μερικές βολές αλλά .... νέκρα.

Τα μαζεύουμε απογοητευμένοι και τραβάμε για το λιμάνι του Μύτικα. Στο πέρα άκρο του κυματοθραύστη έχει μια λάμπα που φωτίζει την είσοδο-έξοδο του λιμανιού. Καλό μας φαίνεται και ρίχνω πρώτος. Αμέσως βγάζω ένα μικρό τσιγκρίδι (έτσι λέμε στα μέρη μας τα λαβρακόπουλα) το οποίο δυστυχώς έχει καταπιεί το 5άρι Baby Minnow της River2sea και αναγκαστικά καταλήγει στο ψυγείο. Το πρώτο λαβράκι το βγάζει αμέσως μετά ο Γιώργος... γύρω στα 700 γρ και πάει να κάνει παρέα στο τσιγκρίδι.

Αλλάζω τεχνητό και βάζω μεγαλύτερο. Το ψάρι που με βρίσκει στο επόμενο λεπτό είναι.. το δίδυμο αυτού που είχε βγάλει ο Γιώργος :)

Μέσα στην επόμενη ώρα μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά και διάφορα τεχνητά τα οποία είτε δεν τα είχαμε δοκιμάσει ακόμα είτε δεν μας είχαν δώσει ποτέ ψάρι. Κατά "περίεργο" τρόπο ΟΛΑ δουλεύανε μια χαρά  :yahoo:

Αν μας έβλεπε κανείς θα μας περνούσε για τρελούς. Αλλάζαμε τεχνητά και μόλις βγάζαμε ψάρι ξανά αλλάζαμε τα τεχνητά μας. Το μεγαλύτερο λαβράκι το έπιασα με ένα Balzer Wobbler Pike10 (γλυκού νερού) στο οποίο οι σκουριασμένες σαλαγγιές είχαν αλλαχτεί με τις κόκκινες από το σετ σαλαγγιές-κρίκους-πενσάκι κρίκων της πρόσφατης προσφοράς του Lidl  :yes:

Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν η μια απόχη. Μέχρι να ξεμπλέξει ο ένας το ψάρι και τις σαλαγγιές του τεχνητού ο άλλος έκανε βόλτα το επόμενο λαβράκι. Ψαρεύαμε με 18άρες και καλάμια 4-13gr οπότε δεν διακινδυνεύαμε να τα σηκώσουμε "στεγνά" τα ψάρια που πιάσαμε.

Μία ώρα κράτησε το πανηγύρι και μετά θεωρώντας ότι αρκετά είχαμε πιάσει (τα υπολογίζαμε στα περίπου 10 κιλά σύνολο) τα μαζέψαμε για να πάμε νωρίς στο ξενοδοχείο - δείχνοντας χαρακτήρα - όπου περιμένανε οι γυναίκες μας ;)

Ωραία περάσαμε και οι επικείμενη σεισμοί λίγες ώρες μετά δεν φαίνεται να επηρέαζαν τα ψάρια.

Η φωτογραφίες βγήκαν μετά όταν επιστρέψαμε στο σπίτι... κάμερα υπήρχε αλλά ποιός θα άφηνε τα ψάρια που κυνηγούσαν για να βγάλει φωτογραφίες?    :yes:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 15:28 #212 από Αποστόλης (svouras)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (svouras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:shok:Μετά από 5 λεπτά που έμεινα κοκαλωμένος   :shok: :shok:  κοιτώντας τα λαβράκια του γιατρού... :shok: :shok:
τον συγχαίρω, και εύχομαι.......... και σε μένα τα ίδια.  :yes:

Χθες Τετάρτη  μαζί με τον  Barracuda  από 3 το μεσημέρι ,μέχρι τα μεσάνυχτα...

Αποτέλεσμα ...  6 μουρμούρες :good:  και  2 τσιπούρες :good: . Ενα καλάμι σπασμένο  :cray: :cray:και ένα τραυματισμένο. :cray: :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 16:03 #213 από Δημήτρης Ράκκας (odeon)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ράκκας (odeon) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κώστα εννοείς τον Μύτικα απέναντι από τον Κάλαμο?

Φεύγοντας από την παραλία φρόντισε να αφήσεις πίσω σου μόνο τα χνάρια από τις πατούσες σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 16:45 #214 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Κώστα εννοείς τον Μύτικα απέναντι από τον Κάλαμο?


Ακριβώς εκεί!  Θα κάνεις παράκαμψη?  ;)

Είναι στο  38°40'2.84"N /  20°56'55.95"E  :rofl:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 17:14 #215 από Δημήτρης Ράκκας (odeon)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ράκκας (odeon) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Xaxaxaxa Κώστα τον ξέρω καλά τον Μύτικα όπως επίσης και τον Κάλαμο

Φεύγοντας από την παραλία φρόντισε να αφήσεις πίσω σου μόνο τα χνάρια από τις πατούσες σου.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 17:29 #216 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Xaxaxaxa Κώστα τον ξέρω καλά τον Μύτικα όπως επίσης και τον Κάλαμο


Μητσάκο η προβλήτα πίσω σου/μου είναι η ίδια?  :rofl: :rofl: :rofl:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2007 17:36 #217 από Δημήτρης Ράκκας (odeon)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ράκκας (odeon) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιατρέ  :scratch_one-s_head: :secret: :rofl: :rofl:

Φεύγοντας από την παραλία φρόντισε να αφήσεις πίσω σου μόνο τα χνάρια από τις πατούσες σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2007 08:37 #218 από Αποστόλης (svouras)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (svouras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Χθες Τετάρτη  μαζί με τον  Barracuda  από 3 το μεσημέρι ,μέχρι τα μεσάνυχτα...

Συνολικά 1,75 kgr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2007 12:27 #219 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Κώστα εννοείς τον Μύτικα απέναντι από τον Κάλαμο?


Ακριβώς εκεί!  Θα κάνεις παράκαμψη?   ;)

Είναι στο  38°40'2.84"N /  20°56'55.95"E  :rofl:


Η Συντεταγμενες ειναι σωστες να της περασω στο GPS. :yes3:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/04/2007 14:03 #220 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Η Συντεταγμενες ειναι σωστες να της περασω στο GPS. :yes3:


Απόλυτα σωστές (Google Earth)    :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.656 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection