Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

31/10/2008 11:37 #1011 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γιωργο  :bye:

Πως και στηνεις απικοκαλαμο και δε ριχνεις ενα καλαμακι καστιγκ ?
Χωρις αρματωσιες και αλλα συμπραγκαλα.
Ενα απλο παραμαλακι με ενα αγκιστρακι και ισως ενα μικρο συρομενο μολυβι λιγων γραμμαριων.
Το ιδιο πραμμα δλδ ....απλα με παραξενευει το απικοκαλαμο.

ΚΑΠΕΤΑΝ.

Υ.Γ.  Σκεψου Γιωργο επισης και την καρουλα.
      Επισης σκεψου οτι και με τους δυο τροπους που λεω παραπανω οτι μπορεις να αμολυσεις οση πετονια θες και ετσι να απομακρυνθεις ακομα περισσοτερο απο τι σε περιοριζει το απικο.
      Τελος σκεψου οτι ετσι θα μπορεις να καπνιζεις οσο θες. :crazy:

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 17:12 #1012 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Γιωργο  :bye:

Πως και στηνεις απικοκαλαμο και δε ριχνεις ενα καλαμακι καστιγκ ?
Χωρις αρματωσιες και αλλα συμπραγκαλα.
Ενα απλο παραμαλακι με ενα αγκιστρακι και ισως ενα μικρο συρομενο μολυβι λιγων γραμμαριων.
Το ιδιο πραμμα δλδ ....απλα με παραξενευει το απικοκαλαμο.

ΚΑΠΕΤΑΝ.

Υ.Γ.  Σκεψου Γιωργο επισης και την καρουλα.
       Επισης σκεψου οτι και με τους δυο τροπους που λεω παραπανω οτι μπορεις να αμολυσεις οση πετονια θες και ετσι να απομακρυνθεις ακομα περισσοτερο απο τι σε περιοριζει το απικο.
       Τελος σκεψου οτι ετσι θα μπορεις να καπνιζεις οσο θες. :crazy:


Με αυτή τη λογική Δημήτρη δεν θα υπήρχαν τα απικοκάλαμα.
Η αίσθηση του απίκο είναι ανεπανάληπτη.Παλεύεις με το ψάρι και κάνεις το χέρι σου δυναμόμετρο.
Ακούς την πετονιά να σφυρίζει και η αδρεναλίνη τρέχει  από τα αυτιά σου.
Το απίκο με αυτόν τον τρόπο είναι το κλέφτικο με καλάμι.

Υ.Γ. Δοκίμασες να ρίξεις με casting καλάμι και φακή μολύβι?Το μόνο που θα καταφέρεις είναι μια ωραιότατη περούκα. Θα μου πεις βέβαια γιατί δεν βάζεις μεγαλύτερο μολύβι? Γιατί απλά αυτή είναι η λογική του απίκο με αυτόν τον τρόπο, φυσική κίνηση του δολώματος.
.....και έχω περιορίσει και το κάπνισμα!! :tease:

Ελπίζω να σε κάλυψα. :scratch_one-s_head:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 17:38 #1013 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σεβομαι την απαντηση σου αλλα δεν συμφωνω. :dirol:
Δηλαδη τα απικοκαλαμα σχεδιαστικαν και υπαρχουν με την λογικη να ψαρευουν στα σαραντα εκατοστα νερο οπως λες σε καποιο ποστ λιγο πιο πανω? :unknw:
Δεν νομιζω... :spiteful:
Πες μου, το μολυβι φακι και το αγκιστρι σου δεν ψαρευανε πατωτα?
Αν ναι,δεν βρισκω διαφορα με το να ειχες ενα ψιλο καλαμακι και ενα 10 γρ βαριδιο.
Μου φαινεται οτι το ιδιο θα ψαρευαν.
Τωρα για την παλη με το ψαρι στο απικο δεν εχω λογω να πω το αντιθετο. :unknw:
Το ολο θεμα μου φερνει στο μυαλο το ultra light casting του Γιαννακενα εκεινους τους καλους καιρους που εγραφε στο σαιτ.(μακαρι να ναι καλα ο ανθρωπος και ας απεχει χαρακτηριστικα) :whistle3:
Σε ολα τα παραπανω λεω απλα τη γνωμη μου και ετσι θελω να το παρεις. :victory:
Μην τα παρεις στο κρανιο και εξαφανιστεις και συ. :tease:


ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 19:17 #1014 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ο καθένας έχει τη δική του λογική στο ψάρεμα Δημήτρη, λογική που ενδεχομένως να είναι "λογική του παραλόγου" για κάποιον άλλο ψαρά.
Το θέμα είναι να σε ικανοποιεί αυτό που κάνεις, χωρίς απαραίτητα να είναι το απόλυτα σωστό. Άραγε υπάρχει το απόλυτα σωστό?
Αν αυτό που κάνω με ικανοποιεί και μου δίνει και αποτελέσματα σε αλιεύματα, δεν έχω λόγο  να κάνω το ελαφρώς διαφορετικό.
Κουβέντα να γίνεται, γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ μέσα για να τα λέμε και να εκθέτουμε τις απόψεις μας, χωρίς απαραίτητα να συμφωνούμε.

Κι αν συνεχίσεις αυτό το θέμα, θα τα πάρω στο κρανίο και θα ζητήσω διαγραφή!!!!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :heart:
 

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 00:19 #1015 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ok φιλε μου ας σταματησουμε εδω.(ασε που ειμαστε of topic).

KAΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 00:21 #1016 από Βασίλης (fishbass)
Απαντήθηκε από Βασίλης (fishbass) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Επιτέλους έκανα και μια καλή ψαριά :yahoo:...πέφτω για ύπνο  :beach:

Νίκο, καλά στις λίμνες έχει θαλασσινά ψάρια!!!???
:dirol:

You'll never walk alone...
Liverpool...κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 11:28 #1017 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα φιλοι μου.Ειπα να βαλω κι εγω 2 ψαρεματακια.Το πρωτο ειναι βραδυνο στο λιμανι του βολου και το δευτερο για δυο ωρες στις αλυκες βολου μου χαρισε μια τσιπουριτσα.18 και 19-10.Ναστε ολοι καλα :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2008 14:09 #1018 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

φοβερό  :shok: Φαντάσου τι θα μπορούσε να γίνει με ένα εγγλέζικο από παραλία με 8ράκι αγκίστρι και κοματάκια κοτόπουλου με 2 μπικατίνια να χορεύουν στην ακίδα.... :spiteful:


Σε 30-40 πόντους νερό??Σαν δύσκολο το βλέπω το εγγλέζικο.Ασε τη βαβούρα που θα γίνεται με τα καρφώματα κλπ.Το μυστικό σε αυτή την τεχνική, για να είναι αποδοτική, είναι η όσο το δυνατόν ποιο διακριτική παρουσία του ψαρά και των εργαλείων του, Όπως έγραψα και παραπάνω το καλάμι το στήνω και το παρακολουθώ από τα 5-6 μέτρα,περπατώντας όσο το δυνατόν λιγότερο στην παραλία και στερούμενος ακόμα και το τσιγάρο για μεγάλα χρονικά διαστήματα.


Ναι, ναι εγγλέζικο...μια χούφτα μπίκα για μαλάγρωμα έξω-έξω και το αγκιστράκι πάνω στην 16άρα μάνα, χωρίς παράμαλα, βαρίδια κτλ. Ένα στικ αμολύβοτο για φελλο στους 40 πόντους από το αγκίστρι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 17:11 #1019 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:yess:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2008 12:31 #1020 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες βραδινό ψάρεμα με δόλωμα σαρδέλα


 

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.494 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection